ja 2e seizoen pasquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:55 schreef Chai het volgende:
Hier is toch al een USA versie van? Is dit voor de slechte Nederlandse spin-off?
Bied een leuke vent 10.000 euro aan om met je te trouwenquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:58 schreef Mika-Mika het volgende:
Maar, maar heb helemaal niemand om mee te trouwen
Gewoon zo:quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Bied een leuke vent 10.000 euro aan om met je te trouwen
.. en daarmee kom je al niet eens op TV. Voor de kijkcijfers zal je toch minimaal een bruiloft in Star Wars-thema moeten organiserenquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:18 schreef fathank het volgende:
10.000 voor een bruiloft is wel erg magertjes.
Dan kun je net naar de C&A voor een pak voor de bruidegom, een jurkje van de Miss Etam, 3 rondes bitterballen en 3 consumptiemunten per persoon.
En dan ook nog met je porem op TV. Wie is er zo achterlijk om mee te doen
_!
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:27 schreef Marsenal het volgende:
10.000 euro.
Dat is bij menig bruiloft al het kledingbudget.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:27 schreef datismijnmening het volgende:
10.000 euro voor een bruiloft![]()
Daar kun je de catering nog niet mee betalen![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat we het wel eens zijn over het feit dat 10k niet echt veel is voor een bruiloft waarmee je ook nog eens met je kop op tv moet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:27 schreef Kreator het volgende:
10.000 euro. Dan heb je net een leuke band.
Moet ik wel zeggen, Nederlanders hebben de rare gewoonte om een standaard feestje te geven op een boerderij ofzo met diner, receptie en ceremonie. Die zijn altijd een beetje overpriced, omdat mensen altijd maar bereid zijn te betalen. En dan is je bruiloft nog 13 in een dozijn ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat we het wel eens zijn over het feit dat 10k niet echt veel is voor een bruiloft waarmee je ook nog eens met je kop op tv moet.
Gewoon maandagochtend gratis op het stadhuis trouwen in je trainingspak en bedankt voor de 10.000,- Net5quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:18 schreef fathank het volgende:
10.000 voor een bruiloft is wel erg magertjes.
Dan kun je net naar de C&A voor een pak voor de bruidegom, een jurkje van de Miss Etam, 3 rondes bitterballen en 3 consumptiemunten per persoon.
En dan ook nog met je porem op TV. Wie is er zo achterlijk om mee te doen
_!
Paintballen en go-kartsquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:
![]()
Die reacties weer, héérlijk.
Ik heb volgens mij wat Britse afleveringen gezien. Die bruidegommen moesten dan ook de bruidsjurk voor hun bruiden uitzoeken. Man, man, die wisten wérkelijk niet wat hun vrouw leuk vond. Volgens mij was het uiteindelijk voor de bruid bijna altijd een fiasco. Die kerels organiseerden echte mannen-dingen en van romantiek was er nog maar weinig over ahahahahaa.
Zoiets ja. En dan denken ze niet na dat de bruidsjurk van de bruid hiermee helaas naar de haaien gaatquote:
Hoe moeten mannen dan ook weten wat voor jurk vrouwen mooi vinden?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:
![]()
Die reacties weer, héérlijk.
Ik heb volgens mij wat Britse afleveringen gezien. Die bruidegommen moesten dan ook de bruidsjurk voor hun bruiden uitzoeken. Man, man, die wisten wérkelijk niet wat hun vrouw leuk vond. Volgens mij was het uiteindelijk voor de bruid bijna altijd een fiasco. Die kerels organiseerden echte mannen-dingen en van romantiek was er nog maar weinig over ahahahahaa.
Nou, ik denk dat vrouwen over het algemeen best wel weten wat hun man leuk vindt qua kleding. Of graag draagt. Maar andersom (dat was namelijk goed te zien in de Engelse versie van dit programma) was het meer van "deze maar doen dan, ja weet ik veel wat ze leuk vindt'.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoe moeten mannen dan ook weten wat voor jurk vrouwen mooi vinden?Echt zoiets belachelijks wat voor vrouwen vanzelfsprekend schijnt te zijn.
Ik dacht ook dat 40 k zo'n beetje het gemiddelde was, dat er aan een trouwpartij werd uitgegeven..quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:27 schreef datismijnmening het volgende:
10.000 euro voor een bruiloft![]()
Daar kun je de catering nog niet mee betalen![]()
Het is toch net andersom? De bruid mag zich nergens mee bemoeien..quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik een vriendin had en ze flikte me zoiets schopte ik haar meteen de straat op.
Sta je wat met je bek vol tanden voor een TV-crew waarvan de presentator zich net iets te leuk vind en net iets te interessant. Om je vervolgens te fileren waarom je je vrouwtje zo in de steek hebt gelaten.
NEE JIJ DAN MET JE KANKER SHOWBIZHUWELIJK WAARIN JE ALLEEN MAAR SAMEN BENT VOOR DE STORY EN DE PRIVE. MET JE GEZICHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HET DRAAIT ALLEEN MAAR OM DE BRUID, ALTIJD. ALTIJD DRAAIT HET GODVERDOMME OM DE BRUID.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is toch net andersom? De bruid mag zich nergens mee bemoeien..
kolere, 40k voor een bruiloft :Squote:Op woensdag 18 februari 2015 13:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat 40 k zo'n beetje het gemiddelde was, dat er aan een trouwpartij werd uitgegeven..
Iets zegt me dat je graag een een vriendin zou willen...quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HET DRAAIT ALLEEN MAAR OM DE BRUID, ALTIJD. ALTIJD DRAAIT HET GODVERDOMME OM DE BRUID.
Iets zegt dat ook in me. Maarja, rolstoelgebonden he. Dan ben je ineens niet ' interessant' meer !!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je graag een een vriendin zou willen...
Oh serieus? Ja, dat is idd een beperking in meerdere opzichten. Ik ken wel mensen die getrouwd zijn, ofschoon ze rolstoelgebonden zijn. (Heb vroeger aan handboogschieten gedaan. Dat is een sport die ook goed te doen is voor mensen die niet of slecht ter been zijn.) Het is wel een tegenslag, zeker..quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iets zegt dat ook in me. Maarja, rolstoelgebonden he. Dan ben je ineens niet ' interessant' meer !!!!!!!!!
Ach weet je wat het is, ik zit er niet zo mee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh serieus? Ja, dat is idd een beperking in meerdere opzichten. Ik ken wel mensen die getrouwd zijn, ofschoon ze rolstoelgebonden zijn. (Heb vroeger aan handboogschieten gedaan. Dat is een sport die ook goed te doen is voor mensen die niet of slecht ter been zijn.) Het is wel een tegenslag, zeker..
Dan doe je het nog goedkoop hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
kolere, 40k voor een bruiloft :S
Je weet toch wel een beetje wat de smaak is van de vrouw waarmee je gaat trouwen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoe moeten mannen dan ook weten wat voor jurk vrouwen mooi vinden?Echt zoiets belachelijks wat voor vrouwen vanzelfsprekend schijnt te zijn.
Tuurlijk, 40k is goedkoopquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan doe je het nog goedkoop hoor
Het is zelf hoe duur je het wil maken,quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Harmankardon het volgende:
Volgens mij kost een gemiddelde bruiloft tussen de 15 en 20K. Je krijgt ook aardig wat geld binnen van de gasten natuurlijk en vaak leggen ouders flink bij dus dat scheelt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |