was 't wel een lekkere lolly?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:45 schreef ntm het volgende:
[..]
hahahaa die had ik ook een keer gekocht en toen zei een college van mij 'ik heb ook nog wel een grote lolly voor je'
moest grinnikenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verwijzing naar Danny, TR gemacht.
ik kreeg ook een keer zo'n lollly, kreeg dat kutding nooit opgeliktquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:45 schreef ntm het volgende:
[..]
hahahaa die had ik ook een keer gekocht en toen zei een college van mij 'ik heb ook nog wel een grote lolly voor je'
je pijpt liever?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik kreeg ook een keer zo'n lollly, kreeg dat kutding nooit opgelikt
he verzuurde teefquote:
ik snap er ook niet veel van, lijkt me een beetje raar om het te bewaren als je er klaar mee bentquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja hoor, maar zoals houses zegt je krijgt het nooit zo op.
sinds die guy geen lijnen meer vat is het niksquote:
quote:
wat moet jij nou weer dikkequote:
Mad jellyquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, weg met je verlepte kaaslul
ja klopt. Steen is op zijn laatste album ook "netjes" met serieuze onderwerpen (nummer Bier bijv.)quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
sinds die guy geen lijnen meer vat is het niks
freakshowquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja klopt. Steen is op zijn laatste album ook "netjes" met serieuze onderwerpen (nummer Bier bijv.)
Maar blijft vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste kan zelf toch geen posts verwijderen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of Netsplitter of snitchnicht leest mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |