Lijkt me kut als je met die jongen onder 1 noemer valt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:45 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben zelfs zijn baas
Feitelijk zijn jullie nu aan het crewbashen aangezien Fylax tegenwoordig crew is.
Ik vind dat jouw signature opmerkelijk ver doorlooptquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:45 schreef voederbietel het volgende:
Valt gewoon op dat zodra Fylax eens een veeg uit de pan krijgt er diverse volwassen mannen klaar staan om hem te beschermen. Sommige noemen hem ook schattig in de US topics. Ik vind dat opmerkelijk, die jongen is pas 15.
TR gemacht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:49 schreef Chloroform het volgende:
Nou goed, het is mij nu wel te lang over die zaadbek gegaan. Doei.
doei :$quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:49 schreef Chloroform het volgende:
ltrsquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:49 schreef Chloroform het volgende:
Ruzzle? Zit trein en verveel mequote:Op woensdag 18 februari 2015 17:49 schreef Chloroform het volgende:
Wat heb je gekocht met je 5 euro?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:49 schreef Chloroform het volgende:
Haxball?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ruzzle? Zit trein en verveel me
Laten we eerlijk zijn, half SC die met fakkels en hooivorken tegen een 15jarige te lijf gaan is ook een beetje te van het goede.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:45 schreef voederbietel het volgende:
Valt gewoon op dat zodra Fylax eens een veeg uit de pan krijgt er diverse volwassen mannen klaar staan om hem te beschermen. Sommige noemen hem ook schattig in de US topics. Ik vind dat opmerkelijk, die jongen is pas 15.
doei bby ;squote:Op woensdag 18 februari 2015 17:49 schreef Chloroform het volgende:
Diep.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Demon_from_Heaven was niet de psychologische homo, maar een dekmantel van Demmink.
Ik zou niet weten waarom iemand op z'n plek gewezen moet worden. We zijn hier voor ons vermaak, niet voor de sociale structuren of voor interwebzrespect.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, half SC die met fakkels en hooivorken tegen een 15jarige te lijf gaan is ook een beetje te van het goede.
Ik weet ook niet of hij BT erbij gelapt heeft...
Maar ik ben wel van mening dat die knul wel goed op z'n plek gewezen wordt met z'n omhooggevallen gedrag, net brilsmurf.
Dacht mss zit je laptop :s :squote:Op woensdag 18 februari 2015 17:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja man heb altijd mn pc mwe in de treib
Weet niet hoor, hoink vond het ooit ook tijd dat ik op mijn plek werd gezetquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom iemand op z'n plek gewezen moet worden. We zijn hier voor ons vermaak, niet voor de sociale structuren of voor interwebzrespect.
Wat dan? Nog steeds geen S&G foto's gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet hoor, hoink vond het ooit ook tijd dat ik op mijn plek werd gezetheeft goed uitgepakt.
Bedoelt ze nou Djedje, Fylax of Veer?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:49 schreef Chloroform het volgende:
ik zet jou vanavond wel weer op je plekquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet hoor, hoink vond het ooit ook tijd dat ik op mijn plek werd gezetheeft goed uitgepakt.
ik verstuur alleen via DM ;squote:Op woensdag 18 februari 2015 17:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat dan? Nog steeds geen S&G foto's gezien.
wat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:53 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
forum.fok.nl/topic/2198285 ?
hoinkshaat is dan ook schattigquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
idemquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik verstuur alleen via DM ;s
achter jou, met een voorbinddildo? ;squote:Op woensdag 18 februari 2015 17:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik zet jou vanavond wel weer op je plek
Waar ben je nu mee bezig?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Deze reeks moet minimaal gemiddeld van 38 TR's per uur.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga je me snitchen bij pharkus nu?
ga? nee joh, allang gedaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga je me snitchen bij pharkus nu?
mss :$quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik dacht mss vind je leuk? :$
mag ik nu een keer bovenop plsquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
achter jou, met een voorbinddildo? ;s
Nog steeds jammer van die rigide leeftijdsgrens die je hanteert, van jou had ik nooit discriminatie verwachtquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik verstuur alleen via DM ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |