Het is nooit te vroeg voor een bar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:25 schreef minthy het volgende:
Ik sla over, het is veel te vroeg voor een bar.
Het zal ook eens niet zo zijn. Ik ben niet in de buurt van een radio en Michiel draait Day is done. Elke. Fuckin'. Keer.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor een bar.
Live gezienquote:
LB1 want Mercy is wel een lekkere plaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:06 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Mercy - Duffy
You Are The Best Thing - Ray LaMontagne
Lunchbox 2
Bring Me To Life - Evanescence
Rampeneren - Ali B / Partysquad
Tja...
LB1.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:06 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Mercy - Duffy
Lunchbox 2
Tja...
SC zou hier een hele ranzige opmerking plaatsen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom ben je zo blij met mijn moeder?
LB2 want Rampeneren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:06 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Mercy - Duffy
Lunchbox 2
Tja...
Da's ook wel zo, dat is echt een cultplaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
SC zou hier een hele ranzige opmerking plaatsen.
[..]
LB2 want Rampeneren.
*ril*quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LB1 want Mercy is wel een lekkere plaat.
Is dat cult ja?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook wel zo, dat is echt een cultplaat.
quote:
Let love rule?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:16 schreef Sersjee het volgende:
Again
![]()
Met enige afstand van favoriet van Lenny.
Rock n Roll is dead.quote:
Was ze het waard?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:40 schreef Bronson het volgende:
Op dit album heb ik mijn eerste meisje gedaan.
Moet ik mij daarvoor schamen?
Dat dacht ik over het nummer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jahoor, je kan zat slechter treffen.
American Woman van Lenny Kravitz is echt een kutversiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Are you gonna go my way en American Woman
SC is niet zo scherp vandaagquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
SC zou hier een hele ranzige opmerking plaatsen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2e.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
One in the pink...?quote:
Tja, je schijnt er van af te vallen...quote:
Dan is het niet Roosmarijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja, je schijnt er van af te vallen...
Na alle medicijnen en chemotherapieën enzo bedoel je?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja, je schijnt er van af te vallen...
Keesiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
En de rest vd week dat tiefusdeuntje in je kop.
wat wie wat???? heb ik iets bijgedragen aan iemands leven? kan ik rustig stervenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:11 schreef Bronson het volgende:
JAAAAAAAAAA.![]()
![]()
![]()
Dankzij 3rdRock opnieuw leren kennen.
Waarvoor dank.
die clip van Dirrrrtyquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
Christina, toen ze nog zo'n lekkere geile sloerie was
[ afbeelding ]
Eenschquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die clip van Dirrrrty. jammer van die blackredman
Hoezo nou alleen weer voor de mannen?quote:
Ook voor jou hoor als je het leuk vindt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoezo nou alleen weer voor de mannen?
Ga je ook naar de gaybar?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoezo nou alleen weer voor de mannen?
Ik ga wel mee hoorquote:
Schept wel meteen duidelijkheid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef Pandaplint het volgende:
Mijn ervaring is dat er homo's in een gaybars zijn die wel hele directe openingszinnen gebruiken
Das waar ja hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef Pandaplint het volgende:
Mijn ervaring is dat er homo's in een gaybars zijn die wel hele directe openingszinnen gebruiken
"Slaap jij thuis vannacht?"quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Das waar ja haha
"Oh jij bent echt een lekkertje"
Ja en met een beetje mazzel alleen.quote:
Wat ben je ongezelligquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en met een beetje mazzel alleen.
Tja ik houd nou eenmaal niet van dit soort praat in bars. Daar word ik altijd heel tegendraads van.quote:
Is toch leuk als iemand benieuwd is wat je de rest van de nacht gaat doen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ik houd nou eenmaal niet van dit soort praat in bars. Daar word ik altijd heel tegendraads van.
Nee dat gaat ze geen reet aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is toch leuk als iemand benieuwd is wat je de rest van de nacht gaat doen?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat gaat ze geen reet aan.
Mja, de zeroes hebben nu eenmaal ook een wat minder uitgesproken uitstraling, wat de 90s bijvoorbeeld wel hadden. Maakt het ook lastig om er online wat mee te doen wat vorig jaar niet al is gedaan...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:44 schreef Againzender het volgende:
ik word niet erg warm van die zeroes request. Misschien ben ik er te oud voor, en de eerste helft zeroes heb ik muzikaal gemist door radiozenders die allemaal 538 wilden nadoen,en weinig online content.
Ik heb het idee dat er nu veel meer goede muziek wordt gemaakt, maar je kan het ook overal vinden nu.
ik ben van de 80s en de eerste paar jaar 90s. Maar sinds een jaar of 10 zoek ik mijn online weg in de muziek. En dan vind je hele mooie dingen. En door het terugluisteren van nachtuitzendingen kwam een vriend van mij bij deze parel. Toen hij het draaide herkende ik het als: 'fuck ja, dat nummer!!!' Aangezien het nacht was waarschijnlijk Ekdom, maar Stenders heeft deze ook hoog in zn lijst staanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, de zeroes hebben nu eenmaal ook een wat minder uitgesproken uitstraling, wat de 90s bijvoorbeeld wel hadden. Maakt het ook lastig om er online wat mee te doen wat vorig jaar niet al is gedaan...
Reet zeggen in een homobarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat gaat ze geen reet aan.
RAID zeggen bij de systeembeheerdersquote:
Ik zeg: meet om daar verandering in te brengen!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en met een beetje mazzel alleen.
Domien was daar altijd al een fan van. Er is ook een remix van When you were young van hem, die wilde Domien draaien toen ik het aanvroeg. Maar ik wilde het origineelquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen Mr. Brightside in de TWD-remix, da's best lang geleden dat die op 3FM te horen is geweest...
Zekers weer naar de Zwarte Ruiter...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zeg: meet om daar verandering in te brengen!
Wie is voor?!
Of naar die pizzatentquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers weer naar de Zwarte Ruiter...
Ik wil een hipster man met ruitjeshemd en baard.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil een hipster man met ruitjeshemd en baard.
Klopt!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef Cee het volgende:
De Zeroes zijn dan ook pas vier jaar geleden begonnen.
Blijf ik volhouden.
Ik! Lijkt me tof en was zeker in combinatie met een cheap-ass overnachting in het EasyHotel goed te doenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zeg: meet om daar verandering in te brengen!
Wie is voor?!
Niks hotel. Gewoon een nacht doorhalenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik! Lijkt me tof en was zeker in combinatie met een cheap-ass overnachting in het EasyHotel goed te doen
Daar word ik echt te oud voor...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks hotel. Gewoon een nacht doorhalen
Als je dood bent, heb je alle tijd om te slapen.quote:
Je bent heul niet oud.quote:
Hoi Bon Joviquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je dood bent, heb je alle tijd om te slapen.
Bijna 39! Rubbereend en ik worden samen 75 dit jaarquote:
Ik spuugde bijna een mandarijntje uitquote:
Je zal maar een homoseksuele systeembeheerder zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
RAID zeggen bij de systeembeheerders
Ja, maar eend is dan ook al een oude bok.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Bijna 39! Rubbereend en ik worden samen 75 dit jaar
quote:Ik spuugde bijna een mandarijntje uit
Da's helemaal aan het andere kant van het landquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef Pandaplint het volgende:
Ok, een Groningen meet dus? Leuk dat jullie dat voorstellen. Is lekker in de buurt
Niet de verkeerde kaantquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's helemaal aan het andere kant van het land
Zeg je dat ook in de gay bar?quote:
Prima hoor!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef Pandaplint het volgende:
Ok, een Groningen meet dus? Leuk dat jullie dat voorstellen. Is lekker in de buurt
3 jaar jonger, een jonkie dus!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar eend is dan ook al een oude bok.
[..]
Ik zou onder de indruk zijn als je dat luktequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
3 jaar jonger, een jonkie dus!
En een partje, niet dat ik een heel mandarijntje wegstouwde
Dan loop ik een hele poos met een adamsappel en moet ik een baard laten staan om die te maskeren. Totdat 'ie wegrot natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou onder de indruk zijn als je dat lukte![]()
ik vind Groningen een puik plan! of Leeuwarden (ongeveer net zover vanaf zwollywood)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef Pandaplint het volgende:
Zie TT. Die had je nog wel eens als request bij Stenders.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat wie wat???? heb ik iets bijgedragen aan iemands leven? kan ik rustig sterven
Yayquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaa het hooikoortsseizoen is begonnen
Is Domien weer ziek?quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaa het hooikoortsseizoen is begonnen
Alternatiefquote:
Inderdaad, ik doe het altijd met m'n mondquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:04 schreef Bronson het volgende:
Wie gebruikt dan ook zn handen om een condoom om te doen.
Nee ik. Bloedneus, zere keel, lekker vaak niezen. Tja dan weet ik het wel. Rot Elzen, Hazelaars en aanverwantenquote:
Ik wou al zeggenquote:
Beter laat je dat doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, ik doe het altijd met m'n mond
Maar goed, ik gebruik gewoon Durex
Wat zei je? "Hoi koorts! Lang niet gezien!" XDquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik. Bloedneus, zere keel, lekker vaak niezen. Tja dan weet ik het wel. Rot Elzen, Hazelaars en aanverwanten
Dat sobersoquote:
Jij durft.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik. Bloedneus, zere keel, lekker vaak niezen. Tja dan weet ik het wel. Rot Elzen, Hazelaars en aanverwanten
quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:14 schreef Bronson het volgende:
De versie van Muse Nina Simone is duizendmaal beter.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:14 schreef Bronson het volgende:
De versie van MuseNina Simone is duizendmaal beter.
Bloeiende bomen zijn echt rotdingen.quote:
En Korn en Limp Bizkit en Metallica en Papa Roach en Blink 182 en The Offspring....quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Linkin Park speciaal voor alle pubers van de zeroes, want niemand begrijpt je zoals Linkin Park dat doet.
Ik vond dat, met uitzondering van Metallica, echt kutmuziek.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En Korn en Limp Bizkit en Metallica en Papa Roach en Blink 182 en The Offspring....
Wat een toptijd was het![]()
Tijd voor een 1995-2005 week
Welke artiest begreep jou dan wel in je pubertijd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vond dat, met uitzondering van Metallica, echt kutmuziek.
En nog steeds.
Korn, System of a Down en Limp Bizkit luister ik nog steeds met veel plezier. Zeker de oude dingen van Korn waren muzikaal vrij vernieuwend!quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
En nog steeds.
Geen. Ik had geen muziek nodig in mijn puberteit wat aan moest sluiten op mijn gevoelens. Dat vond ik echt kolder.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welke artiest begreep jou dan wel in je pubertijd?
Brr.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Korn, System of a Down en Limp Bizkit luister ik nog steeds met veel plezier. Zeker de oude dingen van Korn waren muzikaal vrij vernieuwend!
Ik ben het vaak met je eens Jimmyquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:07 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geen. Ik had geen muziek nodig in mijn puberteit wat aan moest sluiten op mijn gevoelens. Dat vond ik echt kolder.
Gewoon muziek luisteren. Klaar.
Ik heb ook vele malen minder geluisterd dan voorgaande jaren. Alle spontaniteit is eruit en afgelopen jaar vond ik het maar een 'geforceerde' editiequote:
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens Jimmy
Natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hadden dus een blije pubertijd.
Zeker!quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Van The Offspring vind ik Self Esteem nog wel prima.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
En nog steeds.
Ik word niet begrepen1!!!!!11quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zeker!
Geen zelfmedelijden enz.![]()
Die is nog wel leuk ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van The Offspring vind ik Self Esteem nog wel prima.
Ik wel hoor, ik hield alleen van de wat stevigere en depressievere (gevoeligere) muziek, nog steeds, alleen is het nu Johnny Cash en andere country/rockabilly/bluesquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Vultures, Gone Awayquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van The Offspring vind ik Self Esteem nog wel prima.
Lekkere plaatquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sodemieters, die was ik helemaal vergeten.
Werd grijsgedraaid in de discotheekquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sodemieters, die was ik helemaal vergeten.
nouja ze kan absoluut niet zingen natuurlijkquote:
Lekker schuren met de meisjes.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Werd grijsgedraaid in de discotheek![]()
Nog een paar:
Heerlijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Werd grijsgedraaid in de discotheek![]()
Nog een paar:
En uiteraard wel altijd alleen naar huis!quote:
En stoer kiek'n!quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En uiteraard wel altijd alleen naar huis!
Ach ja, dat kan je van Bob Dylan ook zeggen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja ze kan absoluut niet zingen natuurlijk
Jep.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En uiteraard wel altijd alleen naar huis!
kloptquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ach ja, dat kan je van Bob Dylan ook zeggen.
Uiteraardquote:
Eensch, maar verder wel: Bob Dylanquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ach ja, dat kan je van Bob Dylan ook zeggen.
Zat hier ook al sterk te twijfelen. Uitgebracht in september 1999, maar wel op 15-01-2000 in de hitlijsten binnen gekomen...quote:
In 2000 in de Top 40.quote:
Ja ik zag het, maar dat was de Top 40. Zal het wel een paar weken in de tipparade hebben rondgehangen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat hier ook al sterk te twijfelen. Uitgebracht in september 2009, maar wel op 15-01-2000 in de hitlijsten binnen gekomen...
Roel is duidelijk nog bijgekomen van carnavalquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat hier ook al sterk te twijfelen. Uitgebracht in september 2009, maar wel op 15-01-2000 in de hitlijsten binnen gekomen...
Als dat je grootste miskoop is...quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Infadels waren echt overgewaardeerd. Deze ging nog wel.
Heb er een CD van. Grootste miskoop ooit.
Ik ken alleen deze en Love Like Semtex.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Future of the Gravity Boy zeker? Die was niet best.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Roel is duidelijk nog bijgekomen van carnaval
Nee die 2e plaat. Geen idee meer hoe die heet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
The Future of the Gravity Boy zeker? Die was niet best.
Live was het een goed feestje.
Was ze alweer een beetje vergeten. Tweemaal voor nop gezien in 2006. Eerst als onbezoldigd Lowlands-medewerker en een paar weken later op Breda Barst.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:26 schreef Sersjee het volgende:
Infadels
![]()
Live gezien dankzij Michiel.
19quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:32 schreef Bronson het volgende:
Ik ben zo klaar met Adele. Ik snap niet dat ik dit ooit mooi vond.
Alsjeblieft niet, muzikale hel (op enkele artiesten na)quote:
Welkom bij 3FMquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:54 schreef Bronson het volgende:
Heel leuk deze, maar dit is al vaker deze week gedraaid.
Doe dan een andere.
Zeker, maar eerlijkgezegd misschien maar beterquote:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op woensdag 18-02-2015 om 11:17:49Ok... Dat hele Johan-verhaal lijkt wat voorbarig. NH-man heeft Jacco nooit gesproken. @3voor12 deed dat wel: http://t.co/0gAc2L4gr3 reageer retweet
twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 18-02-2015 om 10:36:50Label Excelsior laat weten dat van een Johan reünie op dit moment geen sprake is. Dit verhaal uit december klopt wel http://t.co/Z4WRCOTJtt reageer retweet
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:48 schreef Bronson het volgende:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op woensdag 18-02-2015 om 11:17:49Ok... Dat hele Johan-verhaal lijkt wat voorbarig. NH-man heeft Jacco nooit gesproken. @3voor12 deed dat wel: http://t.co/0gAc2L4gr3 reageer retweet
twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 18-02-2015 om 10:36:50Label Excelsior laat weten dat van een Johan reünie op dit moment geen sprake is. Dit verhaal uit december klopt wel http://t.co/Z4WRCOTJtt reageer retweet
Nee onder 3 lagen wol gaan liggenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus wel of niet naar college gaan? Ik snotter, heb lichtjes hoofdpijn en een droge keel en moet af en toe hoesten.
bedankt papa rolfquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee onder 3 lagen wol gaan liggen
beterschap kerel!quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bedankt papa rolf
ik lig nog altijd onder zeil met mijn longontsteking
Maar papa Wolf zo slecht voel ik mij nou ook weer niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee onder 3 lagen wol gaan liggen
ja is nogal bagger zo aan het begin van mijn afstuderenquote:
Meid, het is wat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga niet naar college. Het gesnotter wordt alleen maar erger als ik eerst naar buiten moet en fietsen door de koude lucht. En dan natuurlijk compleet buiten adem aankomen en ademhalen door de mond --> nog een drogere en zeerder keel.
beterschap ook XOXOXquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga niet naar college. Het gesnotter wordt alleen maar erger als ik eerst naar buiten moet en fietsen door de koude lucht. En dan natuurlijk compleet buiten adem aankomen en ademhalen door de mond --> nog een drogere en zeerder keel.
Dit hoor ik ook wel ns in het Philips in een andere mixquote:
De laatste tijd wel vaak he.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit hoor ik ook wel ns in het Philips in een andere mix
klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste tijd wel vaak he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |