mijn excuses voor het uit de slof schieten. het was een zwak momentje voor mij, dat kan uiteraard bij iedereen gebeuren. ik zal het niet meer doen.quote:
Jammer dat je weer zo triest moet doen, was net zo blij dat je eindelijk nieuw en verbeterd was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben helemaal mad dat jij weet hoe je script moet editen niet normaal
hou op met quotes wijzigen, jeetje wat kinderachtigquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat je weer zo triest moet doen, was net zo blij dat je eindelijk nieuw en verbeterd was.
Even een TR gemaakt zodat de mods de juiste reactie weer terug zetten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou op met quotes wijzigen, jeetje wat kinderachtig
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Even een TR gemaakt zodat de mods de juiste reactie weer terug zetten.
ongegronde beschuldiging..quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gister kroop je nog in de kont van snitches. Rare wending dit.
Nee van Schalke kan ik het ook hebben, meer dan van Atletico zelfs. Het is meer in grote duels onderling irritant als een team het doet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:23 schreef Nober het volgende:
Defensea is inderdaad geen voetbal.
[..]
Dus als Atlético het doet mag het maar Schalke moet vol op de aanval zodat ze weer met 7-1 verliezen over twee wedstrijden?
wat vond je van Shaktar Lviv, Roland?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:28 schreef KingRoland het volgende:
De ebola van het voetbal, Chelsea.
Slecht, ze vielen steeds om zeg beetje kaarten naaienquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat vond je van Shaktar Lviv, Roland?
Vond het echt een trieste pot. Jullie werden echt hard genaaid. Was nooit een 2e geel voor Xabi.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Slecht, ze vielen steeds om zeg beetje kaarten naaien
pakken ze wel terug in München
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |