Oja ff een vaag fotootje om te laten zien hoe ik het nu heb, dodelijk saai dus...
(Jah en ik weet dat ik van het forum afging, maar bij nader inzien heb ik toch maar besloten om af en toe terug te komen, maar dan wel POL e.d. links te laten liggen.)
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 06-11-2002 19:17]
quote:hmm jah nou jah het is een eerlijke mening
Op woensdag 6 november 2002 12:28 schreef J2EElite het volgende:
-edit-
Maarre jah als je echt lef hebt dan scheer je je kop gewoon kaal
En als je echt een schaap bent dan neem je dreds
Ik zou voor kaal gaan en dan ook meteen weer een foto posten
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 06-11-2002 19:17]
quote:en nee dat is absoluut niet leuk die opmerking!
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 06-11-2002 19:18]
nou meid, waarom geen kort haar, paar centimeter lang, dan rood met zwarte punten erdoor en dan met gel en wax en zo heel wild doen...
quote:Dat was de vraag niet
0edit-
En ik wil niet kaal, want het heeft me best wel veel tijd gekost om het lang te krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 06-11-2002 19:19]
quote:Hehehe en vergeet de rest niet dan he
Ik zou voor kaal gaan en dan ook meteen weer een foto posten
Edit: heb het laten doen bij KinkiKappers, daar hebben ze altijd de leukste ideetjes..
quote:-edit- en jij kan ook best wel eens normaal reageren
Op woensdag 6 november 2002 12:31 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Dat was de vraag niet
En ik wil niet kaal, want het heeft me best wel veel tijd gekost om het lang te krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 06-11-2002 19:19]
quote:Ziet er wel leuk uit...
Op woensdag 6 november 2002 12:31 schreef Charys het volgende:
Dit?
Niet goed op de foto te zien maar het is FEL rood en dan alle haarwortels...Edit: heb het laten doen bij KinkiKappers, daar hebben ze altijd de leukste ideetjes..
Bij KinkiKappers wilde ik ook es gaan kijken idd, want de kapper waar ik nu altijd met m'n moeder heen ga, doet zoiets volgens mij niet... Die knipt normaal vooral omaatjes enzo
quote:Ik zou in iedergeval je neus laten corrigeren... niets persoonlijks maar ik denk ik zeg het maar ff
Edit: heb het laten doen bij KinkiKappers, daar hebben ze altijd de leukste ideetjes..
quote:Kinki is uitermate relaxt... daar kan je idd altijd voor het knippen een half uur slap ouwehoeren over rare kapsel ideeën.
Op woensdag 6 november 2002 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ziet er wel leuk uit...
Bij KinkiKappers wilde ik ook es gaan kijken idd, want de kapper waar ik nu altijd met m'n moeder heen ga, doet zoiets volgens mij niet... Die knipt normaal vooral omaatjes enzo
quote:Ik bedoel niet dat ik niets wil veranderen. Ik wil het alleen liever wel zo lang houden dat ik iig een staartje of zoiets kan maken. Moet voor schoolpractica vast kunnen. Verder mag alles... Duidelijk?
Op woensdag 6 november 2002 12:33 schreef Suphafly het volgende:[..]
JEZUS!!! je vraagt om hulp dan krijg je het en dan reageer je ZO!!!
Ik wil wel wat doen maar ik principie kan ik niks veranderen omdat ik al zo lang heb gedaan voor lang haar!!!!
ZEIKERD!!!!geef dan eerst de dingen die je niet aan wilt passen voor je mijn tijd verspild!!
ughum** maaruh zou toch voor kaal gaan
Bovendien vind ik kaal gewoon hartstikke lelijk, en alleen omdat ik advies vraag hoef ik nog niet al jullie ideeën mooi te vinden, toch?
quote:Nou jah dat vind ik nou lullig ze kijkt naar beneden ik bedoel het ziet er nu niet uit maar mischien wel als ze recht naar de camera kijkt.. beetje kortzichtig van je J2EElite
Op woensdag 6 november 2002 12:34 schreef J2EElite het volgende:[..]
Ik zou in iedergeval je neus laten corrigeren... niets persoonlijks maar ik denk ik zeg het maar ff
quote:pleur op. ?
Ik zou in iedergeval je neus laten corrigeren... niets persoonlijks maar ik denk ik zeg het maar ff
quote:Dit is dus precies het soort reacties waarom ik hier eigenlijk niet meer wilde komen... Maar ik dacht dat het buiten de echte discussiefora (Politiek, Met het oog op het nieuws, e.d.) wel mee zou vallen, dus dat ik het wel weer es kon proberen... Stom van me
J2EElite, denk je nou zelf dat iemand op deze reacties zit te wachten
In plaats van dat ik antwoord krijg op de vraag die ik duidelijk stel in de openingspost, moet ik mezelf gaan zitten verdedigen, heb ik dus geen zin in.
Laat ook maar, ik ga wel weer een ander forum zoeken, ik heb het hier nou echt wel gezien...
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 06-11-2002 12:39]
quote:mee eens rot op J2EElite ik vind het lullig dat je alles weer meteen op uiterlijk gooit. wat maakt het nou uit als iemand er ... anders uit ziet dan jij wenst.. heel kortzichtig..
Op woensdag 6 november 2002 12:35 schreef Roonaan het volgende:[..]
pleur op. ?
zolang Mini_rulez en Charys maar blij zijn met zichzelf en de volgens jou aangegeven mankementjes
quote:Die ziet er heel normaal uit hoor, alleen op die foto een beetje raar. Dus.
quote:Oh het was niet bedoeld om je te beledigen of te laten vertrekken van het forum. Het was meer een poging tot opbouwende kritiek.. niet om je boos te maken.
J2EElite, denk je nou zelf dat iemand op deze reacties zit te wachten
In plaats van dat ik antwoord krijg op de vraag die ik duidelijk stel in de openingspost, moet ik mezelf gaan zitten verdedigen, heb ik dus geen zin in.
Het haar was niet het eerste wat me opviel, dat zit toch best ok.. mij viel meer het gezicht op. Misschien mijn mankement, maar ik wilde ook alleen maar helpen door de vinger op de zere plek te leggen.
maar ik wil na het lezen van het verhaal hier boven wel eens 'n foto van J2EElite zien kunnen we daar eens over zeiken!
quote:En lekker ondertussen de meest vage videootjes bekijken
Op woensdag 6 november 2002 12:35 schreef deGVR het volgende:[..]
Kinki is uitermate relaxt... daar kan je idd altijd voor het knippen een half uur slap ouwehoeren over rare kapsel ideeën.
Vinden ze geweldig, kunnen ze zich een beetje uitleven.
quote:wel hele vreemde foto dan. dus.
Op woensdag 6 november 2002 12:42 schreef Charys het volgende:[..]
Die ziet er heel normaal uit hoor, alleen op die foto een beetje raar. Dus.
quote:Wat is daar opbouwend aan?
Op woensdag 6 november 2002 12:43 schreef J2EElite het volgende:[..]
Oh het was niet bedoeld om je te beledigen of te laten vertrekken van het forum. Het was meer een poging tot opbouwende kritiek.. niet om je boos te maken.
Het haar was niet het eerste wat me opviel, dat zit toch best ok.. mij viel meer het gezicht op. Misschien mijn mankement, maar ik wilde ook alleen maar helpen door de vinger op de zere plek te leggen.
En hoe kom je erbij dat ik daar op zit te wachten
quote:Klik is op mn fotoboek, voordat je rare dingen gaat zeggen na het zien van welgeteld, 1 foto
Op woensdag 6 november 2002 12:43 schreef J2EElite het volgende:[..]
Oh het was niet bedoeld om je te beledigen of te laten vertrekken van het forum. Het was meer een poging tot opbouwende kritiek.. niet om je boos te maken.
quote:Dat soort mensen heb je op elke fora, makkelijk gezegd maar je moet je er gewoon overheen zetten/ lezen, net zoals ik
Op woensdag 6 november 2002 12:37 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Dit is dus precies het soort reacties waarom ik hier eigenlijk niet meer wilde komen... Maar ik dacht dat het buiten de echte discussiefora (Politiek, Met het oog op het nieuws, e.d.) wel mee zou vallen, dus dat ik het wel weer es kon proberen... Stom van me
De eerste reactie die ik kreeg toen ik terugkwam, was hier... Lekker beginJ2EElite, denk je nou zelf dat iemand op deze reacties zit te wachten
In plaats van dat ik antwoord krijg op de vraag die ik duidelijk stel in de openingspost, moet ik mezelf gaan zitten verdedigen, heb ik dus geen zin in.Laat ook maar, ik ga wel weer een ander forum zoeken, ik heb het hier nou echt wel gezien...
quote:Hmm
Op woensdag 6 november 2002 12:45 schreef Charys het volgende:[..]
Dat soort mensen heb je op elke fora, makkelijk gezegd maar je moet je er gewoon overheen zetten/ lezen, net zoals ik
Als jij denkt dat het niet zo is wat die aars allemaal schrijft dan maakt het toch niks uit.
Het is maar een mening.
Wat je ook kan doen is iets positiefs er uit halen. Ik bedoel zijn mening moet ergens vandaan komen. zie het als een kans om iets te doen aan iets wat je zelf niet ziet.
quote:Ik ben er toch?
Op woensdag 6 november 2002 12:47 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Hmm
Noem me eens een goede reden om niet weg te blijven hier? Want de pluspunten zijn hier zo langzamerhand wel verdwenen...
Maar ach, dr zijn wel topics waar je je wel mee kan vermaken... Tis nou niet dat je hier al je tijd MOET uitzitten toch?
quote:Ik kijk.... ik zie.... ik verander niet van mening.. ziet er hetzelfde uit als op die andere foto..
Op woensdag 6 november 2002 12:44 schreef Charys het volgende:[..]
Klik is op mn fotoboek, voordat je rare dingen gaat zeggen na het zien van welgeteld, 1 foto
Mischien is het schaduwval ofzo?
Er wordt duidelijk om een haar advies gevraagd en niet over wat er verbouwd moet worden aan het hoofd! Beperk je dan alsjeblieft ook gewoon tot zinnig haaradvies!
quote:Lekker interessant ook, wat je vindt moet je teruggeven!
Op woensdag 6 november 2002 12:49 schreef Suphafly het volgende:[..]
Ik kijk.... ik zie.... ik verander niet van mening.. ziet er hetzelfde uit als op die andere foto..
Maargoed weer ontopic, Mini, ik kan je écht adviseren es een keer bij zo'n kapper langs te gaan al is het alleen maar om te babbelen over ideetjes... Ze zijn wel vrij prijzig trouwens...
quote:Het ontplooien van nieuwe wegen voortkomend uit kritiek welke gaande weg ontvangen lijkt mij juist het meest opbouwende wat er is. Ik krijg ook iedere dag posititeve en negatieve kritiek; en alle twee de soorten probeer ik om te vormen tot een bruikbaar iets.
Wat is daar opbouwend aan?
En hoe kom je erbij dat ik daar op zit te wachten
En het zijn juist mankementen die ik bij mijzelf niet zie, die anderen mij wel laten zien door kritisch te zijn. Dit kan gaan m.b.t. omgang maar ook met uiterlijk.
Het enige wat ik wilde was je helpen door de spiegel voor te houden, welke je zelf misschien niet zou zien zonder kritiek (zowel positief of negatief), want je haar vind ik er leuk uit zien hoor (en daar ging het om toch).
En het feit dat je post wat anderen er van vinden wat jij met je haar moet doen duidt erop dat je weldegelijk kritiek verwacht
quote:Al was ik het met hem eens, wat verwacht ie dan dat ik doe? Plastische chirurgie is toch geen serieuze optie
Op woensdag 6 november 2002 12:48 schreef Suphafly het volgende:
Goeie dingen komen vaak onverwachts.Als jij denkt dat het niet zo is wat die aars allemaal schrijft dan maakt het toch niks uit.
Het is maar een mening.
Wat je ook kan doen is iets positiefs er uit halen. Ik bedoel zijn mening moet ergens vandaan komen. zie het als een kans om iets te doen aan iets wat je zelf niet ziet.
Maar goed, ik begin na lange tijd een hekel aan mezelf te hebben gehad, eindelijk weer een wat beter beeld van mezelf te krijgen, en eindelijk ben ik zo ver dat zo'n losertje als hij me niet meer kapot krijgt... Maar daar gaat het ook niet om
Ik kan best tegen kritiek, maar ik vind het een beetje onzin om zoiets te gaan posten hier. Er vraagt niemand om, het is niet eens ontopic, en het is eigenlijk gewoon flamen... En dat persoonlijk aanvallen doen steeds meer users hier, zo vind ik het niet leuk meer.
quote:Kritiek op m'n haar ja, niet op de rest...
Op woensdag 6 november 2002 12:51 schreef J2EElite het volgende:En het feit dat je post wat anderen er van vinden wat jij met je haar moet doen duidt erop dat je weldegelijk kritiek verwacht
quote:Tja, dat ze duur zijn heb ik vaker gehoord... Maar dat heb ik er dan nog wel voor over
Op woensdag 6 november 2002 12:51 schreef Charys het volgende:[..]
Maargoed weer ontopic, Mini, ik kan je écht adviseren es een keer bij zo'n kapper langs te gaan al is het alleen maar om te babbelen over ideetjes... Ze zijn wel vrij prijzig trouwens...
On-topic, kweenie waar je woont, en of je het wil laten doen, maar in A'dam zit een kapper die (en zo zullen er wel meerdere zijn) die je gewoon helemaal helpt om een keuze te maken en dan gaat kleuren, knippen, etc om hetgene te maken wat je graag wil. Vooral als je zelf niet weet wat je wil kan zo'n kapper goede adviezen geven. Wat je kan nagaan, wil je ander kleurtje? Korter? Slag of wat meer krultroep erin?
texelonia is tijd geleden ook naar de kapper gegaan met lang donkerblond stijl haar en kwam terug met gekruld, kort en gekleurd haar. Even wennen maar stond/staat erg leuk en het kan weer even mee.
Succes iig!
quote:kenker...... hehe
Op woensdag 6 november 2002 12:51 schreef J2EElite het volgende:[..]
Het ontplooien van nieuwe wegen voortkomend uit kritiek welke gaande weg ontvangen lijkt mij juist het meest opbouwende wat er is. Ik krijg ook iedere dag posititeve en negatieve kritiek; en alle twee de soorten probeer ik om te vormen tot een bruikbaar iets.
En het zijn juist mankementen die ik bij mijzelf niet zie, die anderen mij wel laten zien door kritisch te zijn. Dit kan gaan m.b.t. omgang maar ook met uiterlijk.
Het enige wat ik wilde was je helpen door de spiegel voor te houden, welke je zelf misschien niet zou zien zonder kritiek (zowel positief of negatief), want je haar vind ik er leuk uit zien hoor (en daar ging het om toch).
En het feit dat je post wat anderen er van vinden wat jij met je haar moet doen duidt erop dat je weldegelijk kritiek verwacht
Maarre kaal dat zou ik doen
quote:Oh dat is juist leuk om daar achter te komen als je daar aan tafel zit! Je bent ook niet verplicht je direct te laten knippen!... Ben er al vaak geweest en iedere keer zonder dat ik wist hoe ik het wilde, iedere keer was het wel iets wat ik super vond....
Op woensdag 6 november 2002 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Tja, dat ze duur zijn heb ik vaker gehoord... Maar dat heb ik er dan nog wel voor over
Kheb wel wat gespaard ook...
Maar ik wil eerst een beetje in grote lijnen een idee hebben van wat ik ermee wil doen, voordat ik naar zo'n kapper ga...
quote:In elk geval een ander kleurtje, want ik ben m'n hele leven al blond
Op woensdag 6 november 2002 12:55 schreef micha het volgende:
J2EElite is gewoon een kloon van een gebruiker die een minderwaardigheidscomplex heeft. En al zou het niet zo zijn, dan nog moet ie z'n kutkop houden en dit soort achterlijke opmerkingen achterwege laten.On-topic, kweenie waar je woont, en of je het wil laten doen, maar in A'dam zit een kapper die (en zo zullen er wel meerdere zijn) die je gewoon helemaal helpt om een keuze te maken en dan gaat kleuren, knippen, etc om hetgene te maken wat je graag wil. Vooral als je zelf niet weet wat je wil kan zo'n kapper goede adviezen geven. Wat je kan nagaan, wil je ander kleurtje? Korter? Slag of wat meer krultroep erin?
texelonia is tijd geleden ook naar de kapper gegaan met lang donkerblond stijl haar en kwam terug met gekruld, kort en gekleurd haar.
Even wennen maar stond/staat erg leuk en het kan weer even mee.
Succes iig!
Wel heel vreemd ik geloof niet dat iemand echt zo dom kan lullen
quote:Das wel handig dan
Op woensdag 6 november 2002 12:57 schreef Charys het volgende:[..]
Oh dat is juist leuk om daar achter te komen als je daar aan tafel zit! Je bent ook niet verplicht je direct te laten knippen!... Ben er al vaak geweest en iedere keer zonder dat ik wist hoe ik het wilde, iedere keer was het wel iets wat ik super vond....
quote:ben ik geen goede reden om te blijven dan?
Op woensdag 6 november 2002 12:47 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Hmm
Noem me eens een goede reden om niet weg te blijven hier? Want de pluspunten zijn hier zo langzamerhand wel verdwenen...
ik woon in hilversum en hier hebben wij het oortje dat precies dezelfde verf verkoopt als ze bij de kinki gebruiken met andere woorden je hoeft niet zoveel uit te geven en je kan het gewoon zelf doen en asl je hulp nodig heb wil ik je altijd helepen...
mijn haar is op dit ogemblik knalpaars!!!!
ook heel leuk sorry heb geen webcam dus kan het niet laten zien
maarre ik hoor het wel................
xxx
quote:Ik heb geen kloons. En ik wilde helemaal geen aandacht voor mijn uiterlijk, ik wilde gewoon haar-ideeën. Ik heb die foto ook niet gepost om reacties daarop te krijgen. Ik postte hem alleen zodat mensen een beetje een idee konden krijgen wat me wel of niet zou staan, voordat ze dingen gingen roepen die helemaal niet bij me passen...
Op woensdag 6 november 2002 12:59 schreef Suphafly het volgende:
Hey Mini_rulez ik begin een beetje het idee te krijgen dat je om aandacht vraagt en dat je met een kloon zit te posten zodat iedereen hiero gaat zeggen "ach lul niet zo stom ze ziet er leuk uit hoor"Wel heel vreemd ik geloof niet dat iemand echt zo dom kan lullen
Maar kunnen we nu ontopic? Als je geen ideeën hebt en dus niet ontopic kunt reageren, dan heb ik liever dat je helemaal niet reageert
quote:Ik wil me nergens mee bemoeien hoor maar dat ziet er absoluut niet verkeerd uit. Gewoon laten lullen die mensen. Je bent wie je bent en zolang jij daar maar tevreden mee bent moet de rest zijn mond houden.
Op woensdag 6 november 2002 12:44 schreef Charys het volgende:[..]
Klik is op mn fotoboek, voordat je rare dingen gaat zeggen na het zien van welgeteld, 1 foto
Grtz,
quote:Dat verf wat jij bedoeld is qua kleur misschien wel hetzelfde maar absoluut niet hetzelfe kwaliteit, je kunt dat verf trouwens ook bij Chill Out winkels kopen..
Op woensdag 6 november 2002 13:01 schreef katje het volgende:[..]
ben ik geen goede reden om te blijven dan?
ik heb trouwens nog wel een paar leuke tips voor je haar en je hoeft het niet eens bij de kinkikappers te laten doen..ik woon in hilversum en hier hebben wij het oortje dat precies dezelfde verf verkoopt als ze bij de kinki gebruiken met andere woorden je hoeft niet zoveel uit te geven en je kan het gewoon zelf doen en asl je hulp nodig heb wil ik je altijd helepen...
ook heel leuk sorry heb geen webcam dus kan het niet laten zienmaarre ik hoor het wel................
xxx
quote:Ik vind die reacties van hem eigenlijk wel HILARISCH, gewoon te zielig voor woorden
Op woensdag 6 november 2002 13:08 schreef Capo_di_tuti_Capi het volgende:[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien hoor maar dat ziet er absoluut niet verkeerd uit. Gewoon laten lullen die mensen. Je bent wie je bent en zolang jij daar maar tevreden mee bent moet de rest zijn mond houden.
Grtz,
quote:Je hoeft niet eens voorstellen te doen! Daar komen ze zelf wel mee! En ze kijken echt wel naar de persoon die jij bent... tis nou niet dat ze de meest vreselijke kapsels bij je aanmeten...
Op woensdag 6 november 2002 13:10 schreef Beaker het volgende:
Ik zou gewoon naar de kinki kapper gaan en daar dit voorstel doen. Ik weet zeker dat je dan met een "kinki" kapsel de deur uit gaat!
quote:ik weet wel zeker dat hetdezelfde verf is!!!
Op woensdag 6 november 2002 13:09 schreef Charys het volgende:[..]
Dat verf wat jij bedoeld is qua kleur misschien wel hetzelfde maar absoluut niet hetzelfe kwaliteit, je kunt dat verf trouwens ook bij Chill Out winkels kopen..
quote:Bij Kinki gebruiken ze Fudge en Loreal..
Op woensdag 6 november 2002 13:12 schreef katje het volgende:[..]
ik weet wel zeker dat hetdezelfde verf is!!!
ze adverteren er zelfs meej!!!!
i know it for sure!
quote:Tja, Hilversum is wel erg ver weg, dus ik denk dat ik maar gewoon naar Kinki Kappers in Heerlen ga... Ik heb sowieso m'n haar nog nooit geverfd, dus ik wil liever zeker weten dat het niet misgaat, voordat ik dadelijk met een rampzalig kapsel rondloop... Das ook wel apart, maar toch niet wat ik in gedachten had
Op woensdag 6 november 2002 13:01 schreef katje het volgende:[..]
ben ik geen goede reden om te blijven dan?
ik heb trouwens nog wel een paar leuke tips voor je haar en je hoeft het niet eens bij de kinkikappers te laten doen..ik woon in hilversum en hier hebben wij het oortje dat precies dezelfde verf verkoopt als ze bij de kinki gebruiken met andere woorden je hoeft niet zoveel uit te geven en je kan het gewoon zelf doen en asl je hulp nodig heb wil ik je altijd helepen...
ook heel leuk sorry heb geen webcam dus kan het niet laten zienmaarre ik hoor het wel................
xxx
Even kijken of ik een foto kan bemachtigen van het betreffende kapsel!!!
Ik bedoel een beetje zoals onderstaande foto, maar dan wijder aan de onderkant... Leuk kleurtje erin (lekker fel!!) en dat is super...
Kan jammer genoeg geen goede foto´s ontdekken en mijn vriendin zal niet blij zijn als ik de foto op het net zet... (laat ik dat dus maar niet doen!!)
quote:Ik heb twee adviezen: een haar-advies en een hou-het topic-leuk-advies:
Op woensdag 6 november 2002 13:04 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ik heb geen kloons. En ik wilde helemaal geen aandacht voor mijn uiterlijk, ik wilde gewoon haar-ideeën. Ik heb die foto ook niet gepost om reacties daarop te krijgen. Ik postte hem alleen zodat mensen een beetje een idee konden krijgen wat me wel of niet zou staan, voordat ze dingen gingen roepen die helemaal niet bij me passen...
Ik wil helemaal niet horen of ik er wel of niet leuk uitzie, als ik dat wilde weten had ik m'n foto wel in B&H gegooid![]()
Maar kunnen we nu ontopic? Als je geen ideeën hebt en dus niet ontopic kunt reageren, dan heb ik liever dat je helemaal niet reageert
Haar-advies: doe er niet te veel aan, zo idioot saai is het nou ook weer niet Bij stijl haar vind ik gitzwart een mooie kleur en je zou kunnen overwegen om je scheiding te vervangen door een (moderne) ponny.
hou-het-topic-leuk-advies: Negeer randdebielen: het zijn pubers die uit zijn op aandacht. Positieve aandacht is niet voor ze weggelegd, dus lokken ze maar negatieve aandacht uit. Het advies is: reageer niet, helemaal niet! In het begin zullen ze nog randdebieleriger worden, om zo alsnog een reactie uit te lokken. Niet doen. Je vingers zullen jeuken, maar reageer niet! Ook op deze bijdrage gaan ze lopen randdebielen, maar ik zal ook niet reageren. Als je dit stug volhoudt gaan ze wel weg, ergens anders om aandacht lopen zanikken.
Nog ff ontopic: als je nou echt ver wilt gaan, combineer je het gitzwart met kobaltblauwe plukken
quote:I know, ga er zelf altijd heen, maar dan niet voor een al te kinki kapsel! Beetje fudge erin en hoppa....ik heb een leuk kapsel!
Op woensdag 6 november 2002 13:11 schreef Charys het volgende:[..]
Je hoeft niet eens voorstellen te doen! Daar komen ze zelf wel mee! En ze kijken echt wel naar de persoon die jij bent... tis nou niet dat ze de meest vreselijke kapsels bij je aanmeten...
quote:Je omschrijft mn vorige kapsel
Op woensdag 6 november 2002 13:19 schreef Parabola het volgende:[..]
Ik heb twee adviezen: een haar-advies en een hou-het topic-leuk-advies:
Haar-advies: doe er niet te veel aan, zo idioot saai is het nou ook weer niet
Bij stijl haar vind ik gitzwart een mooie kleur en je zou kunnen overwegen om je scheiding te vervangen door een (moderne) ponny.
Nog ff ontopic: als je nou echt ver wilt gaan, combineer je het gitzwart met kobaltblauwe plukken
quote:Zwartblauw haar op een bleke huid:
Op woensdag 6 november 2002 13:24 schreef Charys het volgende:[..]
Je omschrijft mn vorige kapsel
Alleen had ik geen blauwe plukken maar zwartblauw haar....
quote:Echt bleek ben ik niet
Op woensdag 6 november 2002 13:35 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Zwartblauw haar op een bleke huid:
quote:een woord:
Op woensdag 6 november 2002 13:24 schreef Charys het volgende:[..]
Je omschrijft mn vorige kapsel
Alleen had ik geen blauwe plukken maar zwartblauw haar....
quote:Bij mij staat het standaard al naar buiten toe
Op woensdag 6 november 2002 13:18 schreef WaSTeiL het volgende:
Wat dacht je van de onderkant naar buiten uit lopend... Dat is een beetje alternatief en als ik zo naar de lengte van je haar kijkt moet dat wel kunnen.. Mijn vriendin heeft het ook en dat staat echtEven kijken of ik een foto kan bemachtigen van het betreffende kapsel!!!
Ik bedoel een beetje zoals onderstaande foto, maar dan wijder aan de onderkant... Leuk kleurtje erin (lekker fel!!) en dat is super...
Kan jammer genoeg geen goede foto´s ontdekken en mijn vriendin zal niet blij zijn als ik de foto op het net zet... (laat ik dat dus maar niet doen!!)
Mini_rulez, het haar wat je nu hebt staat ook best leuk hoor !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |