Wilde even proberen hoe ze speelden. Vind Mathieu eigenlijk nog best wel chill. Heb alleen nog niet heel veel wedstrijden met ze gespeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom die verdediging? Ik vind die rooie echt zo super slecht. Ik heb ook dat vierkantje RVP sneijder melo en willian. Al heb ik aan de andere kant Hazard + Oscar + Luis en rest van verdediging ook brazil.
Maar team speelt eigenlijk maar ruk. In Fifa13 vond ik 433 nog super chill en nu kan ik helemaal niets meer met mn wingers :/
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent wel lekker bezig met de oneliners vandaag hè?
Even messi packen zo niks aan t handjequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan van crash naar crash
Diego Costa, Cuadrado, UP Fabregas, leuke verdediging.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hoe af te maken met 1 miljoen![]()
[ afbeelding ]
Of UP Costa, Navas en de rest vrije keuze BPL of BBVAquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Diego Costa, Cuadrado, UP Fabregas, leuke verdediging.
nvmquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Diego Costa, Cuadrado, UP Fabregas, leuke verdediging.
Hoe heb je ze nu staan dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:47 schreef Henrys het volgende:
Heb player instructions eindelijk aan het werk gekregen, niet normaal meer hoeveel beter 433 (4) is met de juiste instructies
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:52 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hoe stel je die player instrucutions dan in? Kan dat ook op ps3?
LW/RW Stay Forward, Cut inside , Stay on edge of box , Get in Behindquote:
Ik vind een CM die af en toe ook voor de goal verschijnt juist ideaal voor de variatie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
LW/RW Stay Forward, Cut inside , Stay on edge of box , Get in Behind
ST Stay Central, Press Backline, Get in behind
CAM Stay forward
LCM/RCM Stay back on attack
LB/RB Stay back on attack
Speelt echt heerlijk. Haalt de verdedigende kwetsbaarheid uit 433-4 en je hebt niet meer Lahm die voor de goal van de tegenstander staat met zn 54 shooting of je spits die veel te ver terugkomt.
Vind 4 spelers genoeg. En ik scoor echt bijna nooit met middenvelders dit jaar, schieten altijd op de keeper, behalve Schweinsteiger schoot ze vaak veilloos inquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind een CM die af en toe ook voor de goal verschijnt juist ideaal voor de variatie.
Messi packssssssssssssquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar gaan we dan. Chinese new year packs.
En maar zeuren op de verdedigende tegenstandersquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind 4 spelers genoeg. En ik scoor echt bijna nooit met middenvelders dit jaar, schieten altijd op de keeper, behalve Schweinsteiger schoot ze vaak veilloos in
Spelen met 2 verdedigende middenvelders is iets anders dan park the bus en wat heb jij een ongezonde obsessie met mij, zelfs voor het spel al uit was. Ik ben helaas niet gayquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En maar zeuren op de verdedigende tegenstandersWat ben jij toch een hypocriet mannetje
Standaard 7 man achterin houden is wel veel jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En maar zeuren op de verdedigende tegenstandersWat ben jij toch een hypocriet mannetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze bijna hetzelfde staan. Alleen de RW doe ik niet op cut inside en bij de striker geen press backline.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
LW/RW Stay Forward, Cut inside , Stay on edge of box , Get in Behind
ST Stay Central, Press Backline, Get in behind
CAM Stay forward
LCM/RCM Stay back on attack
LB/RB Stay back on attack
Speelt echt heerlijk. Haalt de verdedigende kwetsbaarheid uit 433-4 en je hebt niet meer Lahm die voor de goal van de tegenstander staat met zn 54 shooting of je spits die veel te ver terugkomt.
Gebeurt alsnog meer dan genoeg. Maar het werkt voor mij wel om de high/med van gasten als Pogba en Guarin wat in te dammen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind een CM die af en toe ook voor de goal verschijnt juist ideaal voor de variatie.
Zo werkt dat dus echt niet in de praktijk hè..dat je dan 7 man achterin houdt. Het is echt gewoon workrates compenseren wat je doet...meer is het niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Standaard 7 man achterin houden is wel veel ja
Blijkbaar heb je niet de goede CM's. Touré en Gotze zijn echt wel goed, ook in aanvallend opzicht.
Merk je veel van die free roam? heb het idee of mijn cam sowieso al overal op het veld te vinden is. Press backline wel eens geprobeerd? Heb het idee of de spits dan veel dieper staat wat zeker met een tragere spits als Ibra fijn isquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna hetzelfde staan. Alleen de RW doe ik niet op cut inside en bij de striker geen press backline.
Oh en bij de CAM ook free roam
kutchinezenquote:
Niet echt. Ging daarvoor ook al in een vrije rol ja. Waarschijnlijk als je me een paar potjes met en zonder instructions laat spelen dat ik het niet eens door heb, maar ach..gevoelsmatig helpt het wel wat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:10 schreef Henrys het volgende:
[..]
Merk je veel van die free roam? heb het idee of mijn cam sowieso al overal op het veld te vinden is. Press backline wel eens geprobeerd? Heb het idee of de spits dan veel dieper staat wat zeker met een tragere spits als Ibra fijn is
Zou kunnen. Mijn CM's vallen echt om een of andere manier om beurten mee aan, en ik zou niet anders willen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus echt niet in de praktijk hè..dat je dan 7 man achterin houdt. Het is echt gewoon workrates compenseren wat je doet...meer is het niet.
Yaya zit op 1 op 7 qua goals en 1 op 4 qua assists. Pogba 1 op 6 goals en 1 op 4 assists. En mijn CAM (Griez) zit rond 1 op 1 qua goals + assists. Dan komt er meer dan genoeg van mijn middenveld denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen. Mijn CM's vallen echt om een of andere manier om beurten mee aan, en ik zou niet anders willen.
Ik denk dat ik vergelijkbare cijfers heb met Yaya. Gotze doet het nog iets beter denk ik, in aanvallend opzicht dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Yaya zit op 1 op 7 qua goals en 1 op 4 qua assists. Pogba 1 op 6 goals en 1 op 4 assists. En mijn CAM (Griez) zit rond 1 op 1 qua goals + assists. Dan komt er meer dan genoeg van mijn middenveld denk ik
Moet wel bekennen dat ik in andere teams met mijn "verdedigende" CM's wat minder rendement haal, maar daar heeft de CAM of spits dan vaak weer een nog veel hoger rendement. Hangt ook een beetje van de indeling van je team af. Van Schwein + Perez verwacht ik aanvallend ook wat minder dan van Yaya en Pogba.
Mag ik je aanraken? Ik bedoel, je bent nu toch wel zo'n beetje een BN'er.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn oude voetbaltrainer zit in het publiek bij DWDD, en komt af en toe in beeld. Gaat het vandaag allemaal over ruimteshit, Interstellar enzo. Je ziet hem echt denken: "joh, het zal mijn tijd wel duren"
Götze zou ik zelf ook niet snel op die plek zetten, maar als hij er dan speelt dan moet hij ook wel aardig wat goals en assists meepikken (tov de pure C(D)M).quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vergelijkbare cijfers heb met Yaya. Gotze doet het nog iets beter denk ik, in aanvallend opzicht dan.
Ja klopt. Ik heb morgenmiddag een signeersessie geplandquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken? Ik bedoel, je bent nu toch wel zo'n beetje een BN'er.
ik las vingersessiequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb morgenmiddag een signeersessie gepland
Roemenië heeft een hele bijzondere uitwerking op jou. Dat viel me al op toen ik je blog las.quote:
Peersman pricefixenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Nieuw toernooi.
2 spelers van FC Dordrecht in de basis
2 van FC Koln
2 van Derby County
2 van Guadalajara
te winnen 1 rare gold pack
het is nog echt waar ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Nieuw toernooi.
2 spelers van FC Dordrecht in de basis
2 van FC Koln
2 van Derby County
2 van Guadalajara
te winnen 1 rare gold pack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |