Wat is er zo moeilijk aan praten met onbekende mensen dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Openingszinnen pas je niet toe op bekenden. Maar je had het erover dat je gewoon ''doet'' wat ik interpreteer als dat je gewoon zonder al te veel na te denken gesprekjes hebt met mensen.
Nu wil ik weten met hoeveel mensen onbekende je dan wel niet gesprekjes aanknoopt. ''gewoon normaal'' zegt me niet zoveel.
Dat is engquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan praten met onbekende mensen dan?
Thanksquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Kijk hier eens naar.
Als je het echt wilt is er nog oneindig meer info.
Ja en stel je voor dat het tieten en een gleuf heeft! The horror!quote:
Ik heb het niet zozeer over praten met onbekenden, ik heb het over een gesprek beginnen met onbekenden. (in het versieren is de eerste stap ook het grootste de rest volgt vaak wel)quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan praten met onbekende mensen dan?
Dat is een beetje eng, maar dat heeft te maken met dat mensen dan kunnen oordelen over je, de andere optie is altijd slechter. / jezelf niet uiten zodat mensen niet kunnen oordelen.quote:
Dat heeft helemaal niks met het geslacht te maken, hooguit dat het vaker voorkomt met een meisje in gedachten omdat je daar door de biologische aantrekkingskracht wat meer van zou willen dan gemiddelde vent.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en stel je voor dat het tieten en een gleuf heeft! The horror!
Ik kwam d'r net in de bus een dame tegen met wie ik af en toe oogcontact heb in de sportschool. Had voor mezelf besloten een praatje met haar te maken. Gezellig!quote:
Tinder opstarten en hopen dat jullie elkaar tegen komen en dan natuurlijk haar tegen komt!quote:Op maandag 23 februari 2015 12:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kwam d'r net in de bus een dame tegen met wie ik af en toe oogcontact heb in de sportschool. Had voor mezelf besloten een praatje met haar te maken. Gezellig!
Maar zij zag me niet staan omdat ze te druk bezig was met haar smartphone.
Hoe kan ik dit de volgende keer het beste aanpakken?
Vraag het de expert van dit topic?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kwam d'r net in de bus een dame tegen met wie ik af en toe oogcontact heb in de sportschool. Had voor mezelf besloten een praatje met haar te maken. Gezellig!
Not sure if serious maar ik zat net in de trein met langs me een meid die de hele reis op facebook heeft doorgebracht met profielen checken etc. En tegenover me zat een meid met een steeds grote big smile druk met iemand te appen. Waren leeftijdsgenoten, maar wat een genot die digitale wereld hoor. Niemand trekt zijn bek meer open en weten niet meer hoe je normaal moet communiceren lijkt het. Je bent juist raar als je zelf ook niet meer op een schermpje kijkt..quote:Op maandag 23 februari 2015 12:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je. En vroeger las iedereen voor zichzelf de krant in de trein.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Not sure if serious maar ik zat net in de trein met langs me een meid die de hele reis op facebook heeft doorgebracht met profielen checken etc. En tegenover me zat een meid met een steeds grote big smile druk met iemand te appen. Waren leeftijdsgenoten, maar wat een genot die digitale wereld hoor. Niemand trekt zijn bek meer open en weten niet meer hoe je normaal moet communiceren lijkt het. Je bent juist raar als je zelf ook niet meer op een schermpje kijkt..
Maar ze reageerde dus wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
In welke trein zit je normaal? Ik heb eigenlijk altijd wel gesprekken in de trein. Ook als iemand met zijn/haar telefoon bezig is kun je best een gesprekje aanknopen door bijvoorbeeld een beetje flauw te vragen of het interessant is. Mits je het goed brengt levert dat meestal wel een praatje op...quote:Op maandag 23 februari 2015 18:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Not sure if serious maar ik zat net in de trein met langs me een meid die de hele reis op facebook heeft doorgebracht met profielen checken etc. En tegenover me zat een meid met een steeds grote big smile druk met iemand te appen. Waren leeftijdsgenoten, maar wat een genot die digitale wereld hoor. Niemand trekt zijn bek meer open en weten niet meer hoe je normaal moet communiceren lijkt het. Je bent juist raar als je zelf ook niet meer op een schermpje kijkt..
Dafuq did I just read.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef Deezertje het volgende:
Ondanks dat ze niet weet ik dat ik een crush op d'r heb, heb ik eigenlijk al geen zin meer in groepslessen omdat ik weet dat ze bezet is...Verkeerde instelling i know, maar voor de rest zit er niet veel soeps bij en de les is niet echt wat ik gehoopt had verder..
Jezus mina. Je kunt toch ook gewoon wat sociaal contact opdoen? Vriendschappen opbouwen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef Deezertje het volgende:
Ondanks dat ze niet weet ik dat ik een crush op d'r heb, heb ik eigenlijk al geen zin meer in groepslessen omdat ik weet dat ze bezet is...Verkeerde instelling i know, maar voor de rest zit er niet veel soeps bij en de les is niet echt wat ik gehoopt had verder..
De rest van de groep is allemaal +10 jaar ouder dus hele andere belevingswereld en zal ik toch nooit meer doen dan alleen dat ene uurtje per week doorbrengen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jezus mina. Je kunt toch ook gewoon wat sociaal contact opdoen? Vriendschappen opbouwen?
Je bent dus gewoon een creep.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De rest van de groep is allemaal +10 jaar ouder dus hele andere belevingswereld en zal ik toch nooit meer doen dan alleen dat ene uurtje per week doorbrengen.
Kwam net overigens weer dat meisje tegen waar ik al maanden blikken mee uitwissel... zal jullie het verhaal besparen, maar: nog steeds geen woord gesproken en wederom blikken uitgewisseld (dit keer zat zij vaak te kijken, ik had het juist afgezwakt omdat ze bij binnenkomst mij negeerde...). Kan dus wel concluderen dat ze geen interesse heeft want anders trek je je bek wel open na al die maandenToch heb ik mij voorgenomen om de volgende keer haar wél aan te spreken want het begint echt steeds ongemakkelijker te worden, omdat zij dus ook steeds begint met kijken. En ik heb toch niks meer te verliezen nu
Die andere waar ik dus wel steeds een praatje mee maak heb ik helaas niet meer gezien sinds ik vertelde op welke vaste dagen ik er te vinden was
Probeer eens wat minder in je hoofd te zitten, processor. Emoties kun je vaak niet rationaliseren. Het lijkt alsof je op alles wel een excuus, antwoord of vergoeilijking hebt. Soms mag je best keihard voor jezelf zijn. Oppercasanova Typisch zal dit beamen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De rest van de groep is allemaal +10 jaar ouder dus hele andere belevingswereld en zal ik toch nooit meer doen dan alleen dat ene uurtje per week doorbrengen.
Kwam net overigens weer dat meisje tegen waar ik al maanden blikken mee uitwissel... zal jullie het verhaal besparen, maar: nog steeds geen woord gesproken en wederom blikken uitgewisseld (dit keer zat zij vaak te kijken, ik had het juist afgezwakt omdat ze bij binnenkomst mij negeerde...). Kan dus wel concluderen dat ze geen interesse heeft want anders trek je je bek wel open na al die maandenToch heb ik mij voorgenomen om de volgende keer haar wél aan te spreken want het begint echt steeds ongemakkelijker te worden, omdat zij dus ook steeds begint met kijken. En ik heb toch niks meer te verliezen nu
Die andere waar ik dus wel steeds een praatje mee maak heb ik helaas niet meer gezien sinds ik vertelde op welke vaste dagen ik er te vinden was
Dus ik moet, ondanks dat het 99,9% zeker is dat ze geen interesse heeft, haar de volgende keer toch aan te spreken om dan te horen dat ik wordt afgewezen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer eens wat minder in je hoofd te zitten, processor. Emoties kun je vaak niet rationaliseren. Het lijkt alsof je op alles wel een excuus, antwoord of vergoeilijking hebt. Soms mag je best keihard voor jezelf zijn. Oppercasanova Typisch zal dit beamen.
*ik wordquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus ik moet, ondanks dat het 99,9% zeker is dat ze geen interesse heeft, haar de volgende keer toch aan te spreken om dan te horen dat ik wordt afgewezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |