quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
PoHi aan het teruglezen:
[ afbeelding ]kwaliteit is iets gedaald over de jaren heen, jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
PoHi aan het teruglezen:
[ afbeelding ]Heb slechtere gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al beef sinds ik hier kwamquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik had vroeger echt nooit fittie. Jammer.
ja best positief hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:10 schreef Laifve het volgende:
Der_Mann, hoe was je rapport?
Positief?
Magisch mooi.quote:
Al op de eerste dag ruzies over het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:11 schreef Laifve het volgende:
[..]
Ik heb al beef sinds ik hier kwam
Dat Oraclequote:
Beste Toverland,quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
Beste leukegast,
Toverland is een organisatie die klanttevredenheid hoog in het vaandel houdt, wij stellen het daarom ook zeer op prijs als onze bezoekers ons op de hoogte houden wanneer er klachten zijn over ons park. Dit kunt u doen via het e-mail adres info@toverland.nl
Wij stellen het niet op prijs dat u ons imago tracht te schaden zonder ons in te lichten over klachten die u heeft met betrekking tot ons park. Als u hier toch mee doorgaat zullen wij genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen. Bij deze wil ik u erop wijzen dat wij uw ip-adres opgeslagen hebben en in het geval u doorgaat met smaad jegens ons bedrijf zullen wij genoodzaakt zijn deze informatie te gebruiken voor justitiële stappen.
Mocht u als nog willen dat uw klacht in behandeling genomen wordt, dan kunt u ons bereiken op bovenstaand e-mail adres.
Met vriendelijke groet,
Het Toverland Webcare team.
Magisch mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |