er is hier vlakbij een buurtje waar jij goed in zou passen, wonen alleen maar mensen van jouw aard en ik fiets altijd heel bang en snel langsquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
In kraakpanden doet men over het algemeen niet zo moeilijk.
het draaide niet meer en toen ging het licht uitquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dacht dat Dynamo opgeheven was om de 1 of andere reden.
Ja, er is genoeg verkeerd gegaan daar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee man. Denk dat jij het festival bedoelt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
spuitelfquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Geen Messi maar wel de drang om te scoren."
Toto weet ook niks. Zijn maar een paar FOK!kers die weten wie ik ben.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toont kent z'n identiteit, wij niet.
Neuh.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
In kraakpanden doet men over het algemeen niet zo moeilijk.
En ik dan weer niet natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toto weet ook niks. Zijn maar een paar FOK!kers die weten wie ik ben.
Ow ja, Dynamo Open Air, m'n oom woonde er kilometers vandaan maar toch kon je de bassdrums nog horen daar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee man. Denk dat jij het festival bedoelt.
ik ben blij dat ik een van die weinige benquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ewa wickedquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:40 schreef BozeHaas het volgende:
ahaha guus is een jaloerse maagd ;p
zal ze niks vertellen bbyquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
kut heb ik psn niet goed afgeschermd :squote:Op woensdag 18 februari 2015 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik een van die weinige ben
je vroeg toch keertje of ik je e-mail kon zien, en ik zei nee?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
kut heb ik psn niet goed afgeschermd :s
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je vroeg toch keertje of ik je e-mail kon zien, en ik zei nee?
ik loog ahahaha
dm zijn mail ff doorquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik loog ahahaha
heb het daarna al gegoogledquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik loog ahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |