Die heb je alleen in Amerikaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb nog nooit een Taco Bell gezien.
ditquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat zou je allemaal met hem willen doen?
Snoeks is Eredivisie gewendquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
PSG speelt wel verrukkelijk voetbal zeker.
Snoeks.
Ben je homo?quote:
Daar heb je bij elke afslag van de snelweg 6 van die fastfoodketens naast elkaarquote:
Elshoff kan ermee door.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:20 schreef Pascalus het volgende:
Evert & Sierd zijn de enige goede commentatoren. De rest is kut.
Elshoff ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:20 schreef Pascalus het volgende:
Evert & Sierd zijn de enige goede commentatoren. De rest is kut.
quote:
Hier was het nog wel een beetje op zijn plaats, smerige tackle zeg.quote:
Oh die hebben we hier ook alleen wissel ik liever afquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
Mensen die een subway binnenwandelen zijn nog nooit in een echte broodjeszaak geweest.
quote:
Nine-Elevenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heb je bij elke afslag van de snelweg 6 van die fastfoodketens naast elkaar
Dat wel, maar het was niet alsof de scheids niets deed. Prachtige blik van die man ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier was het nog wel een beetje op zijn plaats, smerige tackle zeg.
millimetersquote:
Dan kunnen ze ook sneller achteruit rennenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je niks aan als je achteruit moet rennen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
Benieuwd of er nog gescoord is in Lviv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Putin zal de separatisten wel even laten schieten indien nodig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
neequote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]Een doelpunt zou de wedstrijd leuker maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Robben nog niet neer zien gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Putin zal de separatisten wel even laten schieten indien nodig.
Shaktar is beter als ze in een flow zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een doelpunt zou de wedstrijd leuker maken.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef Nober het volgende:
Mooie schijnomhaal, keeper was kansloos geweest.
Het moeilijke van een schijnomhaal is vaak het vervolgquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef Nober het volgende:
Mooie schijnomhaal, keeper was kansloos geweest.
quote:
hij is bij karinaquote:
We hadden het toch over kleine dingenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom is mn piemel van belang voor jou!
Vies ventje!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We hadden het toch over kleine dingen
Begin dan gelijk over bacteriën etc.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We hadden het toch over kleine dingen
Wat een boefje ben je toch.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef Caland het volgende:
Oh, verkeerde plaatje onder ctrl v
[ afbeelding ]
Die is meer ballen kwijtgeraakt dan ie kan tellenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:30 schreef bombmannl het volgende:
Alles gaat via links, ze slaan wiel over
Ze zijn verstandig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:30 schreef bombmannl het volgende:
Ik snap sowieso dat spoileren nooit zo. Als je uitslagen niet wilt weten moet je niet op internet zittenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een boefje ben je toch.
Hij is het vijfde wiel xDquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:30 schreef bombmannl het volgende:
Speelt Fredsj daar?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef Caland het volgende:
Oh, verkeerde plaatje onder ctrl v
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eens. Iedereen leest bovendien de spoilers.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap sowieso dat spoileren nooit zo. Als je uitslagen niet wilt weten moet je niet op internet zitten
Iets dat nog is blijven hangen uit de jaren 90 ofzo toen mensen tot 7 uur teletekst en radio uitzetten.
Kan allebei volgens mijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij is het vijfde wiel xD
of het derde, dat weet ik nooit
Rekening houden met anderen is zeker ook van de jaren 90quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap sowieso dat spoileren nooit zo. Als je uitslagen niet wilt weten moet je niet op internet zitten
Iets dat nog is blijven hangen uit de jaren 90 ofzo toen mensen tot 7 uur teletekst en radio uitzetten.
Nu heb je weer een andere avatar!quote:
Waarom zou ik rekening moeten houden met anderen op de interwebs.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Rekening houden met anderen is zeker ook van de jaren 90, eikel
Oh, sorry.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nu heb je weer een andere avatar!
IK KAN NIET TEGEN VERANDERINGEN!!!!!1!1!1!!
Daar denkt Mourinho anders overquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
We krijgen geen winnaars vanavond.
Caland en ik posten graag over de andere wedstrijd. Jij wil het niet lezen. 2 tegen 1. Democratie, wij winnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Rekening houden met anderen is zeker ook van de jaren 90, eikel
xDquote:
Democratie bestaat niet op het internet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Caland en ik posten graag over de andere wedstrijd. Jij wil het niet lezen. 2 tegen 1. Democratie, wij winnen.
Wel als het mij uit komt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Democratie bestaat niet op het internet.
Immers mist een kans.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Caland het volgende:
Zlatan scoort nooit in een grote wedstrijd
Strootman kijkt boos
gelooptafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
In Chelsea ja?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
1-1
in Chelsea gaat PSG met 0-4 winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:35 schreef Pascalus het volgende:
Hoezo ook 0-0?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja leuk, je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nehhh
Overigens is er maar één samenvatting
0 goals tegen shaktar donetsk is idd slecht jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
ahahhahahaah wat is bayern slecht zeg
Serieus?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er zijn ajacieden die denken dat Maxwell haalbaar is.
Jij gelooft reclame?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
In die reclame weten ze ook dat het friet is.
Er zijn ook geen doden gevallenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
0 goals tegen shaktar donetsk is idd slecht ja
Nee, want je hebt Twente beledigdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
IK HAD DE UITSLAG JUIST VOORSPELD. KOM MAAR MET DIE LOFBETUIGINGEN
Spannend.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks maar de herhaling van De Rijdende Rechter kijken
Klopt. 2-0 Robben en Gotze.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:39 schreef KingRoland het volgende:
München maken we ze wel af. Gewoon geluk joh
edit; 11 tegen 10 he![]()
Straks maar de herhaling van oplichters in het buitenland kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wens je veel kijkplezierquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Straks maar de herhaling van oplichters in het buitenland kijken.
Dat is echt een genotsprogramma. Wel jammer dat er nu zo'n panel vol debielen tussendoor zit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wel, maar niet haalbaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gast is over de top. Nog meer dan Kuyt.
quote:
twitter:jacklang twitterde op dinsdag 17-02-2015 om 22:35:50Shakhtar Lviv to fight another day reageer retweet
xDquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef Grifte het volgende:
[..]twitter:jacklang twitterde op dinsdag 17-02-2015 om 22:35:50Shakhtar Lviv to fight another day reageer retweet
Het panel is nu juist verdwenen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is echt een genotsprogramma. Wel jammer dat er nu zo'n panel vol debielen tussendoor zit.
Eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is echt een genotsprogramma. Wel jammer dat er nu zo'n panel vol debielen tussendoor zit.
Ik heb al een tijdje niet gekeken maar ik ben het er vast mee eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens.
Davy, GGMM en ik vinden dat een beetje gay
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het panel is nu juist verdwenen.
Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens.
Vooral dit wijf: http://www.eerstehulpbijr(...)lid-rijdende-rechterquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens.
Rustig ademhalen Stijn. Adem in, adem uit...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik even mijn beklag doen over het vermoeiende verslag van Frank Snoeks? Die wilde iets te graag laten merken dat hij het niet zo heeft op Chelsea met hun voetbal.
Ik heb in de eerste helft juist vreselijk defensief voetbal van PSG gezien waarbij slechts kansen op de counter kwamen. Chelsea moest zich door een muur van Parijzenaars worstelen. In de tweede helft zag je dan Chelsea wat inzakken en PSG het heft in handen nemen.
Schelvis is ergerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik even mijn beklag doen over het vermoeiende verslag van Frank Snoeks? Die wilde iets te graag laten merken dat hij het niet zo heeft op Chelsea met hun voetbal.
Ik heb in de eerste helft juist vreselijk defensief voetbal van PSG gezien waarbij slechts kansen op de counter kwamen. Chelsea moest zich door een muur van Parijzenaars worstelen. In de tweede helft zag je dan Chelsea wat inzakken en PSG het heft in handen nemen.
Hij moet toch de tijd vollullenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Co. Dit is gewoon ranzig slecht verdedigd.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef Grifte het volgende:
Allez dat menneke is zo lang dat den reclames niet proper in beeld komen
Misschen moeten we dat beeld even uitzoomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef Grifte het volgende:
Allez dat menneke is zo lang dat den reclames niet proper in beeld komen
Dan zou Sjek in beeld komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschen moeten we dat beeld even uitzoomen.
MATCHFIXINGquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51259&type=2&theater
Cahill is blij met de 1-1.
Verratti + 50 miljoen voor Pogba?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef hafcfan het volgende:
Verratti kom toch naar huis jongen. Knap van Shaktar .
Lachen inderdaad.quote:
Ja, ik had persoonlijk geeneens door dat je er niet was, wat betreftquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lachen inderdaad.
Wel lief dat Anon me zo miste
Ik lag met mijn ogen half open op de bank, ik heb een longontsteking dus was blij dat ik de wedstrijd uberhaupt nog een beetje kon volgen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, ik had persoonlijk geeneens door dat je er niet was, wat betreft
Beterschap meidquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lag met mijn ogen half open op de bank, ik heb een longontsteking dus was blij dat ik de wedstrijd uberhaupt nog een beetje kon volgen.
Al was het geen boeiend schouwspel.
Beterschap pikquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lag met mijn ogen half open op de bank, ik heb een longontsteking dus was blij dat ik de wedstrijd uberhaupt nog een beetje kon volgen.
Al was het geen boeiend schouwspel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |