Die heb je alleen in Amerikaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb nog nooit een Taco Bell gezien.
ditquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat zou je allemaal met hem willen doen?
Snoeks is Eredivisie gewendquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
PSG speelt wel verrukkelijk voetbal zeker.
Snoeks.
Ben je homo?quote:
Daar heb je bij elke afslag van de snelweg 6 van die fastfoodketens naast elkaarquote:
Elshoff kan ermee door.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:20 schreef Pascalus het volgende:
Evert & Sierd zijn de enige goede commentatoren. De rest is kut.
Elshoff ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:20 schreef Pascalus het volgende:
Evert & Sierd zijn de enige goede commentatoren. De rest is kut.
quote:
Hier was het nog wel een beetje op zijn plaats, smerige tackle zeg.quote:
Oh die hebben we hier ook alleen wissel ik liever afquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
Mensen die een subway binnenwandelen zijn nog nooit in een echte broodjeszaak geweest.
quote:
Nine-Elevenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heb je bij elke afslag van de snelweg 6 van die fastfoodketens naast elkaar
Dat wel, maar het was niet alsof de scheids niets deed. Prachtige blik van die man ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier was het nog wel een beetje op zijn plaats, smerige tackle zeg.
millimetersquote:
Dan kunnen ze ook sneller achteruit rennenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je niks aan als je achteruit moet rennen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
Benieuwd of er nog gescoord is in Lviv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Putin zal de separatisten wel even laten schieten indien nodig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
neequote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]Een doelpunt zou de wedstrijd leuker maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Robben nog niet neer zien gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Putin zal de separatisten wel even laten schieten indien nodig.
Shaktar is beter als ze in een flow zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een doelpunt zou de wedstrijd leuker maken.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef Nober het volgende:
Mooie schijnomhaal, keeper was kansloos geweest.
Het moeilijke van een schijnomhaal is vaak het vervolgquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef Nober het volgende:
Mooie schijnomhaal, keeper was kansloos geweest.
quote:
hij is bij karinaquote:
We hadden het toch over kleine dingenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom is mn piemel van belang voor jou!
Vies ventje!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We hadden het toch over kleine dingen
Begin dan gelijk over bacteriën etc.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We hadden het toch over kleine dingen
Wat een boefje ben je toch.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef Caland het volgende:
Oh, verkeerde plaatje onder ctrl v
[ afbeelding ]
Die is meer ballen kwijtgeraakt dan ie kan tellenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:30 schreef bombmannl het volgende:
Alles gaat via links, ze slaan wiel over
Ze zijn verstandig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:30 schreef bombmannl het volgende:
Ik snap sowieso dat spoileren nooit zo. Als je uitslagen niet wilt weten moet je niet op internet zittenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een boefje ben je toch.
Hij is het vijfde wiel xDquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:30 schreef bombmannl het volgende:
Speelt Fredsj daar?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef Caland het volgende:
Oh, verkeerde plaatje onder ctrl v
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eens. Iedereen leest bovendien de spoilers.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap sowieso dat spoileren nooit zo. Als je uitslagen niet wilt weten moet je niet op internet zitten
Iets dat nog is blijven hangen uit de jaren 90 ofzo toen mensen tot 7 uur teletekst en radio uitzetten.
Kan allebei volgens mijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij is het vijfde wiel xD
of het derde, dat weet ik nooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |