Ik had deze de eerste keer nog niet gezien.quote:
graag gedaan hansquote:
Dat is vaak zo de eerste keer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had deze de eerste keer nog niet gezien.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit gaat geen 1-0 meer worden.
Zwaar overschatte voetballer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die Luiz kan echt helemaal niks he, alleen ballen stadion uit trappen
zo zo, die ban heeft je goed gedaan.quote:
Daarom post ik hem een tweede keer. Rare opmerking dit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had deze de eerste keer nog niet gezien.
Bans worden niet besprokenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo zo, die ban heeft je goed gedaan.
Daarom loopt hij te sjokken op dat veld in Parijs voor een paar miljoen per jaar?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volgens mij vindt niemand hem goed hoor
Dan doe jij iets verkeerd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie het ook zo irritant dat je een banaan wil eten en dat hij dan aan de andere kant van het steeltje scheurt?
Hier heb ik nou echt nooit last vanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie het ook zo irritant dat je een banaan wil eten en dat hij dan aan de andere kant van het steeltje scheurt?
Bananen zijn intens goor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Waar is de optie 'niet van toepassing'quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Echte negers openen hun banaan aan de onderkant.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Ik eet nooit bananenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Altijd aan de andere kant knijpen dan splits die van zelf open.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Wat de fuck doe jij met je bananen dan :Squote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
Het is geen probleem, maar ik moet al bijna kotsen als ik banaan ruik. Weerzinwekkend gewoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doe normaal man wat is jouw probleem
Van kiwi ga je goed schijtenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
Overigens eet ik dagelijks een banaan. (en een kiwi)
Bomb dropped.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:29 schreef Caland het volgende:
Ibrahimovic wordt gewoon zwaar overschat omdat hij maffe doelpunten maakt.
Is jou ontlasting wel goed?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze gedachte heb ik meerdere keren per minuut als ik met jou haxball.
Costa.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef Nober het volgende:
Diego Costa of Zlatan?
Wie is er beter...
Zlata1234.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef Nober het volgende:
Diego Costa of Zlatan?
Wie is er beter...
Ja kuthypequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
IMMENS RESPECT KIPPENVEL VOOR ZLATAN MET NAAM TATTOOS
OKE BEDANKT VOOR JE LEUKE POSTquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Ja dat hij daardoor geschorst wordt voor een topwedstrijd vindt iedereen opeens zielig ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Tattoos, wat een tokkie ben je dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Welke namen dan? Die van Karina?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Nu ja, dat is ook best een beetje lulligquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat hij daardoor geschorst wordt voor een topwedstrijd vindt iedereen opeens zielig ofzo
Chelsea verdient altijd een goalquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige pot, psg krijgt de kansen eigenlijk wat geflatteerd maar Chelsea verdiende geen gol
Ik snap 't ook niet. Net als al die debielen die bij een gastje met het syndroom van down die de aftrap mag doen en een nepgoal mag scoren ineens tranen in hun ogen krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat hij daardoor geschorst wordt voor een topwedstrijd vindt iedereen opeens zielig ofzo
Vitessefan gespotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |