SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat krijgen we GODVERDOMME nu?
Hebben ze besloten de 2015 versie van de modelreeks te voorzien van afwijkende kleuren. Nu is de kleur geel opeens de kleur van het goedkoopste van het goedkoopste. Geel staat opeens symbool voor de banaan die de aap eet waarin ik gelogeerd ben!![]()
Klacht:
Omdat ik zo snel ben en de mensen mij maar een fractie van een seconde kunnen aanschouwen zullen ze wellicht denken dat ik een armoedige pauper ben die zich voortbeweegt op goedkope Tiagra rommel.
[ Bericht 0% gewijzigd door very op 17-02-2015 16:57:28 ]People assume too much.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:17 schreef very het volgende:
Geel staat opeens symbool voor de banaan die de aap eet waarin ik gelogeerd ben!
doe is normaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
Weet je wat pas mooi bij die fiets past? een stok tussen de spaken
Flikker op met je fiets en je kano.quote:
Nu kun je die stok natuurlijk tussen je 2NutZ verwachten, van zowel TS als kanovinnie vrees ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
Boeiend. De stok breekt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu kun je die stok natuurlijk tussen je 2NutZ verwachten, van zowel TS als kanovinnie vrees ik.
kom dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flikker op met je fiets en je kano.
15:47 CS Grunna bij de fietsenstalling ik nak je.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
15:47 CS Grunna bij de fietsenstalling ik nak je.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
Boehoehoe ik heb een hekel aan wielrennersquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:23 schreef gianni61 het volgende:
ach TS, wat maakt het uit. Je zit op en racefiets, dus iedereen vindt je toch al een pauper
Nee vriend, 16:22 Sloterdijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Red ik niet, mattie.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I notice a slight logistical issue.quote:
Kan ik niets aan doen, Gquote:
?? Hoe lees jij nou weer?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:24 schreef tharealmb het volgende:
elk jaar een nieuwe fiets kopen... wat een verspilling zeg.
Als jongens plannen voor een matpartij maken hoor jij als vrouw gewoon in de keuken te staan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
I notice a slight logistical issue.
Ok rain check dan, vent.quote:
Boks.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jongens plannen voor een matpartij maken hoor jij als vrouw gewoon in de keuken te staan.
Wie zegt dat ik een vrouw ben, wijsneus?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jongens plannen voor een matpartij maken hoor jij als vrouw gewoon in de keuken te staan.
kanovinniequote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een vrouw ben, wijsneus?
Balen, ik had wel zin in een ouderwets potje duimworstelen.quote:
Wie zegt dat ik een wijsneus ben, vrouw?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een vrouw ben, wijsneus?
Ik proef jaloezie, afgunst en een vreemde vorm van opwindingquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |