kleine balletjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent geen pool, jij bent een snooker.
Vind ik een leuk uiltjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog steeds ga je niet in op waarom die ui, maar goed
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent geen pool, jij bent een snooker.
ik zou anders best een potje pool willen spelen tegen jouquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa!
dat heb je hè met al dat gespuis hier, in drenthe zegt men gewoon waar t op staat, maar dat kunnen die slappe sulletjes niet aanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef Matip het volgende:
[..]
Ze naaien je echt man. Dit zijn van die gasten waar je mee gaat stappen, ruzie krijgt en dat ze dan weglopen..
Ze mag wel tegen m'n ballen tikken ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zou anders best een potje pool willen spelen tegen jou
Ik speel ook 8 ball pool op m'n tellie hehehequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zou anders best een potje pool willen spelen tegen jou
hier ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat heb je hè met al dat gespuit hier, in drenthe zegt men gewoon waar t op staat, maar dat kunnen die slappe sulletjes niet aan
ik heb competitie gespeeld hehehequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik speel ook 8 ball pool op m'n tellie hehehe
quote:
ben al afgekoeld dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je écht mad bent is het ook niet leuk om te reageren
ik laat je maar even afkoelen
ik ook, win altijd van chloroquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik speel ook 8 ball pool op m'n tellie hehehe
mag ze wel ff met mijn keu spelenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze mag wel tegen m'n ballen tikken ja.
Achterbaks noemen wij dat hier in het westenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat heb je hè met al dat gespuis hier, in drenthe zegt men gewoon waar t op staat, maar dat kunnen die slappe sulletjes niet aan
jij bent afgekoeldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ben al afgekoeld dus?
Hopelijk geen blauwe ballen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mag ze wel ff met mijn keu spelen
Hoe vond je de nieuwe Saul?quote:
Doen, hij is op netflix als je dat hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |