Ik had deze de eerste keer nog niet gezien.quote:
graag gedaan hansquote:
Dat is vaak zo de eerste keer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had deze de eerste keer nog niet gezien.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit gaat geen 1-0 meer worden.
Zwaar overschatte voetballer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die Luiz kan echt helemaal niks he, alleen ballen stadion uit trappen
zo zo, die ban heeft je goed gedaan.quote:
Daarom post ik hem een tweede keer. Rare opmerking dit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had deze de eerste keer nog niet gezien.
Bans worden niet besprokenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo zo, die ban heeft je goed gedaan.
Daarom loopt hij te sjokken op dat veld in Parijs voor een paar miljoen per jaar?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volgens mij vindt niemand hem goed hoor
Dan doe jij iets verkeerd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie het ook zo irritant dat je een banaan wil eten en dat hij dan aan de andere kant van het steeltje scheurt?
Hier heb ik nou echt nooit last vanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie het ook zo irritant dat je een banaan wil eten en dat hij dan aan de andere kant van het steeltje scheurt?
Bananen zijn intens goor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Waar is de optie 'niet van toepassing'quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Echte negers openen hun banaan aan de onderkant.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Ik eet nooit bananenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Altijd aan de andere kant knijpen dan splits die van zelf open.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Wat de fuck doe jij met je bananen dan :Squote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Het is geen probleem, maar ik moet al bijna kotsen als ik banaan ruik. Weerzinwekkend gewoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doe normaal man wat is jouw probleem
Van kiwi ga je goed schijtenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
Overigens eet ik dagelijks een banaan. (en een kiwi)
Bomb dropped.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:29 schreef Caland het volgende:
Ibrahimovic wordt gewoon zwaar overschat omdat hij maffe doelpunten maakt.
Is jou ontlasting wel goed?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze gedachte heb ik meerdere keren per minuut als ik met jou haxball.
Costa.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef Nober het volgende:
Diego Costa of Zlatan?
Wie is er beter...
Zlata1234.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef Nober het volgende:
Diego Costa of Zlatan?
Wie is er beter...
Ja kuthypequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
IMMENS RESPECT KIPPENVEL VOOR ZLATAN MET NAAM TATTOOS
OKE BEDANKT VOOR JE LEUKE POSTquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Ja dat hij daardoor geschorst wordt voor een topwedstrijd vindt iedereen opeens zielig ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Tattoos, wat een tokkie ben je dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Welke namen dan? Die van Karina?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Nu ja, dat is ook best een beetje lulligquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat hij daardoor geschorst wordt voor een topwedstrijd vindt iedereen opeens zielig ofzo
Chelsea verdient altijd een goalquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige pot, psg krijgt de kansen eigenlijk wat geflatteerd maar Chelsea verdiende geen gol
Ik snap 't ook niet. Net als al die debielen die bij een gastje met het syndroom van down die de aftrap mag doen en een nepgoal mag scoren ineens tranen in hun ogen krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat hij daardoor geschorst wordt voor een topwedstrijd vindt iedereen opeens zielig ofzo
Vitessefan gespotquote:
Ik snap niet zo waarom opeens de regels aangepast moeten worden voor meneer Zlatan. Hij wist gewoon dat hij geschorst ging worden en toch doet hij het. Goede prof man.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Nu ja, dat is ook best een beetje lullig
Maar al die kindjes die nu opeens eten hebben?! Denk daar eens aan!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo waarom opeens de regels aangepast moeten worden voor meneer Zlatan. Hij wist gewoon dat hij geschorst ging worden en toch doet hij het. Goede prof man.
Kip met bacon. Welke debiel verzint zoiets.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:35 schreef NoNickOne het volgende:
OOK ZLATAN IS DOL OP DE BIG TASTY CHICKEN
[ afbeelding ]
Iemand met smaak.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Kip met bacon. Welke debiel verzint zoiets.
Lekker laten afsterven. Groot hek om Afrika zetten en één keer in de week een brood naar binnen gooien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar al die kindjes die nu opeens eten hebben?! Denk daar eens aan!
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb oogaids gekregen van Jupiter Ascending laatst. Niet chill
Bacon smaakt praktisch overal goed bij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Kip met bacon. Welke debiel verzint zoiets.
PSG speelt PSV-voetbal tegen Chelsea. Dan vraag je er om.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige pot, psg krijgt de kansen eigenlijk wat geflatteerd maar Chelsea verdiende geen gol
Dat maakt het niet minder lullig. Niet zielig, maar wel lullig. Gewoon, omdat de bedoeling goed was.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo waarom opeens de regels aangepast moeten worden voor meneer Zlatan. Hij wist gewoon dat hij geschorst ging worden en toch doet hij het. Goede prof man.
Vette toei.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bacon smaakt praktisch overal goed bij.
Ga wegquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef RijstNatie het volgende:
Fuck8ng saaie wedstrijd.
Dit is nou de reden dat ik bijna geen CL meer kijk.
Miljoenen hebben, en alles kopen wat los en vast zit en dat zo,n zaadpot
Doe mij maar psv of fc zwolle
Had ook na de wedstrijd gekundquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder lullig. Niet zielig, maar wel lullig. Gewoon, omdat de bedoeling goed was.
Ik ben Ron Jans moe.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef RijstNatie het volgende:
Fuck8ng saaie wedstrijd.
Ja maar de bedoeling is minstens net zo goed als een speler een ondershirt heeft met de naam van zijn overleden moeder ofzo maar dan vinden we die gele kaart opeens wel terecht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder lullig. Niet zielig, maar wel lullig. Gewoon, omdat de bedoeling goed was.
De eredivisie is zo'n 850 miljard keer saaier, wat heb jij lopen smokenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef RijstNatie het volgende:
Fuck8ng saaie wedstrijd.
Zelf zou ik liever voor het volgende scenario gaan:quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker laten afsterven. Groot hek om Afrika zetten en één keer in de week een brood naar binnen gooien.
gr gr, Greet en de kids
Lijkt mij ook echt een kut film, dat zelfs Mila niet genoeg isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb oogaids gekregen van Jupiter Ascending laatst. Niet chill
Er is niks lulligs aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef Robar het volgende:
[..]
110% anti-Albert Heijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het ligt aan de Groningse bananen.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ik heb me er nog niet mee bemoeid, maar ik wil best m'n mening geven over Zlatan z'n gele kaart.
Ik heb genoeg vertrouwen in een zege voor ADO.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom dit weekend de afstraffing der afstraffingen.
Na het lezen van het woordje meer in je post neem ik jou ook niet meer serieus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:39 schreef Ties02 het volgende:
Youri beslist samen met zijn TS om Orlando Engelaar op te stellen dus die neem ik niet meer serieus
Niet nodigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ik heb me er nog niet mee bemoeid, maar ik wil best m'n mening geven over Zlatan z'n gele kaart.
Van hem hoor je ook niet veel meer. Carriere een beetje in 't slob geraakt lijkt het wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb de Slob laatst gezien bij mijn AH
Dan verschillen we van mening. Maar ik vind de gele kaart wel terecht. Alleen had hij het anders aan moeten pakken. Nu komt het lullig over.quote:
Wowquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb de Slob laatst gezien bij mijn AH
Behalve dat dat het eigenlijk nooit isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Altijd aantrekkelijk sinds Co daar bezig is.
sorry robertquote:
Het is lullig omdat hij zijn team benadeelt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Maar ik vind de gele kaart wel terecht. Alleen had hij het anders aan moeten pakken. Nu komt het lullig over.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Tijd voor wat k*nk*rlekkere boterhammen met pindakaas
Wat moet er op de plaats van de *quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Dat schijnt binnenkort weer eens te gebeurenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow
ik wou dat ik jou eens tegenkwam
Dit is een betere vraag voor de Postcodeloterij dan de Corona.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat moet er op de plaats van de *
een 'e' natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat moet er op de plaats van de *
pindakaasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Ohja, gezelligquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat schijnt binnenkort weer eens te gebeuren
Dat is toch Deens bier?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een betere vraag voor de Postcodeloterij dan de Corona.
Jammer dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland had het stopsein gegeven.
pindakaas met augurkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
ik zal erover nadenkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:45 schreef DeLachendeVierde het volgende:
SultanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus![]()
moet je klappenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vreet normaal eten man Turk
Wou even een statement maken tegen de burgerlijk tendens die Nederland regeert.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb een Kia ceed, heerlijke auto![]()
Nou nou nou, doe eens rustig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:46 schreef alors het volgende:
Pff rot op met die teringlange reclame's zeg.
Sport1.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het jammer dat Porto - Basel morgen niet te zien is.
Ik weet niet hoe streng deze mods zijn. Jij laatst ook niet he? xDquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
pindakaas
Schelden en dan censureren
Want Youri Mulder is zo interessant.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:46 schreef alors het volgende:
Pff rot op met die teringlange reclame's zeg.
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wou even een statement maken tegen de burgerlijk tendens die Nederland regeert.
Maak je geen zorgen. Drizzt modt alleen als je eerst Twente afkraakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe streng deze mods zijn. Jij laatst ook niet he? xD
Wie?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Drizzt modt alleen als je eerst Twente afkraakt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:45 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Heb liever SantanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:47 schreef Caland het volgende:
Wel kut he dat het nu naar veronica gaat, krijg je zoveel reclames enzo.
juichenquote:
Vooral de belspelletjes worden leukquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:47 schreef Caland het volgende:
xdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:47 schreef Caland het volgende:
Ga je die ander halve minuut van Youri missen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:47 schreef Caland het volgende:
Ik had het vorige topic nog openstaan, daarom zag ik die post toevallig.quote:
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)A9dCycdqeOhvTVRqYF5I
Hier komt binnenkort ook geel voor te staan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)A9dCycdqeOhvTVRqYF5I
Dat doet hij zelf ook altijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:49 schreef Caland het volgende:
Drizzt vindt het vooral vervelend als je hem een beetje belachelijk maakt. Maarja, dat kan ook gewoon niet anders.
Zucht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:49 schreef Caland het volgende:
Drizzt vindt het vooral vervelend als je hem een beetje belachelijk maakt. Maarja, dat kan ook gewoon niet anders.
Dus hij is liever rood dan zwart?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:49 schreef Caland het volgende:
Daar is het te laat voorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ik neem het terug sorry sorry spaar me
Eerst denken dan doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ik neem het terug sorry sorry spaar me
Het is trouwens Davy die dat ingesproken heeft maar dat geheel terzijde.quote:
Wanneer?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Johannes nodigt iedereen uit om bier te komen drinken in Groningen
Ik blijf zelf thuis
Jij bent 12?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef KingRoland het volgende:
*zucht
http://vocaroo.com/i/s0V2dCIVRW7K
Zeg maar dat ik kom.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik blijf zelf thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik denk dat ik ook even overslaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik blijf zelf thuis
Wat zeg je hier als eerste? Ik versta er geen kut vanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef KingRoland het volgende:
*zucht
http://vocaroo.com/i/s0V2dCIVRW7K
Ok, je hoeft niet te schreeuwenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:51 schreef Kopsterk het volgende:
HET FLOEPTE ERUIT OK DAT GEBEURT IEDEREEN WEL EENS TOCH
Nee, hoop dat ze je een ban geven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:51 schreef Kopsterk het volgende:
HET FLOEPTE ERUIT OK DAT GEBEURT IEDEREEN WEL EENS TOCH
Hou het centraal, de wedstrijd is weer begonnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat zeg je hier als eerste? Ik versta er geen kut van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |