Dacht je moeder ook net voordat ze jou op je hoofd liet vallen.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
Beste leukegast,
Toverland is een organisatie die klanttevredenheid hoog in het vaandel houdt, wij stellen het daarom ook zeer op prijs als onze bezoekers ons op de hoogte houden wanneer er klachten zijn over ons park. Dit kunt u doen via het e-mail adres info@toverland.nl
Wij stellen het niet op prijs dat u ons imago tracht te schaden zonder ons in te lichten over klachten die u heeft met betrekking tot ons park. Als u hier toch mee doorgaat zullen wij genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen. Bij deze wil ik u erop wijzen dat wij uw ip-adres opgeslagen hebben en in het geval u doorgaat met smaad jegens ons bedrijf zullen wij genoodzaakt zijn deze informatie te gebruiken voor justitiële stappen.
Mocht u als nog willen dat uw klacht in behandeling genomen wordt, dan kunt u ons bereiken op bovenstaand e-mail adres.
Met vriendelijke groet,
Het Toverland Webcare team.
Magisch mooi.
pr gemaakt, hopen dat ze er snel werk van makenquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht je moeder ook net voordat ze jou op je hoofd liet vallen.
nee, ik snap er geen hout van johquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:18 schreef Laifve het volgende:
Der_Mann, doe je die Oracle opdrachten wel?
Der_Fylax pls.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pr gemaakt, hopen dat ze er snel werk van maken
hij hapte prachtigquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beste Toverland,
Hou eens op met falen.
Met vriendelijke groet,
KLB
Wat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
Wij stellen het niet op prijs dat u ons imago tracht te schaden zonder ons in te lichten over klachten die u heeft met betrekking tot ons park. Als u hier toch mee doorgaat zullen wij genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen. Bij deze wil ik u erop wijzen dat wij uw ip-adres opgeslagen hebben en in het geval u doorgaat met smaad jegens ons bedrijf zullen wij genoodzaakt zijn deze informatie te gebruiken voor justitiële stappen.
ik ben ook nog steeds niet gebanned dus zal wel los lopenquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pr gemaakt, hopen dat ze er snel werk van maken
Hahaha, beetje in het Engels leskrijgen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik snap er geen hout van joh
ik vond dat van Cat toch wel wat kwetsender dan wat jij heb gezegdquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben ook nog steeds niet gebanned dus zal wel los lopen
eensquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond dat van Cat toch wel wat kwetsender dan wat jij heb gezegd
Kort mijn naam eens niet af naar een televisiekarakter waar jij je kleine Mann wel in zou willen duwen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond dat van Cat toch wel wat kwetsender dan wat jij heb gezegd
Later beugelbekkiequote:
haha jij kijkt ook victoriousquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kort mijn naam eens niet af naar een televisiekarakter waar jij je kleine Mann wel in zou willen duwen.
guten nachtquote:
Neeeeeeeeeee. Mijn kinderachtige vriendin kijkt het terwijl ik met d'r tieten speel in bed.quote:
Vroegrijp moet ze dan wel zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee. Mijn kinderachtige vriendin kijkt het terwijl ik met d'r tieten speel in bed.
Curve-ball.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:25 schreef Catkiller het volgende:
Inbe4 moet je een vriendin zoeken die ouder is dan 12
dus je vriendin is zo niet geïnteresseerd in je dat ze tv kijkt terwijl jij aan d'r zit?quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee. Mijn kinderachtige vriendin kijkt het terwijl ik met d'r tieten speel in bed.
beter dan jouw situatie, welke dat ook moge zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je vriendin is zo niet geïnteresseerd in je dat ze tv kijkt terwijl jij aan d'r zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |