Mweh, die vond ik beetje chagrijnig kijken toen ik hem ontmoette.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Hoewel die nieuwe ASM echt awesome is
Hij is wel lief.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mweh, die vond ik beetje chagrijnig kijken toen ik hem ontmoette.
Hoe is de nieuwe SM?
Nicequote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
En iemand heeft een FOK!Plus account!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Plus en Full zijn beide drie sterren?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Oh hier ben jequote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Plus en Full zijn beide drie sterren?
Woops. Ik heb de één na hoogste.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
eyy kom www.isketch.net room = fok met johannesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom vraag je mij niksquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eyy kom www.isketch.net room = fok met johannes
Ik probeerde het laatst maar ik krijg t niet aan de praat op mac ivm shockwavequote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mij vergetenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nicee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:42 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ik ga overstappen van een laffe LG telefoon naar een iPhone 6. Morgen bezorgd jwz
waarom niet wachten op de samsung s6?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:42 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ik ga overstappen van een laffe LG telefoon naar een iPhone 6. Morgen bezorgd jwz
Zat al een tijdje met iPhone idee in mijn hoofd. Ga het er maar gewoon op gokken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:43 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom niet wachten op de samsung s6?
Ik ook,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zat al een tijdje met iPhone idee in mijn hoofd. Ga het er maar gewoon op gokken.
Welke LG?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:42 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:43 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom niet wachten op de samsung s6?
Geen idee, al een wat ouder model. Werktelefoon die ik ook privé gebruikte.quote:
Siquote:
Al die fags uit mijn klas hebben er eenquote:
Bij mij op school heb ik welgeteld 1x iemand anders gezien met een OPOquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Al die fags uit mijn klas hebben er een.
daarom ben ik ook blij met mijn nexusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Si
Een keer wat anders als Apple/Samsung
quote:
Nexus is ook prima iddquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
daarom ben ik ook blij met mijn nexus
Ik vind iOS fantastisch, maar de hardware die erbij komt nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Al moet ik zeggen dat iOS wel geweldige software is
Dat dus preciesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik vind iOS fantastisch, maar de hardware die erbij komt niet
Telefoon rooten jwzquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dus preciesiOS in een andere telefoon had ik het voor gedaan
Dit dusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Grappig, ik heb een grondige teringhekel aan iOS, maar zou best een iPhone willen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat ook inderdaad iets raars. Zelfde als voetbalteams. Mensen verdedigen een volstrekt willekeurig ding, zonder enige echte reden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:10 schreef FL_Freak het volgende:
Eeuwige telefoonstrijd waar iedereen dezelfde telefoons de hemel in prijst en de andere afzeiken
of de batterij fatsoenlijk kan vervangenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit dus
Ook een beetje jammer dat je er geen SD kaart in kan proppen
Sowieso nog een 8 GB-model verkopenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:16 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
of de batterij fatsoenlijk kan vervangen
of 100 euro voor een paar GB extra__!!!
dat bestaat nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sowieso nog een 8 GB-model verkopen
Die 16GB standaard is echt belachelijk ja. Mijn telefoon is nu, wat? Drie jaar oud? en die kwam standaard met 32GB en was toentertijd al honderden euro's goedkoper.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:16 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
of de batterij fatsoenlijk kan vervangen
of 100 euro voor een paar GB extra__!!!
Er valt gewoon niets aan te snappen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die 16GB standaard is echt belachelijk ja. Mijn telefoon is nu, wat? Drie jaar oud? en die kwam standaard met 32GB en was toentertijd al honderden euro's goedkoper.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat ook inderdaad iets raars. Zelfde als voetbalteams. Mensen verdedigen een volstrekt willekeurig ding, zonder enige echte reden.
Heb Samsung koelkast. Hij is koud van binnen. Goed genoeg.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:17 schreef DrNick het volgende:
Samsung bruingoed is aids
Zou hun witgoedoverigens nooit kopen, omdat Samsung.
Die Samsung Smart-tv's hebben nu de mogelijkheid om ads door je eigen content te gooienquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb Samsung koelkast. Hij is koud van binnen. Goed genoeg.
Was dat niet alleen bij een klein aantal gebruikers in Australie? En ze zullen het ook vrij snel wel weer intrekken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die Samsung Smart-tv's hebben nu de mogelijkheid om ads door je eigen content te gooien
Sony tvquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was dat niet alleen bij een klein aantal gebruikers in Australie? En ze zullen het ook vrij snel wel weer intrekken.
Sowieso is Samsung een lichtelijk evil bedrijf, maar soit, welk groot bedrijf is dat niet tegenwoordig.
Klopt, maar dat de mogelijkheid überhaupt bestaat is al een actie van Lucifer zelve.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was dat niet alleen bij een klein aantal gebruikers in Australie? En ze zullen het ook vrij snel wel weer intrekken.
Sowieso is Samsung een lichtelijk evil bedrijf, maar soit, welk groot bedrijf is dat niet tegenwoordig.
Dat is nooit het gedachtengoed van Apple geweest. Misschien dat ze ooit goedkoper waren, maar dat is nooit hun doel geweest voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:27 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Van dat gedachtegoed is ook weinig over.
Ehh, zolang de fabrikant de software op je TV kan updaten is die mogelijkheid er.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Klopt, maar dat de mogelijkheid überhaupt bestaat is al een actie van Lucifer zelve.
Hahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
Iemand nog een ananas?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
Iemand nog een ananas?
[ afbeelding ]
Stond wel ooit op buttons van Apple[Citation needed]. Wel overdreven duur tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is nooit het gedachtengoed van Apple geweest. Misschien dat ze ooit goedkoper waren, maar dat is nooit hun doel geweest voor zover ik weet.
Dat ze het doen dan; de actie opzich.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, zolang de fabrikant de software op je TV kan updaten is die mogelijkheid er.
En in iedere wasmiddelreclame staat dat het desbetreffende middel het schoonst wast. En van Red Bull schijn je te kunnen gaan vliegen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Stond wel ooit op buttons van Apple[Citation needed].
Ligt er aan wat je koopt. Die iPhones zijn inderdaad hun geld echt niet meer waard zo. Maar toen ik eind 2013 een dunne lichte laptop met een degelijk beeldscherm wilde was deze macbook 500 euro goedkoper dat het ding van Asus dat in de buurt kwam. En de processor in de mac was sneller.quote:Wel overdreven duur tegenwoordig.
Yes. Dat is wel van de pot gerukt ja.quote:[..]
Dat ze het doen dan; de actie opzich.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:42 schreef Flippiee het volgende:
KLB SC is erg gezellig. Vraag me af hoe vaak fylax afgezeikt wordt op een dag. Man man man wat een leven.
Haha hoezoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:42 schreef Flippiee het volgende:
KLB SC is erg gezellig. Vraag me af hoe vaak fylax afgezeikt wordt op een dag. Man man man wat een leven.
Iedere SC waar ik kom zie ik anderen narigheid over hem posten. Zou me niks verbazen als het eigenlijk een kut troll is of kloon van gebande.quote:
Denk eigenlijk dat geen van beide het is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere SC waar ik kom zie ik anderen narigheid over hem posten. Zou me niks verbazen als het eigenlijk een kut troll is of kloon van gebande.
Gezien zijn 8 jarige kop geen troll of gebandequote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere SC waar ik kom zie ik anderen narigheid over hem posten. Zou me niks verbazen als het eigenlijk een kut troll is of kloon van gebande.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat geen van beide het is.
Mja feit blijft dat er al genoeg users een identiteit van een ander hebben overgenomen zonder dat iemand het direct door heeft. Je weet het nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezien zijn 8 jarige kop geen troll of gebande
Ik ook niet volwassen, maar ook niet zo ellendigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Vind het alleen wel grappig dat ik hem echt in iedere SC zie posten. Maar heb zelf niet zoveel tegen hem. Wat minder slijmen bij moderators en minder overal neerzetten dat je weblogger bent zou het wel beter maken maar ach hij is 15.
Ik was nou ook niet bepaald volwassen toen ik 15 was
Illoeminadieeequote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Mja feit blijft dat er al genoeg users een identiteit van een ander hebben overgenomen zonder dat iemand het direct door heeft. Je weet het niet![]()
Da's wel netjes dan ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je koopt. Die iPhones zijn inderdaad hun geld echt niet meer waard zo. Maar toen ik eind 2013 een dunne lichte laptop met een degelijk beeldscherm wilde was deze macbook 500 euro goedkoper dat het ding van Asus dat in de buurt kwam. En de processor in de mac was sneller.
ik ben sowieso geen groepsdier. zolderkamer beste kamer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik meet geen groepen meer toch :$
Voor in theorieën denkenquote:
leugensquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik ben sowieso geen groepsdier. zolderkamer beste kamer.
Ja dus?quote:
Niks mis mee, al is fylax wel het achterlijke verloren broertje van Justin de Bquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor in theorieën denken
[..]
leugens
[..]
Ja dus?
En dat is zelfs een belediging voor Justinquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis mee, al is fylax wel het achterlijke verloren broertje van Justin de B
Fylax is nog minder dan een dier of een insect ?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat is zelfs een belediging voor Justin
Kan een beest nog lager dan dat in de voedselketen staan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fylax is nog minder dan een dier of een insect ?
Niet zulke lastige vragen stellen hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Mensen. Van wie is deze qoute? 'Ik bemoei mij niet met de keuzes van mijn collega's'
Ik weet het, sorryquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:09 schreef Flippiee het volgende:
Niet zulke lastige vragen stellen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |