nee, want webloggerquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die laatste kan zelf toch geen posts verwijderen?
Haha droeftoeter.quote:
Nee,die ramt op de TR en loopt vervolgens in de DM-box van iedere mod te janken of die reactie alsjeblieft weg mag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die laatste kan zelf toch geen posts verwijderen?
deze manquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
freakshow
focking steenwaren
muziek voor je moeder
Is dat alles wat je kunt zeggen? Beetje zwakzinnig, nietwaar?quote:
Fylax heeft whatsapp-contact met iedere moderatorquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee,die ramt op de TR en loopt vervolgens in de DM-box van iedere mod te janken of die reactie alsjeblieft weg mag.
ik luister nu naar nieuwe album van Spinal op Spotify. Alleen maar jankmuziekquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
freakshow
focking steenwaren
muziek voor je moeder
haha tr gemaakt, laat me niet zo behandelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat alles wat je kunt zeggen? Beetje zwakzinnig, nietwaar?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:53 schreef Remqo het volgende:
SC staat dan ook voor Snitch en Censuur!
Oeh spannend.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:53 schreef Matip het volgende:
[..]
haha tr gemaakt, laat me niet zo behandelen
Die zijn helemaal hip bij jouw soort mensen hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:53 schreef housesoftheholy het volgende:
Adidas webshop biedt mij 15% korting aan, die voor de meeste schoenen niet geldt. Alsof ik die fucking rubberen adidasslippers ga bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |