Welke mening heb jij dan? Eerste 30-35 minuten was werkelijk waar niks aan, geen van beide ploegen was aan het voetballen. Chelsea scoorde uit de counter waarna PSG iets meer ging voetballen en Chelsea gewoon met 11 man aan de doellat ging hangen om scoren te voorkomen. Toen PSG eenmaal scoorde was het weer weinig aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:57 schreef HPLC het volgende:
Ben geef fan van Chelsea, maar van die OP klopt geen zak. Heeft TS gisteren wel gekeken?
Ik heb de eerste helft gekeken, het enige wapenfeit van Chelsea in de eerste helft was een voorzet die door de keeper van PSG onderschept werd, het doelpunt kwam totaal uit de lucht gevallen, was zeer onverdiend.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:57 schreef HPLC het volgende:
Ben geef fan van Chelsea, maar van die OP klopt geen zak. Heeft TS gisteren wel gekeken?
Deze:quote:
quote:Eerste 30-35 minuten was werkelijk waar niks aan, geen van beide ploegen was aan het voetballen. Chelsea scoorde uit de counter waarna PSG iets meer ging voetballen en Chelsea gewoon met 11 man aan de doellat ging hangen om scoren te voorkomen. Toen PSG eenmaal scoorde was het weer weinig aan.
Ik kwam er gister na 25 minuten pas achter dat Zlatan mee deed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Welke mening heb jij dan? Eerste 30-35 minuten was werkelijk waar niks aan, geen van beide ploegen was aan het voetballen. Chelsea scoorde uit de counter waarna PSG iets meer ging voetballen en Chelsea gewoon met 11 man aan de doellat ging hangen om scoren te voorkomen. Toen PSG eenmaal scoorde was het weer weinig aan.
Ik hoop dat vanavond een stuk leuker word. Slechter kan eigenlijk niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deze
[..]
Ik vond PSG net zo slecht eigenlijk en dat in eigen huis.
Het was gewoon een draak van een wedstrijd. Wat erg jammer is want het met deze twee ploegen veel leuker kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:02 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik kwam er gister na 25 minuten pas achter dat Zlatan mee deed.
Die Diego Costa is ook zo onwijs slecht. Op het WK was die kerel al drama, bij Chelsea is het een drama, over het algemeen is het een drama. Ik vind Kazim zelfs beter dan Diego Costaquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het was gewoon een draak van een wedstrijd. Wat erg jammer is want het met deze twee ploegen veel leuker kunnen zijn.
Kazim van Feyenoord? Dan snap je er niks van. Kazim is een drama, prima voor de eredivisie en goed voor Feyenoord maar die zou bij Chelsea in de Engelse competitie niks in te brengen hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:17 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Die Diego Costa is ook zo onwijs slecht. Op het WK was die kerel al drama, bij Chelsea is het een drama, over het algemeen is het een drama. Ik vind Kazim zelfs beter dan Diego Costa
Dat jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:18 schreef Eliseth het volgende:
oh vandaar dat de supporters zonodig een neger uit de metro moesten werken
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:57 schreef HPLC het volgende:
TS keek maar één helftquote:
Deze TS die zijn domheden als wijsheden verkondigtquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:17 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Die Diego Costa is ook zo onwijs slecht. Op het WK was die kerel al drama, bij Chelsea is het een drama, over het algemeen is het een drama. Ik vind Kazim zelfs beter dan Diego Costa
Dit soort posts altijdquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Chelskihet gezwel van het Europese topvoetbal
Kinderachtig. Hermann zou hier boven hebben gestaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent wel fan van Chelsea, Mourinhodadept
Ik postte twee keer heel snel achter elkaar, hij zou er nooit tussen komen, was razensnelquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kinderachtig. Hermann zou hier boven hebben gestaan.
dat klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kinderachtig. Hermann zou hier boven hebben gestaan.
Slechte grap. Die zou Hermann dan weer wel kunnen maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik postte twee keer heel snel achter elkaar, hij zou er nooit tussen komen, was razensnel
uiteraard, maar dat gebeurt maar heel zelden. 9 van de 10 keer zijn mijn grappen erg geslaagd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die zou Hermann dan weer wel kunnen maken.
Snitches kunnen jouw grappen zeker waarderen inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uiteraard, maar dat gebeurt maar heel zelden. 9 van de 10 keer zijn mijn grappen erg geslaagd.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Quotes editten
Jezus, wat triest.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
altijd voorbereid deze
Uhm... Wel dus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik heb niet binnen 5 seconden de script geëdit
wat kinderachtig dat je niet durft toe te geven dat je een spelfout hebt gemaakt, bahquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben altijd groen.
Was op mobiel ook altijd zo en vond wel chill
Beken gewoon dat je zo triest was die quote te editten, downer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat kinderachtig dat je niet durft toe te geven dat je een spelfout hebt gemaakt, bah
Ik heb ook een tijdje groen gehad, nu een rode tint.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben altijd groen.
Was op mobiel ook altijd zo en vond wel chill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kk op manquote:
Dus als Atlético het doet mag het maar Schalke moet vol op de aanval zodat ze weer met 7-1 verliezen over twee wedstrijden?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mourinho is dan ook een pussy in grote wedstrijden, altijd laf puur gericht op resultaat.
Van Atletico kan je het nog begrijpen maar Chelsea met al hun miljarden moet toch beter spel op de mat kunnen leggen in grote duels.
Het was ook waarom Abramovich Mourinho de eerste keer eruit kegelde.
Mourinho is een korte termijn motivatie trainer, ideaal voor subtoppers of gevallen topclubs die hoge ogen willen gooien. Bv Psg met hun cl hoop project zou perfect voor hem zijn als hij weer eens de zak krijgt binnen 2 jaar.
Door die klote buschauffeur zitten we wekelijks opgescheept met laf anti voetbal, Barca krijgt het sowieso bijna elke week maar ook in Europa is het steeds vaker zo, let maar op de dubbeldekker die di Matteo vanavond neer gaat zetten.
Leuk dat resultaatgerichte spel maar als voetballiefhebber zie je toch liever 2 clubs vol voor de winst gaan (bv Chelsea Liverpool in 2009 4-4).
mijn excuses voor het uit de slof schieten. het was een zwak momentje voor mij, dat kan uiteraard bij iedereen gebeuren. ik zal het niet meer doen.quote:
Jammer dat je weer zo triest moet doen, was net zo blij dat je eindelijk nieuw en verbeterd was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben helemaal mad dat jij weet hoe je script moet editen niet normaal
hou op met quotes wijzigen, jeetje wat kinderachtigquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat je weer zo triest moet doen, was net zo blij dat je eindelijk nieuw en verbeterd was.
Even een TR gemaakt zodat de mods de juiste reactie weer terug zetten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou op met quotes wijzigen, jeetje wat kinderachtig
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Even een TR gemaakt zodat de mods de juiste reactie weer terug zetten.
ongegronde beschuldiging..quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gister kroop je nog in de kont van snitches. Rare wending dit.
Nee van Schalke kan ik het ook hebben, meer dan van Atletico zelfs. Het is meer in grote duels onderling irritant als een team het doet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:23 schreef Nober het volgende:
Defensea is inderdaad geen voetbal.
[..]
Dus als Atlético het doet mag het maar Schalke moet vol op de aanval zodat ze weer met 7-1 verliezen over twee wedstrijden?
wat vond je van Shaktar Lviv, Roland?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:28 schreef KingRoland het volgende:
De ebola van het voetbal, Chelsea.
Slecht, ze vielen steeds om zeg beetje kaarten naaienquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat vond je van Shaktar Lviv, Roland?
Vond het echt een trieste pot. Jullie werden echt hard genaaid. Was nooit een 2e geel voor Xabi.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Slecht, ze vielen steeds om zeg beetje kaarten naaien
pakken ze wel terug in München
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |