Mweh, die vond ik beetje chagrijnig kijken toen ik hem ontmoette.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Hoewel die nieuwe ASM echt awesome is
Hij is wel lief.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mweh, die vond ik beetje chagrijnig kijken toen ik hem ontmoette.
Hoe is de nieuwe SM?
Nicequote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
En iemand heeft een FOK!Plus account!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Plus en Full zijn beide drie sterren?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Oh hier ben jequote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Plus en Full zijn beide drie sterren?
Woops. Ik heb de één na hoogste.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
eyy kom www.isketch.net room = fok met johannesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom vraag je mij niksquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eyy kom www.isketch.net room = fok met johannes
Ik probeerde het laatst maar ik krijg t niet aan de praat op mac ivm shockwavequote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mij vergetenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nicee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:42 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ik ga overstappen van een laffe LG telefoon naar een iPhone 6. Morgen bezorgd jwz
waarom niet wachten op de samsung s6?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:42 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ik ga overstappen van een laffe LG telefoon naar een iPhone 6. Morgen bezorgd jwz
Zat al een tijdje met iPhone idee in mijn hoofd. Ga het er maar gewoon op gokken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:43 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom niet wachten op de samsung s6?
Ik ook,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zat al een tijdje met iPhone idee in mijn hoofd. Ga het er maar gewoon op gokken.
Welke LG?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:42 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:43 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom niet wachten op de samsung s6?
Geen idee, al een wat ouder model. Werktelefoon die ik ook privé gebruikte.quote:
Siquote:
Al die fags uit mijn klas hebben er eenquote:
Bij mij op school heb ik welgeteld 1x iemand anders gezien met een OPOquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Al die fags uit mijn klas hebben er een.
daarom ben ik ook blij met mijn nexusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Si
Een keer wat anders als Apple/Samsung
quote:
Nexus is ook prima iddquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
daarom ben ik ook blij met mijn nexus
Ik vind iOS fantastisch, maar de hardware die erbij komt nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Al moet ik zeggen dat iOS wel geweldige software is
Dat dus preciesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik vind iOS fantastisch, maar de hardware die erbij komt niet
Telefoon rooten jwzquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dus preciesiOS in een andere telefoon had ik het voor gedaan
Dit dusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Grappig, ik heb een grondige teringhekel aan iOS, maar zou best een iPhone willen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat ook inderdaad iets raars. Zelfde als voetbalteams. Mensen verdedigen een volstrekt willekeurig ding, zonder enige echte reden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:10 schreef FL_Freak het volgende:
Eeuwige telefoonstrijd waar iedereen dezelfde telefoons de hemel in prijst en de andere afzeiken
of de batterij fatsoenlijk kan vervangenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit dus
Ook een beetje jammer dat je er geen SD kaart in kan proppen
Sowieso nog een 8 GB-model verkopenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:16 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
of de batterij fatsoenlijk kan vervangen
of 100 euro voor een paar GB extra__!!!
dat bestaat nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sowieso nog een 8 GB-model verkopen
Die 16GB standaard is echt belachelijk ja. Mijn telefoon is nu, wat? Drie jaar oud? en die kwam standaard met 32GB en was toentertijd al honderden euro's goedkoper.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:16 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
of de batterij fatsoenlijk kan vervangen
of 100 euro voor een paar GB extra__!!!
Er valt gewoon niets aan te snappen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die 16GB standaard is echt belachelijk ja. Mijn telefoon is nu, wat? Drie jaar oud? en die kwam standaard met 32GB en was toentertijd al honderden euro's goedkoper.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat ook inderdaad iets raars. Zelfde als voetbalteams. Mensen verdedigen een volstrekt willekeurig ding, zonder enige echte reden.
Heb Samsung koelkast. Hij is koud van binnen. Goed genoeg.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:17 schreef DrNick het volgende:
Samsung bruingoed is aids
Zou hun witgoedoverigens nooit kopen, omdat Samsung.
Die Samsung Smart-tv's hebben nu de mogelijkheid om ads door je eigen content te gooienquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb Samsung koelkast. Hij is koud van binnen. Goed genoeg.
Was dat niet alleen bij een klein aantal gebruikers in Australie? En ze zullen het ook vrij snel wel weer intrekken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die Samsung Smart-tv's hebben nu de mogelijkheid om ads door je eigen content te gooien
Sony tvquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was dat niet alleen bij een klein aantal gebruikers in Australie? En ze zullen het ook vrij snel wel weer intrekken.
Sowieso is Samsung een lichtelijk evil bedrijf, maar soit, welk groot bedrijf is dat niet tegenwoordig.
Klopt, maar dat de mogelijkheid überhaupt bestaat is al een actie van Lucifer zelve.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was dat niet alleen bij een klein aantal gebruikers in Australie? En ze zullen het ook vrij snel wel weer intrekken.
Sowieso is Samsung een lichtelijk evil bedrijf, maar soit, welk groot bedrijf is dat niet tegenwoordig.
Dat is nooit het gedachtengoed van Apple geweest. Misschien dat ze ooit goedkoper waren, maar dat is nooit hun doel geweest voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:27 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Van dat gedachtegoed is ook weinig over.
Ehh, zolang de fabrikant de software op je TV kan updaten is die mogelijkheid er.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Klopt, maar dat de mogelijkheid überhaupt bestaat is al een actie van Lucifer zelve.
Hahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
Iemand nog een ananas?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
Iemand nog een ananas?
[ afbeelding ]
Stond wel ooit op buttons van Apple[Citation needed]. Wel overdreven duur tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is nooit het gedachtengoed van Apple geweest. Misschien dat ze ooit goedkoper waren, maar dat is nooit hun doel geweest voor zover ik weet.
Dat ze het doen dan; de actie opzich.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, zolang de fabrikant de software op je TV kan updaten is die mogelijkheid er.
En in iedere wasmiddelreclame staat dat het desbetreffende middel het schoonst wast. En van Red Bull schijn je te kunnen gaan vliegen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Stond wel ooit op buttons van Apple[Citation needed].
Ligt er aan wat je koopt. Die iPhones zijn inderdaad hun geld echt niet meer waard zo. Maar toen ik eind 2013 een dunne lichte laptop met een degelijk beeldscherm wilde was deze macbook 500 euro goedkoper dat het ding van Asus dat in de buurt kwam. En de processor in de mac was sneller.quote:Wel overdreven duur tegenwoordig.
Yes. Dat is wel van de pot gerukt ja.quote:[..]
Dat ze het doen dan; de actie opzich.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:42 schreef Flippiee het volgende:
KLB SC is erg gezellig. Vraag me af hoe vaak fylax afgezeikt wordt op een dag. Man man man wat een leven.
Haha hoezoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:42 schreef Flippiee het volgende:
KLB SC is erg gezellig. Vraag me af hoe vaak fylax afgezeikt wordt op een dag. Man man man wat een leven.
Iedere SC waar ik kom zie ik anderen narigheid over hem posten. Zou me niks verbazen als het eigenlijk een kut troll is of kloon van gebande.quote:
Denk eigenlijk dat geen van beide het is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere SC waar ik kom zie ik anderen narigheid over hem posten. Zou me niks verbazen als het eigenlijk een kut troll is of kloon van gebande.
Gezien zijn 8 jarige kop geen troll of gebandequote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere SC waar ik kom zie ik anderen narigheid over hem posten. Zou me niks verbazen als het eigenlijk een kut troll is of kloon van gebande.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat geen van beide het is.
Mja feit blijft dat er al genoeg users een identiteit van een ander hebben overgenomen zonder dat iemand het direct door heeft. Je weet het nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezien zijn 8 jarige kop geen troll of gebande
Ik ook niet volwassen, maar ook niet zo ellendigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Vind het alleen wel grappig dat ik hem echt in iedere SC zie posten. Maar heb zelf niet zoveel tegen hem. Wat minder slijmen bij moderators en minder overal neerzetten dat je weblogger bent zou het wel beter maken maar ach hij is 15.
Ik was nou ook niet bepaald volwassen toen ik 15 was
Illoeminadieeequote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Mja feit blijft dat er al genoeg users een identiteit van een ander hebben overgenomen zonder dat iemand het direct door heeft. Je weet het niet![]()
Da's wel netjes dan ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je koopt. Die iPhones zijn inderdaad hun geld echt niet meer waard zo. Maar toen ik eind 2013 een dunne lichte laptop met een degelijk beeldscherm wilde was deze macbook 500 euro goedkoper dat het ding van Asus dat in de buurt kwam. En de processor in de mac was sneller.
ik ben sowieso geen groepsdier. zolderkamer beste kamer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik meet geen groepen meer toch :$
Voor in theorieën denkenquote:
leugensquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik ben sowieso geen groepsdier. zolderkamer beste kamer.
Ja dus?quote:
Niks mis mee, al is fylax wel het achterlijke verloren broertje van Justin de Bquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor in theorieën denken
[..]
leugens
[..]
Ja dus?
En dat is zelfs een belediging voor Justinquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis mee, al is fylax wel het achterlijke verloren broertje van Justin de B
Fylax is nog minder dan een dier of een insect ?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat is zelfs een belediging voor Justin
Kan een beest nog lager dan dat in de voedselketen staan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fylax is nog minder dan een dier of een insect ?
Niet zulke lastige vragen stellen hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Mensen. Van wie is deze qoute? 'Ik bemoei mij niet met de keuzes van mijn collega's'
Ik weet het, sorryquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:09 schreef Flippiee het volgende:
Niet zulke lastige vragen stellen hoor
IS is nog lagerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan een beest nog lager dan dat in de voedselketen staan?
[..]
Wat is een smulrol als het niet heel erg om te smullen is?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net voor het eerst een smulrol gehad. Weet nog steeds of ik het nou lekker vond of vies. Smaakte wel apart.
Ik weet dus niet wat ik er van vondquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is een smulrol als het niet heel erg om te smullen is?
Het ziet er uit alsof een kaassoufflé en een loempia een kind kregen dat een hekel heeft aan vegetariërs.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet dus niet wat ik er van vondEr zit in ieder geval gehakt in.
golbatquote:
Ja. Wie heeft dat verzonnen?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ziet er uit alsof een kaassoufflé en een loempia een kind kregen dat een hekel heeft aan vegetariërs.
OPO standaard 64 (of 16) GBquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die 16GB standaard is echt belachelijk ja. Mijn telefoon is nu, wat? Drie jaar oud? en die kwam standaard met 32GB en was toentertijd al honderden euro's goedkoper.
Of gewoon micro SDquote:
Dat blijft het netste. Hoeft echt niet per se makkelijk toegankelijk te zijn van mij dan. Zolang het maar te updaten is.quote:
Als iedere telefoon nou gewoon een MicroSD slot heeft, dan mag het geheugen van de telefoons lekker terug naar 8GB/16GB van mij. Dan bespaar je iedere keer op het aanschaffen van opslagruimte bij de aanschaf van een nieuwe telefoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat blijft het netste. Hoeft echt niet per se makkelijk toegankelijk te zijn van mij dan. Zolang het maar te updaten is.
Tenzij ze standaard 128GB gaan leveren in normale telefoons. Dan geef ik gewoon geen neuk meer.
ik ben niet 23quote:
Shhtquote:
Je was gewoon vroeg terug en deed alsof er niets aan de hand was.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
En zondag ochtend was hij er zelf nog bij
Die negert, derhalve niet geklikt.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die negert, derhalve niet geklikt.
400 euro uitgeven aan een hoofdtelefoonquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:32 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
400 euro uitgeven aan een hoofdtelefoon
Hallo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:32 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Valt mee, zou alleen niet die kopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:32 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Valt mee, zou alleen niet die kopen.
B&O is wel neat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben geïntrigeerd door deze. Maar toch eerst eens luisteren hoe dat klinkt.
Ik zag hem ook net! Even kijken!quote:
Yes. En reteduur. Maar de speakers klinken wel oké. Dus ik vraag me af of je dan niet 400 euro betaalt voor een koptelefoon die klinkt als eentje van 100.quote:
Als je favoriete muziek staalborstel-over-schuurpapier-core is misschien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef Bami-Powner het volgende:
[ afbeelding ]
heb ongeveer dit model, komt goed geluid uit
dat waren mijn eerste oortjes, nu heb ik deze:quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je favoriete muziek staalborstel-over-schuurpapier-core is misschien.
"wel oké" klinkt niet heel erg positief.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. En reteduur. Maar de speakers klinken wel oké. Dus ik vraag me af of je dan niet 400 euro betaalt voor een koptelefoon die klinkt als eentje van 100.
Alhoewel dat nog altijd een betere verhouding is dan de prijs/kwaliteit van Beats.
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je favoriete muziek staalborstel-over-schuurpapier-core is misschien.
Beatsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. En reteduur. Maar de speakers klinken wel oké. Dus ik vraag me af of je dan niet 400 euro betaalt voor een koptelefoon die klinkt als eentje van 100.
Alhoewel dat nog altijd een betere verhouding is dan de prijs/kwaliteit van Beats.
Ik ben de eerste die toegeeft dat meer dan 100 euro uitgeven voor een koptelefoon niet voor iedereen is. Maar die dingen van een tientje zou ik het liefst verbrand zien en zouden uit de geschiedenis verwijderd moeten worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dat waren mijn eerste oortjes, nu heb ik deze: [ afbeelding ]
komt prima muziek uit! waarom honderden euro's uitgeven aan andere oortjes of hoofdtelefoons?
In verhouding tot het geld dat je er voor betaalt. Ze klinken prima, maar voor dezelfde prijs koop je bij andere merken betere speakers.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
"wel oké" klinkt niet heel erg positief.
Waarom? Heb je ze wel eens uitgeprobeert?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben de eerste die toegeeft dat meer dan 100 euro uitgeven voor een koptelefoon niet voor iedereen is. Maar die dingen van een tientje zou ik het liefst verbrand zien en zouden uit de geschiedenis verwijderd moeten worden.
Ah, op die manier. Je betaalt ook meer voor de naam/exclusiviteit bij B&O.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In verhouding tot het geld dat je er voor betaalt. Ze klinken prima, maar voor dezelfde prijs koop je bij andere merken betere speakers.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef DrNick het volgende:
Koop dan ten minste Sennheiser CX-300 II, Bami.
Zijn dat goede oortjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef DrNick het volgende:
Koop dan ten minste Sennheiser CX-300 II, Bami.
Ik heb talloze oordopjes van een tientje gehad. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zo rond de 30 je pas oké geluid begint te krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Waarom? Heb je ze wel eens uitgeprobeert?
Maar wat is t verschil dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kijk, LB kan dit beamen.
Nieuwe versie is wel ineens 20 euro duurder dan de oudere versie.
wat is het verschil dan in geluid?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb talloze oordopjes van een tientje gehad. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zo rond de 30 je pas oké geluid begint te krijgen.
Dat snap ik. Maar neem nou die BeoPlay H6 die ik net postte. 400 euro. Zal waarschijnlijk wel een kleine B&O premiumpruis aan hangen. Maar als de verhouding zoek is dan hoef ik het niet. Koptelefoons zijn ineens een hele trendy markt aan het worden en ieder merk lijkt portemonnee-first op de hype-train te duiken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Je betaalt ook meer voor de naam/exclusiviteit bij B&O.
Geen idee? Vorm is wel iets anders meen ik, maar het idee is niet veel verschillend.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar wat is t verschil dan?
Detail. Een prettigere frequentiecurve om naar te luisteren. Vaak zit er nog wel iets van bas in maar gaat het ten koste van de rest van het spectrum. Het hoog is schel en leeg vaak.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:46 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat is het verschil dan in geluid?
Daar hoor ik ook veel goeds over ja. Niet een 'premium' merk, maar ik geloof dat ik nog niemand gehoord heb die een buil gevallen is aan wat ze ervoor kregen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zelf ben ik superblij met superlux. Raar taiwanees merk, maar inmiddels bekend vanwege geweldige audio kwaliteit/prijs.
Als het om een klein verschil gaat dan moet het niet voor mequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Detail. Een prettigere frequentiecurve om naar te luisteren. Vaak zit er nog wel iets van bas in maar gaat het ten koste van de rest van het spectrum. Het hoog is schel en leeg vaak.
Ik vind dat het een niet echt klein verschil is. Ja je kan de melodie horen op beiden maar ik kan ook een melodie spelen op een broodtrommel met een elastiekje. En toch klinkt Stairway to Heaven beter op een gitaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:51 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Als het om een klein verschil gaat dan moet het niet voor me
Voor max 40 euro krijg je echt zieke kwaliteit. Van verschillende reviewers op dat HiFi forum gelezen dat het vaak de beste keuze is tot 125~150 euro.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar hoor ik ook veel goeds over ja. Niet een 'premium' merk, maar ik geloof dat ik nog niemand gehoord heb die een buil gevallen is aan wat ze ervoor kregen.
Ah, zo. Heeft iedereen wel denk ik, zolang hij/zij geen onbeperkt geld heeft.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar neem nou die BeoPlay H6 die ik net postte. 400 euro. Zal waarschijnlijk wel een kleine B&O premiumpruis aan hangen. Maar als de verhouding zoek is dan hoef ik het niet. Koptelefoons zijn ineens een hele trendy markt aan het worden en ieder merk lijkt portemonnee-first op de hype-train te duiken.
Klopt, maar er is een verschil tussen duur en gewoon prima. Voor 30-40 euro heb je leuke cans die vaak langer mee gaan en ten minste muziek laten klinken zoals het hoort.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
Maar goed, ieder voor zich natuurlijk. En ik snap dat dure audiomeuk de meeste mensen geen reet interesseert.
in-earquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef DrNick het volgende:
In-ear vs niet in-ear is natuulijk ook al een groot verschil.
dieper penetrerenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:58 schreef Amarantha het volgende:
Maar ze vallen telkens uit mijn oren
hoeveel winst kan je maken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:59 schreef DrNick het volgende:
Ohja, ik moet mijn Sony hoofdtelefoon van die Bol-actie nog verkopen.
Gekocht voor 15 ofzo?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hoeveel winst kan je maken?
quote:
niet liegenquote:woonplaats: Middelburg
Welke Sony is dat?quote:
Fraaie koptelefoonquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/s(...)er/9200000011167627/
Ik vind dit zeer ironisch.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gaat mij meer om de richting, precies hoeft het er niet op.
Volgens mij ken jij de exacte GPS coördinaten van half FOK! Maar je exacte woonplaats op internet zetten heb je liever niet.quote:
Was een prijsfout bij Bol.com, en de bestellingen werden geannuleerd. Iedereen die besteld had kreeg echter wel een coupon voor ¤15 korting op die hoofdtelefoon. Kortingen bleken opgestapeld te kunnen wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Nice. En jij had tien dingen besteld of zo?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Was een prijsfout bij Bol.com, en de bestellingen werden geannuleerd. Iedereen die besteld had kreeg echter wel een coupon voor ¤15 korting op die hoofdtelefoon. Kortingen bleken opgestapeld te kunnen worden
Zo moeilijk is het ook niet te vinden allemaal hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij de exacte GPS coördinaten van half FOK! Maar je exacte woonplaats op internet zetten heb je liever niet.
Nee, één. Codes van andere mensen gekregenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. En jij had tien dingen besteld of zo?
Alsof iemand t boeit waar je woont, nofiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook niet te vinden allemaal hoor.
Daarbij is dit herkenbaarder. Souburg moeten mensen al opzoeken.
Ach, en zo snel zal er niemand voor je deur staan. Vooral als ze hun visum en de inentingen drie maanden van te voren moeten aanvragen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook niet te vinden allemaal hoor.
Daarbij is dit herkenbaarder. Souburg moeten mensen al opzoeken.
Hepyro kampeert al 5 dagen voor de ophaalbrugquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alsof iemand t boeit waar je woont, nofi
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, en zo snel zal er niemand voor je deur staan. Vooral als ze hun visum en de inentingen drie maanden van te voren moeten aanvragen.
whoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hepyro kampeert al 5 dagen voor de ophaalbrug
Ohjaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen Champions League bitchees![]()
![]()
![]()
quote:
Ze ligt graag met deze snotneus in bed.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Over een paar maanden zijn jullie resistent voor elkaar
Gelukkig niet bij "De Neus" in bed.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze ligt graag met deze snotneus in bed.
In het bos was je echt verkouden jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze ligt graag met deze snotneus in bed.
Romantisch samen snotteren in het bosquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In het bos was je echt verkouden ja
Zoek maar gauw een vrijwilligster als je dit romantisch vindtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Romantisch samen snotteren in het bos
Wie gaat er dan ook midden in december kamperenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In het bos was je echt verkouden ja
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoek maar gauw een vrijwilligster als je dit romantisch vindt
Wijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook midden in december kamperen
Rule 34 is hier vast ook op van toepassing.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoek maar gauw een vrijwilligster als je dit romantisch vindt
dat dacht je toen ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk nu trouwens te weten hoe de tent opgevouwen moet worden
Chloroform?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Rule 34 is hier vast ook op van toepassing.
quote:
Generally accepted internet rule that states that pornography or sexually related material exists for any conceivable subject.quote:
Same. Liever overear dan onear.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Opzich, vind die oordinges niet helemaal tof. Heb liever over-ear.
ik had nog niet alles gelezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja wat kom je haten, zo iets spontaans, leuks, romantisch labelen met thuglifegtfo
Speciaal soepje?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Same. Liever overear dan onear.
In ander nieuws: Speciaal soepje staat op! Ben benieuwd
In derden verdelen. Linkerflap over het midden, rechterflap over het midden. Dan de linkerbovenhoek naar rechtsonder vouwen. De nutteloosheid van het bestaan contempleren. De tent opproppen in de tas. Niet slagen. Volgend jaar een nieuwe tent kopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk nu trouwens te weten hoe de tent opgevouwen moet worden
quote:
Ik probeer iets nieuws. Iets richting een thaise kipsoep met peultjes en diverse uisoorten. Gezond en hopelijk lekker warm inderdaad.quote:
Ik ben niet ontevreden over quechuaquote:
Ik vind ze fantastisch.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben niet ontevreden over quechua.
quechuaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben niet ontevreden over quechua.
Oh hier kan ik wel mijn tent opzetten.... *PATS*quote:
Oh Drquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:52 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh hier kan ik wel mijn tent opzetten.... *PATS*
grijze oude mannen met behaarde benen, witte sokken met quechua'squote:
Heerlijk, ik doe het er voor met lowlands... Na alle drukte, na al het dringen, na de derde graads verbrandingen die je oploopt tijdens het wachten.quote:
Festivals staan er toch vol mee? Zie er genoeg jonge mensen mee kamperen hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
grijze oude mannen met behaarde benen, witte sokken met quechua's
Heul niks, ik ben een tentenopzet baas. Maar sinds vorig jaar al een mooie werptentquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is er nou weer moeilijk aan een tent opzetten.
Ik wil ook eens naar een festivalquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Heerlijk, ik doe het er voor met lowlands... Na alle drukte, na al het dringen, na de derde graads verbrandingen die je oploopt tijdens het wachten.
tent... PATS!
bier... kksjjjj!
glug glug glug.
*snore*
opzetten is een eitje, dat ding passend in de zak krijgen vind ik soms toch nog wel een uitdagingquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is er nou weer moeilijk aan een tent opzetten.
op alle festivals waar ik geweest ben heerst quechua, we hebben er zelfs nog een keertje een spelletje van gemaakt. spot de niet quechua.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Festivals staan er toch vol mee? Zie er genoeg jonge mensen mee kamperen hoor.
Is ook makkelijk. Links naar het midden, rechts ook, midden naar de grond en dubbelvouwen, en klaar is Mevrouw Flipsels.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
opzetten is een eitje, dat ding passend in de zak krijgen vind ik soms toch nog wel een uitdaging
Sta je daar met je De Waard Zilvermeeuwquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
op alle festivals waar ik geweest ben heerst quechua, we hebben er zelfs nog een keertje een spelletje van gemaakt. spot de niet quechua.
Ja maar dan moet je dat ding waar de stokken inzitten nog mee rollen en allesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is ook makkelijk. Links naar het midden, rechts ook, midden naar de grond en dubbelvouwen, en klaar is Mevrouw Flipsels.
op een weide gaan liggen stinken, wat een paupervolkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Festivals staan er toch vol mee? Zie er genoeg jonge mensen mee kamperen hoor.
Stokken heb je niet bij een quechua. Niet losse iig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dat ding waar de stokken inzitten nog mee rollen en alles
Ga weg met filmpjes van die loser hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wil ook eens naar een festival
Ohja, en dit:
Bevroren kip in de oven met een halve liter mayonaise erover en broodkruimels
Vorig jaar lowlands zag ik steeds vaker van die fucking hippe tipi tenten met hippe schilderingenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sta je daar met je De Waard Zilvermeeuw
Ik heb ook geen quechuaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Stokken heb je niet bij een quechua. Niet losse iig.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ga weg met filmpjes van die loser hoor
En jeej festivals. Ik word er steeds beter in, vorig jaar zelfs verse koffie / gebakken eitjes gemaakt voor ontbijt met zo'n camping brandertje/cafetiere
Ga je hbo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef Fylax het volgende:
Ik moet 1 maart ingeschreven staan bij een mbo opleiding maar ik wil helemaal niet naar mbo
Wollah dan kan je betur aan die taaltje gewent rakuh die ze daar sprekuhquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef Fylax het volgende:
Ik moet 1 maart ingeschreven staan bij een mbo opleiding maar ik wil helemaal niet naar mbo
Ik wil naar havo, maar school verplicht mij om TOCH in te schrijven voor mbo want STEL dat ik m'n examens verneukquote:
Ai dat is pechquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef Fylax het volgende:
Je kunt het ze niet echt kwalijk nemen, VMBOers zijn over het algemeen een stelletje droeftoeters.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil naar havo, maar school verplicht mij om TOCH in te schrijven voor mbo want STEL dat ik m'n examens verneuk
Nou, maakt toch niet uit dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil naar havo, maar school verplicht mij om TOCH in te schrijven voor mbo want STEL dat ik m'n examens verneuk
Ik weet zeker dat ik het ga halen, ik wil helemaal niet inschrijven voor het mbo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je kunt het ze niet echt kwalijk nemen, VMBOers zijn over het algemeen een stelletje droeftoeters.
Is inschrijven zo moeilijk danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het ga halen, ik wil helemaal niet inschrijven voor het mbo.
Wel, maakt wel uit.. Want nu moet ik per se bij een opleiding gaan inschrijven die ik eigenlijk niet leuk vind, en dan moet ik op in take gesprek net alsof doen dat ik super graag die opleiding wil doen anders heb ik geen motivatie. Maar ik heb ook helemaal geen motivatie.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is inschrijven zo moeilijk dan
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wel, maakt wel uit.. Want nu moet ik per se bij een opleiding gaan inschrijven die ik eigenlijk niet leuk vind, en dan moet ik op in take gesprek net alsof doen dat ik super graag die opleiding wil doen anders heb ik geen motivatie. Maar ik heb ook helemaal geen motivatie.
Ik zie het probleem niet zo als je toch al weet dat je gaat slagenquote:
Is ook altijd zo leuk , dat soort gesprekkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wel, maakt wel uit.. Want nu moet ik per se bij een opleiding gaan inschrijven die ik eigenlijk niet leuk vind, en dan moet ik op in take gesprek net alsof doen dat ik super graag die opleiding wil doen anders heb ik geen motivatie. Maar ik heb ook helemaal geen motivatie.
Die kleine moeite om je in te schrijven is niks vergeleken met hoe jouw gemeente je in je kleine reet gaat neuken als je niet door kan naar de HAVO en geen verder plan hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het ga halen, ik wil helemaal niet inschrijven voor het mbo.
Is toch allemaal pro-forma.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat school mij verplicht om te gaan inschrijven bij het mbo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo als je toch al weet dat je gaat slagen
Er zijn fucking veel mbo opleidingen, wat wil je in godsnaam gaan doen als je klaar bent met HAVOquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah, kleine moeite is het zeker niet omdat ik op een motivatiegesprek moet komen terwijl ik die niet eens heb.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die kleine moeite om je in te schrijven is niks vergeleken met hoe jouw gemeente je in je kleine reet gaat neuken als je niet door kan naar de HAVO en geen verder plan hebt.
Waarschijnlijk MER.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Er zijn fucking veel mbo opleidingen, wat wil je in godsnaam gaan doen als je klaar bent met HAVO?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ben ik even blij dat ik van tl1 naar havo 2 ben gegaan
Zeer terechte klacht, vooral het volk op 1,2 en 3quote:
Kut vmbo, beter had je in groep 8 gewoon havo advies gehaald he.quote:
Precies, daar voel ik me echt niet thuis. Ben een keer op de open dag geweest van het ROC, bah.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht, vooral het volk op 1,2 en 3
Lekker de hele dag need for speed of cod spelen achter een brakke pcquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht, vooral het volk op 1,2 en 3
Had ik ook?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kut vmbo, beter had je in groep 8 gewoon havo advies gehaald he.
WAT EEN KUT WERELD!!!1
wel volhardend dan als je al hebt bewezen dat je het niet aankunt?quote:
Ik kan de havo wel aan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
wel volhardend dan als je al hebt bewezen dat je het niet aankunt?
Dat deed ik ook op de havoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker de hele dag need for speed of cod spelen achter een brakke pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |