quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een paar worstenbroodjes in de oven knallen #mathijsuitspraken
bohh, bijna weer rond mijn inkoopprijs dan. Maar op mijn lijst van 30 Aurier/Schurrle nog geen enkele DSL al heb ik wel wat minder vaak gelist geloof ik:Pquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Prijs van Schurrle gaat al naar 80K toe. Eerste 90K netto winst dus alweer binnen voor vandaag
Danny nogwat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie herkent de ooit BN'er in deze frituurkeet
jeroen post?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast van TMFquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:35 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]Die zat toch ook in een boybandje? Caught in the act ofzoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Ik heb SIF Benzema gefinancierd uit deze deals, want ben op het aantal IF's niet ingeteerdquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohh, bijna weer rond mijn inkoopprijs dan. Maar op mijn lijst van 30 Aurier/Schurrle nog geen enkele DSL al heb ik wel wat minder vaak gelist geloof ik:P
Het is niet alleen vet volgens mij, maar hij is niet echt op een goede manier gespierd. Zo bonkigquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja
Die gozert is dik geworden zegIk kan helaas geen goede foto vinden
Moest ik googlen, maar dat was Bastiaan Ragasquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zat toch ook in een boybandje? Caught in the act ofzoiets?
Ik heb ook gegoogled...hij zat dus in een andere hommoclubje. Velvet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moest ik googlen, maar dat was Bastiaan Ragas
Dubieuze voorhoede.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:39 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt beter dan mijn Messi team
Dat is echt oud, want hij is nu gewoon echt dik. Hij presenteert nu Lifestyle Experience (:')!) en ging het even kijken om te zien of het echt zo is, maar tis gewoon echt vetquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is niet alleen vet volgens mij, maar hij is niet echt op een goede manier gespierd. Zo bonkig
[ afbeelding ]
Of hij moet inmiddels nog een stuk dikker zijn geworden in 1.5 jaar tijd.
Ik laat die uitzending voor wat het is, ik geloof je zo ook welquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is echt oud, want hij is nu gewoon echt dik. Hij presenteert nu Lifestyle Experience (:')!) en ging het even kijken om te zien of het echt zo is, maar tis gewoon echt vet
Maar ik kan geen Puush maken want mijn Puush doet het niet , dus hier op 20 minuten ergens http://www.rtlxl.nl/#!/li(...)17-b93c-7b6df0eb7517
Ja zou ik ook doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik laat die uitzending voor wat het is, ik geloof je zo ook wel
Volgende post wordt dan ook iets met : waarom speelt iedereen zo verdedigend, kut community etc etc.quote:
Sowieso Lifestyle programma'squote:Op woensdag 18 februari 2015 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doenWat een kansloos programma
de schaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gewoon geëvolueerd in een breedbekkikker-
Doe eens normaal manquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nog 70 minuten voor het TOTW gelanceerd wordt. Echt zo spannend.
Ja sorry, misschien dreef ik een beetje over.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Doe eens normaal man![]()
ik zag dat ik onze pannenkoekenbakker gemist heb
Je zou zeggen dat hij genoeg de clown heeft uit kunnen hangen de afgelopen dagen!quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry, misschien dreef ik een beetje over.
Eeuwig zonde ook. Of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |