#ViesSlankquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik al. :s Maar ben het nu aan het downloaden, dan kan ik straks uitproberen terwijl ik frietjes eet. :$
Nee,laadt matigquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:31 schreef Chloroform het volgende:
Is dat Popcorn Time eigenlijk wat?
Gewoon viesdik hoor, rond is ook een lijn, zware botten, trage stofwisseling, allesquote:
Ik wou aardig zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon viesdik hoor, rond is ook een lijn, zware botten, trage stofwisseling, alles
Wel de goede versie downloaden, die met .io ofzo aan het eind.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik al. :s Maar ben het nu aan het downloaden, dan kan ik straks uitproberen terwijl ik frietjes eet. :$
I would berry my dick so far in your ass who ever could pull it out would be crowned king arthur.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
I would berry my dick so far in your ass who ever could pull it out would be crowned king arthur.
Kan dat echt niet handelen, daar word ik agressief van.quote:
Graag. Wel viesdik dan eh.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wou aardig zijnMaar okee, als je het prettiger vindt zal ik je voortaan wel dik noemen
Paxcon is lief.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gisteren ook spontaan Paxcon over de vloer.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
I would berry my dick so far in your ass who ever could pull it out would be crowned king arthur.
Echt serieus mad jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan dat echt niet handelen, daar word ik agressief van.
[..]
Graag. Wel viesdik dan eh.
Niets mis met Pax.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gisteren ook spontaan Paxcon over de vloer.
Paxlie ook wel hoor.quote:
d4v1d is ook weblogger en die is ook wel tofquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar zit in hetzelfde weblogteam als snitchie, dus kan het niet geloven.
Ik ben zelfs zijn baasquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar zit in hetzelfde weblogteam als snitchie, dus kan het niet geloven.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zijn baas
Feitelijk zijn jullie nu aan het crewbashen aangezien Fylax tegenwoordig crew is.
Lekker, zo'n snitchboy in je crew.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:45 schreef Paxlie het volgende:
Feitelijk zijn jullie nu aan het crewbashen aangezien Fylax tegenwoordig crew is.
Wij behoren tot de KLB SC crew dus zal maar oppassen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zijn baas
Paxlie is een beetje de Yvonne van weblog. Heel veel mongooltjes onder hem, maar hij probeert het in goede banen te leiden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat valt onder een niet nader genoemde term (pedofilie)quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:45 schreef voederbietel het volgende:
Valt gewoon op dat zodra Fylax eens een veeg uit de pan krijgt er diverse volwassen mannen klaar staan om hem te beschermen. Sommige noemen hem ook schattig in de US topics. Ik vind dat opmerkelijk, die jongen is pas 15.
Oh, klink toch wel chill dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paxlie is een beetje de Yvonne van weblog. Heel veel mongooltjes onder hem, maar hij probeert het in goede banen te leiden.
efebofiliequote:Op woensdag 18 februari 2015 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt onder een niet nader genoemde term (pedofilie)
xdquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt onder een niet nader genoemde term (pedofilie)
Nooit geluisterdquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Weten jullie nog de tijd dat jullie naar fylax radio luisterden
Roze balletten binnen Fok!quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:45 schreef voederbietel het volgende:
Valt gewoon op dat zodra Fylax eens een veeg uit de pan krijgt er diverse volwassen mannen klaar staan om hem te beschermen. Sommige noemen hem ook schattig in de US topics. Ik vind dat opmerkelijk, die jongen is pas 15.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wij behoren tot de KLB SC crew dus zal maar oppassen.
Stel hypocriete machtswellustelingen zijn jullie, niets meer en niets minderquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zijn baas
Ronde huis taferelen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Roze balletten binnen Fok!
Ik zeg het je. En zodra men hierover begint is die persoon opeens geband voor zoiets triviaals als het gebruik van "kk".
Stinkende zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |