bek dicht dikzakquote:
Het is vooral makkelijk dat alles dicht bij elkaar ligt, maar verder is het maar matig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja weet ik maar daar uitgaan is ook leuk.
Beetje als de meid die er maar gemiddeld uitziet maar wild, leuk en interessant is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eindhoven is cool.Wel tyfuslelijk, maar whatever
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, maar
Nee, maar waarom de neuk zou ik naar Groningen gaan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]Heimwee als je 100 meter van je huis vandaan moet?
Nijmegen schijnt ook leuk te zijn om uit te gaan. Ik vind vooral De Effenaar prima goeie concerten af en toe daar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is vooral makkelijk dat alles dicht bij elkaar ligt, maar verder is het maar matig.
accepteren ze daar mocro's dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:36 schreef deadprez het volgende:
HCZ en de ark waren goede uitgaansplekken.
Friesland vergelijken met Groningen, daar doe je het al fout.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom de neuk zou ik naar Groningen gaan?
Vorig jaar wel in Friesland geweest trouwens. Kuttaal
Ik ben er maar een keer of drie uit geweest, maar was elke keer weer leuk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nijmegen schijnt ook leuk te zijn om uit te gaan. Ik vind vooral De Effenaar prima goeie concerten af en toe daar.
DP is geen mocro.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
accepteren ze daar mocro's dan?
Jep dat wel idd. Dynamo is ook leuk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nijmegen schijnt ook leuk te zijn om uit te gaan. Ik vind vooral De Effenaar prima goeie concerten af en toe daar.
Is goed bollehaas.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Friesland vergelijken met Groningen, daar doe je het al fout.
In kraakpanden doet men over het algemeen niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
accepteren ze daar mocro's dan?
Dacht dat Dynamo opgeheven was om de 1 of andere reden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep dat wel idd. Dynamo is ook leuk.
Toont kent z'n identiteit, wij niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:38 schreef Laifve het volgende:
Sowieso heeft DP teveel over zichzelf verteld, hij probeert het te verbloemen met fake info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |