abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150116775
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee. Ik vind sporten oprecht leuk, en sportschool is idd niet de meest handige plek want 9 van de 10 keer staan er dames met oortjes langs me in die een uur later nog steeds bezig zijn. Nee, zie ze niet als prooien, maar wil er wel mee op date zeg maar als het even kan.

Ik ga haar volgende keer ook echt aanspreken, ben ik maar vanaf. Wat kan gebeuren is idd afwijzing of dat ze geen zin heeft in gesprek, maar dan is er niet veel verloren.

Een andere dame waar ik al wél meerdere malen mee heb gepraat, kom ik helaas niet meer tegen dus die heb ik al afgeschoten, of ik moet haar binnenkort weer eens zien... maar na het noemen van mijn dagen is ze er opeens niet meer :')

Op mijn sportschool is een overschot aan dames, maar daar heb je dus niks aan want die trekken hun bek niet los en sporten met muziek in (lees: ze komen er echt alleen maar om te sporten :))
Maar is het dan geen beter idee ergens anders een date proberen te scoren? Op een plek waar vrouwen hier meer voor open staan? Zeker als je zelf al zegt te voelen dat dit niet echt de plek is.

En je ziet ze niet als prooi, zeg je, maar misschien behandel je ze onbewust wel zo, of geef je ze dat gevoel... zeker als je maanden iemand aanstaart zou ik niet weten welk ander gevoel iemand daar van zou moeten krijgen. Waarom is het zo erg om helemaal open een gesprekje in te gaan en dan pas daarna te zien of er überhaupt een klik is en eens over een date na te denken? Lijkt me een hele gezonde afwisseling voor je om eens uit te proberen. :)
pi_150116800
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Open*

En dat doe jij toch ook niet? :')

Zij hebben geen interesse in een gesprek met jou dus ook geen reden om te praten
Jij wel in een gesprek met hun dus jij hoort het initiatief te nemen
En dit inderdaad.
pi_150116896
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:22 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Maar is het dan geen beter idee ergens anders een date proberen te scoren? Op een plek waar vrouwen hier meer voor open staan? Zeker als je zelf al zegt te voelen dat dit niet echt de plek is.

En je ziet ze niet als prooi, zeg je, maar misschien behandel je ze onbewust wel zo, of geef je ze dat gevoel... zeker als je maanden iemand aanstaart zou ik niet weten welk ander gevoel iemand daar van zou moeten krijgen. Waarom is het zo erg om helemaal open een gesprekje in te gaan en dan pas daarna te zien of er überhaupt een klik is en eens over een date na te denken? Lijkt me een hele gezonde afwisseling voor je om eens uit te proberen. :)
Omdat er in mijn hoofd blijkbaar altijd een reden moet zijn om iemand te 'storen' of aan te spreken... Zet diezelfde meid uit de sportschool in een winkel neer en het lukt me wel: simpelweg omdat ik dan moet weten waar iets staat of het nog op voorraad is etc.

En jongens aanspreken doe ik niet omdat ik niks van ze wil hebben. Komt denk ik ook omdat ik al zo lang alleen ben en ik heel veel mensen zie die wel een relatie hebben dat ik onderhand bij iedere meid denk dat ze al bezet is :') Triest, maar ja.. lastig af te leren helaas
pi_150118194
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat er in mijn hoofd blijkbaar altijd een reden moet zijn om iemand te 'storen' of aan te spreken...
Maar dat is het hele issue... je hoeft iemand toch niet per se aan te spreken als je niks te melden hebt? Laat staan aan te staren? Dan wordt het juist veel te geforceerd lijkt me. En als je dames in de supermarkt aanspreekt, lukt het dan wel? Of vraag je dan puur waar iets staat en houdt het gesprek dan al weer op? :P
pi_150119089
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:20 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Maar dat is het hele issue... je hoeft iemand toch niet per se aan te spreken als je niks te melden hebt? Laat staan aan te staren? Dan wordt het juist veel te geforceerd lijkt me. En als je dames in de supermarkt aanspreekt, lukt het dan wel? Of vraag je dan puur waar iets staat en houdt het gesprek dan al weer op? :P
Ik ben slecht in small talk. Als ik haar dus aanspreek op hele normale sportdingen is het voor mij lastig om dan ineens door te vragen hoe haar weekend was, want dat zou ik zelf ook een rare vraag vinden van een vreemde zonder dat ie bijbedoelingen heeft. Ik spreek dus vooral mensen aan als ik wat van ze moet, zakelijk of om te kijken als het klikt als vrienden/liefde etc.

[ Bericht 17% gewijzigd door Deezertje op 27-02-2015 18:57:48 ]
  vrijdag 27 februari 2015 @ 19:31:19 #106
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150120576
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben slecht in small talk. Als ik haar dus aanspreek op hele normale sportdingen is het voor mij lastig om dan ineens door te vragen hoe haar weekend was, want dat zou ik zelf ook een rare vraag vinden van een vreemde zonder dat ie bijbedoelingen heeft. Ik spreek dus vooral mensen aan als ik wat van ze moet, zakelijk of om te kijken als het klikt als vrienden/liefde etc.
Op zich is het niet vreemd om iemand kort aan te spreken met een vraag over iets sportgerelateerd en het daar vervolgens op dat moment bij te laten, om op een later sportmoment weer een gesprek te beginnen door eerst naar dat sportgerelateerde te verwijzen (met een bedankje of iets) en dan een iets uitgebreider gesprek aan te gaan. En dan kun je het langzaam uitbouwen door de keer daarna weer iets langer te praten etc. Vrouwen vinden een gesprekje voeren niet erg, en het gaat er niet direct om wat je zegt/vraagt, maar ze moeten niet het idee hebben dat je hen maar om 1 reden benaderd en dat hebben ze nu waarschijnlijk wel bij jou. Daarnaast is er niets mis met oprechte interesse tonen in mensen, maar nogmaals, een vrouw voelt het meestal aan als jij geïnteresseerd probeert te doen, maar het niet echt bent.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 28 februari 2015 @ 17:45:24 #107
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_150149803
Hoe veel vrouwen heb jij in je leven aangesproken Deezertje. Hoe vaak ben je verder gekomen dan ''Hoi, waar staat de melk''
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zaterdag 28 februari 2015 @ 20:31:33 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_150155494
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:45 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hoe veel vrouwen heb jij in je leven aangesproken Deezertje. Hoe vaak ben je verder gekomen dan ''Hoi, waar staat de melk''
Zal je net zien, drinkt Deezertje geen melk :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_150170180
De sportschool vind ik een moeilijke plek om te regelen. Het is mij nog niet gelukt terwijl ik dates zo ongeveer overal heb geregeld. Maar misschien komt het ook omdat ik zelf er dan niet voor opensta als ik sport.
Misschien had het gister wel gekund, ik deed back extensions en meisje kwam zo dichtbij staan met deadliften dat ik moest wachten tot ze klaar was met een setje. En verder zeeën van ruimte in de gym.
Dus ja, toen moest ik wel naar haar kijken. Wel goede billen trouwens :P
Maar ik train normaal ook met oortjes in en ben gefocust op sporten en sta niet open voor geouwehoer, ik denk dat dat ook voor veel vrouwen in de sportschool geldt.

De supermarkt is wel goede plek om wat te regelen. Als ze een beetje naar je kijkt en lacht moet je er wat van maken. En niet vragen waar de melk staat :'), wees gewoon eerlijk. Zeg iets van: goh ik zag je net voorbij lopen en ik vond dat je een echt leuke uitstraling hebt (of een ander oppervlakkig compliment, maar hou het simpel en niet creepy..)
En zeg dan iets van: ja het is misschien nogal ongebruikelijk om dit in de supermarkt te doen, maar ik zou graag eens beter leren kennen. wil je een keer een drankje doen (of stel iets anders voor, maar geen platte opmerkingen ofzo).
Je moet er ook een beetje bij lachen, sta rechtop en praat duidelijk.
Bijna alles dames vinden dit leuk om te horen, ook als ze bezet zijn. Het is ook gewoon een compliment he dus ze reageren nooit echt negatief.
Als ze positief is beetje verder smalltalken, maar wel haar telefoon nummer vragen en het beste is om dan direct een afspraak te plannen. Plaats hoeft niet, maar tijd wel. Beste is om op korte termijn af te spreken, je wil geen weken appen.

Doe ermee wat je wilt met deze tip, maar ga niet alleen lopen staren. Hoe langer je wacht met iets zeggen, hoe groter de drempel in je hoofd wordt.
En andersom, als een meisje jou aanspreekt, weet jij nog wat ze als eerst zei? Ik niet hoor, dus het maakt echt niks uit wat je zegt, als je maar wat zegt.
  zondag 1 maart 2015 @ 09:35:31 #110
416020 K44S
The bearded man
pi_150170920
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 08:23 schreef the85mc het volgende:
De sportschool vind ik een moeilijke plek om te regelen. Het is mij nog niet gelukt terwijl ik dates zo ongeveer overal heb geregeld. Maar misschien komt het ook omdat ik zelf er dan niet voor opensta als ik sport.
Misschien had het gister wel gekund, ik deed back extensions en meisje kwam zo dichtbij staan met deadliften dat ik moest wachten tot ze klaar was met een setje. En verder zeeën van ruimte in de gym.
Dus ja, toen moest ik wel naar haar kijken. Wel goede billen trouwens :P
Maar ik train normaal ook met oortjes in en ben gefocust op sporten en sta niet open voor geouwehoer, ik denk dat dat ook voor veel vrouwen in de sportschool geldt.

De supermarkt is wel goede plek om wat te regelen. Als ze een beetje naar je kijkt en lacht moet je er wat van maken. En niet vragen waar de melk staat :'), wees gewoon eerlijk. Zeg iets van: goh ik zag je net voorbij lopen en ik vond dat je een echt leuke uitstraling hebt (of een ander oppervlakkig compliment, maar hou het simpel en niet creepy..)
En zeg dan iets van: ja het is misschien nogal ongebruikelijk om dit in de supermarkt te doen, maar ik zou graag eens beter leren kennen. wil je een keer een drankje doen (of stel iets anders voor, maar geen platte opmerkingen ofzo).
Je moet er ook een beetje bij lachen, sta rechtop en praat duidelijk.
Bijna alles dames vinden dit leuk om te horen, ook als ze bezet zijn. Het is ook gewoon een compliment he dus ze reageren nooit echt negatief.
Als ze positief is beetje verder smalltalken, maar wel haar telefoon nummer vragen en het beste is om dan direct een afspraak te plannen. Plaats hoeft niet, maar tijd wel. Beste is om op korte termijn af te spreken, je wil geen weken appen.

Doe ermee wat je wilt met deze tip, maar ga niet alleen lopen staren. Hoe langer je wacht met iets zeggen, hoe groter de drempel in je hoofd wordt.
En andersom, als een meisje jou aanspreekt, weet jij nog wat ze als eerst zei? Ik niet hoor, dus het maakt echt niks uit wat je zegt, als je maar wat zegt.
"Wil u het bonnetje?"

Alleen als jij je nr er op schrijft ;)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_150173347
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 09:35 schreef K44S het volgende:

[..]

"Wil u het bonnetje?"

Alleen als jij je nr er op schrijft ;)
Die zin is hier ook weleens door mijn hoofd gegaan maar dat lijkt me toch zó kansloos lol :') Bovendien staat er altijd wel iemand achter je bij de kassa dus lijkt me niet echt fijn...
pi_150173546
Ik heb het echt nergens over de caissière. Die moet professioneel vriendelijk zijn.
  zondag 1 maart 2015 @ 13:06:30 #113
416020 K44S
The bearded man
pi_150174901
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 11:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die zin is hier ook weleens door mijn hoofd gegaan maar dat lijkt me toch zó kansloos lol :') Bovendien staat er altijd wel iemand achter je bij de kassa dus lijkt me niet echt fijn...
alles lijkt jou kansloos.

Supermarkten selecteren nagenoeg veel dames voor de kassa.

Het is ook de manier hoe je het zegt.

Hoe vaak is jou inmiddels verteld dat het om je houding en dus insteek gaat?

Als jij een naar jou idee leuk meisje achter de kassa ziet zit:

Zeg met een wakkere en gemotiveerde stem: goedemiddag/hoi!

Dus met in je achterhoofd het idee en dus het gevoel alsof je weer je rijbewijs hebt gehaald: niks kan jouw dag nog kapot maken.

Dan als ze zegt:" wil u het bonnetje?". Dan zeg jij:" als jij nou eens je nr er opschrijft... dan heb ik er nog wat aan ;)"
  zondag 1 maart 2015 @ 13:07:24 #114
416020 K44S
The bearded man
pi_150174921
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 12:06 schreef the85mc het volgende:
Ik heb het echt nergens over de caissière. Die moet professioneel vriendelijk zijn.
Moeten ze zijn... zijn ze vaak genoeg op het meest lage niveau van beleeftheid.

En ze kan best dr nummer geven.
  zondag 1 maart 2015 @ 13:22:43 #115
319979 Fok-it
All is well
pi_150175303
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 11:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet minder kansloos dan chicks maanden aanstaren zonder wat te zeggen. Als je daar schaamteloos aan begint kan je net zo goed zoiets proberen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_150175490
Ik had het over dames die beetje flirten terwijl ze boodschappen doen. Niet de kassameisjes.
  maandag 2 maart 2015 @ 19:51:56 #117
416020 K44S
The bearded man
pi_150226347
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 13:32 schreef the85mc het volgende:
Ik had het over dames die beetje flirten terwijl ze boodschappen doen. Niet de kassameisjes.
Zelf nog nooit bewust mee gemaakt. Dus dat maakt óf mij extreem flirtdoof of er is nog nooit met me geflirt. Zowel als ik zelf winkelde/naar de super ging... of de 3 jaar dat ik in 2 verschillende winkels stond.
pi_150228375
Geen progressie hier. Heerlijk gesport vandaag en had al gelijk door dat die meid er niet was dus volledig gericht op sporten. Achteraf had ik wel het idee van: waarom is een praatje maken zo moeilijk? Ik stond samen met drie andere mannen tussen een 20-tal meiden van mijn leeftijd dus ergens gaat er dan wat mis lijkt me :P Toen zag ik dat wederom 75% muziek in had, 20% samen met een ander sport en die overige 5% ook niet durft... nee, sportschool is leuke plek om meiden te zien maar ontmoeten gaat 'm niet worden moet ik jullie gelijk geven.. Maar kan ook aan het volk liggen hier: sporten doen ze niet echt, het zijn meer meiden die met forse make-up 'sporten' en allemaal net een te straks truitje aantrekken om maar bekeken te worden heb ik soms meer het idee :P
  maandag 2 maart 2015 @ 20:38:57 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150228677
Misschien moet je ze aanspreken ipv enkelbstaren en analyseren..
pi_150228831
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:38 schreef Cue_ het volgende:
Misschien moet je ze aanspreken ipv enkelbstaren en analyseren..
True, maar 75% heeft oortjes in, dus die zou ik dan moeten 'storen' met het liefst een vraag waar een gesprek mee opgang komt. Ik denk dat ik me beter kan richten op gesprekken buiten de sportschool om... al heb je in het OV weer hetzelfde dat ook driekwart op een schermpje tuurt :P
pi_150230514
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:34 schreef Deezertje het volgende:
Achteraf had ik wel het idee van: waarom is een praatje maken zo moeilijk? Ik stond samen met drie andere mannen tussen een 20-tal meiden van mijn leeftijd dus ergens gaat er dan wat mis lijkt me :P Toen zag ik dat wederom 75% muziek in had, 20% samen met een ander sport en die overige 5% ook niet durft... nee, sportschool is leuke plek om meiden te zien maar ontmoeten gaat 'm niet worden moet ik jullie gelijk geven..
Oké, misschien vervelend om te horen maar... ik geloof dus niet dat je je volledig hebt gericht op het sporten, anders zou je deze theorie wel nalaten. Analyseren, analyseren, analyseren. En met maar één doel. Stoppen met jezelf voor de gek houden, zou ik zeggen, en als je echt wilt daten een leukere locatie zoeken om mensen te ontmoeten. Ga gewoon lekker sporten in de sportschool en gooi je verwachtingen nu écht eens een keer opzij. En stop met je afvragen waarom het zo moeilijk is tot een gesprek te komen. De reden dat dat moeilijk is, is namelijk dat je je mond niet open trekt. JIJ wilt een gesprek. Dus JIJ moet initiatief nemen. Maar dat doe je niet. Ook niet bij de 25% waarbij je dat wel had kunnen doen (als oortjes je enige obstakel vormen). 25% vind ik toch een redelijk percentage.
pi_150231218
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:14 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Oké, misschien vervelend om te horen maar... ik geloof dus niet dat je je volledig hebt gericht op het sporten, anders zou je deze theorie wel nalaten. Analyseren, analyseren, analyseren. En met maar één doel. Stoppen met jezelf voor de gek houden, zou ik zeggen, en als je echt wilt daten een leukere locatie zoeken om mensen te ontmoeten. Ga gewoon lekker sporten in de sportschool en gooi je verwachtingen nu écht eens een keer opzij. En stop met je afvragen waarom het zo moeilijk is tot een gesprek te komen. De reden dat dat moeilijk is, is namelijk dat je je mond niet open trekt. JIJ wilt een gesprek. Dus JIJ moet initiatief nemen. Maar dat doe je niet. Ook niet bij de 25% waarbij je dat wel had kunnen doen (als oortjes je enige obstakel vormen). 25% vind ik toch een redelijk percentage.
Toch had ik het pas de laatste 10 minuten bedacht. Ik heb alleen geen idee waar ik over moet beginnen. Veel zie ik elke week dus het standaard 'kom je hier vaker' riedeltje werkt dan niet. Heb wel gelet op waar die dames het onderling dan over hadden maar dat was meestal gewoon 'niks' of zaten te roddelen'.
pi_150231771
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:34 schreef Deezertje het volgende:
Geen progressie hier. Heerlijk gesport vandaag en had al gelijk door dat die meid er niet was dus volledig gericht op sporten. Achteraf had ik wel het idee van: waarom is een praatje maken zo moeilijk? Ik stond samen met drie andere mannen tussen een 20-tal meiden van mijn leeftijd dus ergens gaat er dan wat mis lijkt me :P Toen zag ik dat wederom 75% muziek in had, 20% samen met een ander sport en die overige 5% ook niet durft... nee, sportschool is leuke plek om meiden te zien maar ontmoeten gaat 'm niet worden moet ik jullie gelijk geven.. Maar kan ook aan het volk liggen hier: sporten doen ze niet echt, het zijn meer meiden die met forse make-up 'sporten' en allemaal net een te straks truitje aantrekken om maar bekeken te worden heb ik soms meer het idee :P
:') x 1000
pi_150232993
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 08:23 schreef the85mc het volgende:
Hoe langer je wacht met iets zeggen, hoe groter de drempel in je hoofd wordt.
Of hoe meer je bewust wordt dat je er echt iets mee moet doen. Dat is een van de grote redenen denk ik dat uitgaan werkt. Alle momenten zijn relatief vergankelijk dat je iemand zou kunnen aanspreken behalve als je beide op dezelfde plek blijft met sociaal leven als groot component.

Dat laatste meer opzoeken is denk ik best vaak van toegevoegde waarde. Neemt niet weg dat je ook ''extremer'' vrouwen kunt benaderen :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_150233191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:22 schreef blondetrien het volgende:
Waarom is het zo erg om helemaal open een gesprekje in te gaan en dan pas daarna te zien of er überhaupt een klik is
Oei, dat is eng. Doet niemand zomaar lijkt het ;) Duss je valt buiten de sociale norm van de maatschappij en ik heb zo een indruk dat de biologie daar zo zijn voetafdrukken in heeft achtergelaten door dat te laten mixen met terughoudende gevoelens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')