Succesquote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo kort door de bocht is het echt zeker weten niet.
Maar ik ga me klaar maken om naar de dierenarts te gaan.
Mag je het niet crushen en door zijn voer doen?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:21 schreef Puala het volgende:
10 dagen 2 pillen per dag er in. Liefst in 1x toedienen. Uitdaging, yay.
Jij denkt dat mijn princes dat niet door heeft?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag je het niet crushen en door zijn voer doen?
Haha, oh.. dan wordt het lastig jaquote:Op maandag 23 februari 2015 15:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij denkt dat mijn princes dat niet door heeft?
Deze kan de pil in d'r bek geduwd krijgen, net doen alsof ze hem doorslikt, je zet dr neer en ze tuft 'm zo uit.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha, oh.. dan wordt het lastig ja
In een vorig leven waarschijnlijk in een gesloten inrichting geleegdquote:Op maandag 23 februari 2015 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Deze kan de pil in d'r bek geduwd krijgen, net doen alsof ze hem doorslikt, je zet dr neer en ze tuft 'm zo uit.
Schatje he?
Geen idee. Ze hield de 2 van net binnen in elk geval.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In een vorig leven waarschijnlijk in een gesloten inrichting geleegd
Jep, soms hebben we een *ril* levenquote:Op woensdag 25 februari 2015 06:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
sommige dagen wat drukker dan andere
Damn, koop je een nieuwe voor.quote:
Truequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:45 schreef Uncle het volgende:
Verzekering betaalt wel reparatie maar niet vervanging...
Was het maar zo, dan was hij nog wat waard als ik hem niet zou laten fixen...quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Sodeju! Je hebt nu een 24-karaats gouden exemplaar met een diamanten focusring mag ik hopen?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:06 schreef Puala het volgende:
Gezien de reacties hebben we allemaal Fok wel open staan overdag
duur geintje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |