Het is nooit te vroeg voor een bar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:25 schreef minthy het volgende:
Ik sla over, het is veel te vroeg voor een bar.
Het zal ook eens niet zo zijn. Ik ben niet in de buurt van een radio en Michiel draait Day is done. Elke. Fuckin'. Keer.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor een bar.
Live gezienquote:
LB1 want Mercy is wel een lekkere plaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:06 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Mercy - Duffy
You Are The Best Thing - Ray LaMontagne
Lunchbox 2
Bring Me To Life - Evanescence
Rampeneren - Ali B / Partysquad
Tja...
LB1.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:06 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Mercy - Duffy
Lunchbox 2
Tja...
SC zou hier een hele ranzige opmerking plaatsen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom ben je zo blij met mijn moeder?
LB2 want Rampeneren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:06 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Mercy - Duffy
Lunchbox 2
Tja...
Da's ook wel zo, dat is echt een cultplaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
SC zou hier een hele ranzige opmerking plaatsen.
[..]
LB2 want Rampeneren.
*ril*quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LB1 want Mercy is wel een lekkere plaat.
Is dat cult ja?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook wel zo, dat is echt een cultplaat.
quote:
Let love rule?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:16 schreef Sersjee het volgende:
Again
![]()
Met enige afstand van favoriet van Lenny.
Rock n Roll is dead.quote:
Was ze het waard?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:40 schreef Bronson het volgende:
Op dit album heb ik mijn eerste meisje gedaan.
Moet ik mij daarvoor schamen?
Dat dacht ik over het nummer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jahoor, je kan zat slechter treffen.
American Woman van Lenny Kravitz is echt een kutversiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Are you gonna go my way en American Woman
SC is niet zo scherp vandaagquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
SC zou hier een hele ranzige opmerking plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |