Goh laat me raden, dat was vast niet voederbietel?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iemand vertelde me dat jij echt extreem dik was. ik snap je kwieke-vogeltjes-ui dus niet helemaal
slaapzak in een notendopquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
mja als whc dan wel lekker meedoet en nu jankt kan ik hem niet serieus nemen. Niet dat ik dat ooit deed
wch... en ik wens nooit iemand kankerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
mja als whc dan wel lekker meedoet en nu jankt kan ik hem niet serieus nemen. Niet dat ik dat ooit deed
Ik snap hetzalallemaalwel wel hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
je gaat totaal niet in op wat ik constateerdequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goh laat me raden, dat was vast niet voederbietel?
het ga je goed jongenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wch... en ik wens nooit iemand kanker
Ja ik ben echt mad dik idd, en nu? Oh ja en ik ben ook nog Pools.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je gaat totaal niet in op wat ik constateerde
daten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik ben echt mad dik idd, en nu? Oh ja en ik ben ook nog Pools.
jezus gastquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jullie denken niet dat een kale kop hermann goed staat dan?
lekker ruig toch
neger watquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lekker ruig toch
nog steeds ga je niet in op waarom die ui, maar goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik ben echt mad dik idd, en nu? Oh ja en ik ben ook nog Pools.
Ze naaien je echt man. Dit zijn van die gasten waar je mee gaat stappen, ruzie krijgt en dat ze dan weglopen..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lekker ruig toch
Jij bent geen pool, jij bent een snooker.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat heb jij deze Poolse vetzak te bieden dan?
ik ben eigenaar van een frietzaakquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat heb jij deze Poolse vetzak te bieden dan?
Nee maar man, ik heb niet eens een hamster, ik heb ratten, soms staat een filmpje je aanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog steeds ga je niet in op waarom die ui, maar goed
kleine balletjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent geen pool, jij bent een snooker.
Vind ik een leuk uiltjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog steeds ga je niet in op waarom die ui, maar goed
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent geen pool, jij bent een snooker.
ik zou anders best een potje pool willen spelen tegen jouquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa!
dat heb je hè met al dat gespuis hier, in drenthe zegt men gewoon waar t op staat, maar dat kunnen die slappe sulletjes niet aanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef Matip het volgende:
[..]
Ze naaien je echt man. Dit zijn van die gasten waar je mee gaat stappen, ruzie krijgt en dat ze dan weglopen..
Ze mag wel tegen m'n ballen tikken ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zou anders best een potje pool willen spelen tegen jou
Ik speel ook 8 ball pool op m'n tellie hehehequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zou anders best een potje pool willen spelen tegen jou
hier ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat heb je hè met al dat gespuit hier, in drenthe zegt men gewoon waar t op staat, maar dat kunnen die slappe sulletjes niet aan
ik heb competitie gespeeld hehehequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik speel ook 8 ball pool op m'n tellie hehehe
quote:
ben al afgekoeld dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je écht mad bent is het ook niet leuk om te reageren
ik laat je maar even afkoelen
ik ook, win altijd van chloroquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik speel ook 8 ball pool op m'n tellie hehehe
mag ze wel ff met mijn keu spelenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze mag wel tegen m'n ballen tikken ja.
Achterbaks noemen wij dat hier in het westenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat heb je hè met al dat gespuis hier, in drenthe zegt men gewoon waar t op staat, maar dat kunnen die slappe sulletjes niet aan
jij bent afgekoeldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ben al afgekoeld dus?
Hopelijk geen blauwe ballen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mag ze wel ff met mijn keu spelen
Hoe vond je de nieuwe Saul?quote:
Doen, hij is op netflix als je dat hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |