twitter:wouterdewinther twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 11:38:17Breaking: Mark Verheijen vertrekt als VVD-Kamerlid #Telegraaf reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:42 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:wouterdewinther twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 11:38:17Breaking: Mark Verheijen vertrekt als VVD-Kamerlid #Telegraaf reageer retweet
twitter:VVD twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 11:43:39Mark Verheijen legt lidmaatschap Tweede Kamer neer http://t.co/5lQB1dfK4F reageer retweet
Haha Halbetje.quote:"Mark Verheijen heeft vandaag besloten zijn kamerlidmaatschap te beëindigen. Voor Mark is dit een persoonlijk drama, maar op grond van het rapport van de integriteitscommissie en de publicaties van de laatste weken is dit een logisch besluit."
Vreemd, ik dacht dat Halve Zoolstra juist had verteld dat er niks aan de hand was.quote:VVD-Fractievoorzitter Halbe Zijlstra noemt het een "logisch besluit". "Voor Mark is dit een persoonlijk drama, maar op grond van het rapport van de integriteitscommissie en de publicaties van de laatste weken is dit een logisch besluit."
En probeer ervan mee te snoepen zeg ik of vind ik dan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je teleurgesteld bent in de politiek, wordt lid van een partij en verander wat.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:42 schreef Houtenbeen het volgende:
Niet te enthousiast, meer dan een doekje voor het bloeden is het niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |