hahah hehe dacht even dat daar 'soms" stond wat wel grappig zou zijn want ja... je bent het eigenlijks altijd hahaquote:
Calma.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou je vieze bek
gewoon niet grappig dit
De ironie.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:46 schreef NieuweNier het volgende:
Daarnaast is gepest worden je eigen schuld.
Sociaal willen doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ben net lekker aan 't chatten man
moet beetje oefenen want komt leuke meid op stagebedrijfquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sociaal willen doen
Wat ben jij nou weer voor niet-autist?
Powernapping.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij pakt wel goede, lange nachtrusten zeg
Gwn hete boy zijn dan fix je ze vanzelf.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet beetje oefenen want komt leuke meid op stagebedrijf
Ik ben op zich best slim.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahah hehe dacht even dat daar 'soms" stond wat wel grappig zou zijn want ja... je bent het eigenlijks altijd haha
6u?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Powernapping.Uhm nee kan niet slapen, wel 'n probleem want ik moet morgen weer vroeg op maar ja.
wow, ik hoopte echt dat je zou zeggen: "nee, jullie zijn zo leuk. mistte jullie teveel"quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Powernapping.Uhm nee kan niet slapen, wel 'n probleem want ik moet morgen weer vroeg op maar ja.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:25 schreef Laifve het volgende:
[..]
Ik ben op zich best slim.
Maar slim doen is niet voor mij weggelegd.
Bescheiden manquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:25 schreef Laifve het volgende:
[..]
Ik ben op zich best slim.
Maar slim doen is niet voor mij weggelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |