Nou ja, het kan gewoon zijn dat hij mijn naam niet mooi vindt en mischien niets persoonlijks is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bosmongool is ook niet helemaal 100 /care
Erectiestoornis?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet ook een stoornis heb?
jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:31 schreef Chloroform het volgende:
Is dat Popcorn Time eigenlijk wat?
bedankt :$quote:
Maak er ff alvast een 60x60 vanquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als jullie mij steunen, post dan het plaatje uit de OP even.
Mijn dm is al ondergespamd door klbers die niet tegen nieuwe mensen kunnen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:32 schreef Toto69 het volgende:
Als hij nu consequent is krijgen jullie nu ook dm's.
snap ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb geen zin om het te fixen
...watquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:34 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mijn dm is al ondergespamd door klbers die niet tegen nieuwe mensen kunnen.
Maar ik kan ze toch nog niet lezen.
Ja, dat hoorde ik al. Maar kun je zeker alleen op je tv doen als je je laptop aansluit op je tv? Vind van Netflix zo hendig dat je een tv-app hebt. ;squote:Op woensdag 18 februari 2015 17:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Soort van Netflix alleen veel meer keuze en gratis.
ik hoop dat fylax z'n lesje geleerd heeft gisteren, anders heeft hij wel een hele dikke plaat voor z'n kopquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:33 schreef BozeHaas het volgende:
heeft ie weer zitten snitchen of is men nog steeds kwaad vanwege tardis
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wacht nog op je DM trouwens, snitchboy.
topshowquote:
he voederquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:35 schreef voederbietel het volgende:
Is het niet eens genoeg met die Fylax?
Ja het heeft volgens mij geen eigen app ofzo dus moet het via je laptop, maar goed koop gewoon een draadloze muis dan kan je vanaf je bank alles regelen dat is wel chill. ;squote:Op woensdag 18 februari 2015 17:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik al. Maar kun je zeker alleen op je tv doen als je je laptop aansluit op je tv? Vind van Netflix zo hendig dat je een tv-app hebt. ;s
dat weet niemandquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:38 schreef voederbietel het volgende:
Waarom #freeBT trouwens? Wat heeft 'ie gedaan?![]()
Raar, ik dacht dat hij ons nog wel zou krijgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ook niet, blijkbaar durft hij niet meer
hij noemde mij dikquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:38 schreef voederbietel het volgende:
Ja we hebben allemaal vijlig hijds vestjes aan toch.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Raar, ik dacht dat hij ons nog wel zou krijgen
Heeft vast wel een TR gedaan en wacht tot we een streepje krijgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Raar, ik dacht dat hij ons nog wel zou krijgen
Bans worden hier niet besproken, dus helaas zal ik deze vraag zometeen in je DM moeten beantwoorden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:38 schreef voederbietel het volgende:
boeit me echt geenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bans worden hier niet besproken, dus helaas zal ik deze vraag zometeen in je DM moeten beantwoorden.
Wij hebben een streepje voorquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft vast wel een TR gedaan en wacht tot we een streepje krijgen
Heb ik al. :s Maar ben het nu aan het downloaden, dan kan ik straks uitproberen terwijl ik frietjes eet. :$quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja het heeft volgens mij geen eigen app ofzo dus moet het via je laptop, maar goed koop gewoon een draadloze muis dan kan je vanaf je bank alles regelen dat is wel chill. ;s
wat heeft die ecto gedaan danquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bans worden hier niet besproken, dus helaas zal ik deze vraag zometeen in je DM moeten beantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |