Goede OP.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sirigu; Maxwell, Marquinhos, Thiago Silva, V/d Wiel; Luiz, Verratti, Matuidi; Lavezzi, Cavani en Ibrahimovic
Courtois; Azpilicueta, Terry, Cahill, Ivanovic; Matic, Ramires, Willian, Fābregas, Hazard; Costa
Hilarischquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
Ik had
'hebben we genoten van de muziek?'
als TT.
Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:53 schreef GGMM het volgende:
Ik had
'hebben we genoten van de muziek?'
als TT.
is dat het ding met energydrank erin?quote:
Zo'n ding?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat de sitostick de meest ondergewaardeerde snack in Nederland is, uit onderzoek gebleken.
een frikandel met aids hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als een frikandel met een tumor
Te overheersend.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef NoNickOne het volgende:
Wat vinden jullie van de saté kroket?
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk vliegen die er tegen Sjagtar uit
Martinez*quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Scoort Drogba dan weer in de slotfase?
Ik had er zondag nog eentje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als een frikandel met een tumor
Het ziet er inderdaad niet heel smaakvol uit...quote:
Leuk dit man. Echt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg nog liever aids dan dat ik dat nog een keer vreetquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
Graag een verslag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had er zondag nog eentje.
Wat is deinternet?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Rustig aan guus het is maar deinternet
Ik denk naar satéquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de satékroket smaakte, Hans.
Naar kroket en naar saté.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de satékroket smaakte, Hans.
quote:
Dit ziet er net zo gezond uit als GGMM's zalmsalade.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef NoNickOne het volgende:
CAVANI IS OOK DOL OP EEN BROODJE KAASSOUFLE MET PINDASAUS
[ afbeelding ]
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde een foto van m'n broek maken, die op de grond ligt, maar dat is me te veel moeite.
Daar hebben ze de laatste tijd in Parijs sowieso een handje van.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:00 schreef Sked het volgende:
Bij PSG liggen ze nog sneller op de grond dan bij Ajax
Bij Ajax zijn het veertjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:00 schreef Sked het volgende:
Bij PSG liggen ze nog sneller op de grond dan bij Ajax
Niemand moest lachen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar hebben ze de laatste tijd in Parijs sowieso een handje van.
hahahahaha
quote:
clasie ookquote:
Wat ben jij vandaag gemeen tegen iedereen zegquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je dan hier oprot zijn we allemaal blij
Nee, ik erger me aan al die achterlijke kutplaatjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij vandaag gemeen tegen iedereen zeg
Vind je jezelf nu stoer???
Nou nou nou, wat een haat. Is dit allemaal nodig?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je dan hier oprot zijn we allemaal blij
Every night in my dreams I see you, I feel youquote:
Dan tief je toch lekker op? Doe je iedereen een plezier.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik erger me aan al die achterlijke kutplaatjes.
Deze man heeft er kijk op.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over een paar jaar speelt Ado Den Haag hier op dit podium. Wie? Ado! Je weet wel, dat clubje van meneer Wang
Bij Verdonk nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij Van Basten is Kalou een Nederlander.
Nee, ik blijf.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan tief je toch lekker op? Doe je iedereen een plezier.
Dat zei men over Vitesse ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over een paar jaar speelt Ado Den Haag hier op dit podium. Wie? Ado! Je weet wel, dat clubje van meneer Wang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vitesse had wel goede kaarten voor de tweede plek.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vitesse mocht geen kampioen worden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
Xabi Alonso kreeg zojuist een rode kaart las ik in een spoiler.
Aardig van de scheids dat wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
Onterecht overigens.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
Je ziet spokenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef GGMM het volgende:
Hey, er werd iets verwijderd volgens mij :S
Neee blijf!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef GGMM het volgende:
Over optyfen om iedereen een plezier te doen gesproken.
Ik ga. doei.
Shoarmaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef NoNickOne het volgende:
Wat eten jullie liever shoarma, kebab of chinees?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef GGMM het volgende:
Ik ga. doei.
poepquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef NoNickOne het volgende:
shoarma had ik net gegetenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef NoNickOne het volgende:
Ben jij Maurice de Hond ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef NoNickOne het volgende:
Ok doeiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef GGMM het volgende:
Ik ga. doei.
JIJ DEED HET DUS!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
Hallo heren en dames, kappen met die hihaho plaatjes. Mag ik even rustig kijken ja
Dankuquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
Hallo heren en dames, kappen met die hihaho plaatjes. Mag ik even rustig kijken ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ooooooooooooooohhhhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef NoNickOne het volgende:
Wat eten jullie liever shoarma, kebab
Babi Pangangquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef NoNickOne het volgende:
waarom zou ik afvalvlees eten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef NoNickOne het volgende:
Shoarma.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef NoNickOne het volgende:
Je moederquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef NoNickOne het volgende:
trouw met mijquote:
Goh, is er ook een wakker... tijd dat GGMM weer mod word of wordt, die is er altijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
wie is deze baas?quote:
GGMMquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Goh, is er ook een wakker... tijd dat GGMM weer mod word of wordt, die is er altijd.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:09 schreef KingRoland het volgende:
badstuber is echt slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er wel maar keek op mijn telefoon tijdens het tv kijken. Zouden jullie ook moeten doen, gewoon kijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Goh, is er ook een wakker... tijd dat GGMM weer mod word of wordt, die is er altijd.
Worst.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef NoNickOne het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:10 schreef Maver24 het volgende:
BEDANKT HANS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje, Hans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
thanks manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Trifon_Ivanov
Wat ben je streng Karinaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk geweest met de eetpraatjes.
Mij een rotzorg.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik ga morgen denk ik een lekkere pasta carbonara als lunch eten.
Dit is een verkapte poging om jou mede collega's een rustige tv avond kijken te gunnenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er wel maar keek op mijn telefoon tijdens het tv kijken. Zouden jullie ook moeten doen, gewoon kijken
Graag, jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het tijd voor de 1-2 voor Sjelsie.
Hebben ze in Italië geen sitosticks?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef Caland het volgende:
Dat zal van een veel hoger niveau zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:12 schreef Paxcon het volgende:
Wat een saaie bedoening
Het wordt tijd voor de Europa League
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het tijd voor de 1-2 voor Sjelsie.
*bedoelingquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:12 schreef Paxcon het volgende:
Wat een saaie bedoening
Het wordt tijd voor de Europa League
Het wordt in ieder geval vermakelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zal van een veel hoger niveau zijn
Mja, moet je wel garnalen erbij toevoegen met een beetje franse aubergeolie eten dat is pas echt lekker. Vooral als de marinade een beetje met dat extra sausje van die spaanse creme fraiche dat is echt pas lekker.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hebben ze in Italië geen sitosticks?
Volgens mij gaat ze ook naar die film.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Juist niet, is toch helemaal in sinds dat boek?
zekerquote:
Staat jouw naam ook op zijn buik?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt reuze meeMaar ik zit verdomme Zlatan te kijken ja!
Potverdikkeme
Ben jij permanent ongesteldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de sukkel en maakt je toneelstukje het niet beter
Je hebt helemaal gelijk manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier de sukkel en maakt je toneelstukje het niet beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Eigenlijk alles behalve Chinees en fastfood.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Wat voldoen dan wel aan jouw culinaire eisen?
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Ik voel een doelpunt aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Eigenlijk alles behalve Chinees en fastfood.
Chinees in Nederland is fastfoodquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Eigenlijk alles behalve Chinees en fastfood.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je hetvindt als je zo dik bent geworden daardoor zoals jij.
fixedquote:
Hier was je nog slankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |