Hier een F. We betalen krap 100 euro. Ik wil best geld toe.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aan energie?
Mijn huis is als G bestempeld, slechter kan niet. Maar ik betaal echt geen honderden euro's meer aan energie dan een ander hoor...
Volgens die tabel zou ons jaarlijks gasgebruik naar nul gaan met de gemiddelde besparing.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was wel een vrijstaande woning, een tussenwoning of appartement heeft natuurlijk veel minder warmteverlies, een hoekhuis al wat meer dan een tussenwoning.
Dat is ook goed, en er zijn nog veel meer bespaartips, geen overbodige luxe om je daar een over in te lezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:20 schreef Dondergat het volgende:
Ik ben iemand die eerder een trui aantrekt dan de verwarming hoger zet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Energielabel#Gebouwenquote:Een woning met een A++-label stookt in theorie dus vier keer minder energie dan een woning met een D-label. Dat scheelt bij een woning van 100 vierkante meter elk jaar ruwweg 3000 euro op de energierekening. Overigens gebruikt iemand die 's nachts en tijdens werkuren de verwarming altijd laag zet, meestal veel minder dan het label suggereert.
Ja, want je weet dat een boel mannen als ze jouw truukjes door hebben, jou gewoon dumpenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:16 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Als het lukt om (zoals nu) tot hem door te dringen dat de wereld niet vergaat als (...) dan vind ik dat prima ja.
Alleen ben jij niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:44 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Een relatie heeft alles met vertrouwen te maken. Je vertrouwd elkaar als de ander zegt dat hij/zij oud met je wil worden. Als je dat niet hebt, is er geen goede relatie. Alles draait om vertrouwen en eerlijkheid in een relatie.
Waarom ben ik niet te vertrouwen? Ken jij mij en kun je dat daarom goed onderbouwen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Alleen ben jij niet te vertrouwen
Wat is daar zo 'quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:50 schreef Dondergat het volgende:
We hebben overigens wel een hoekhuis.![]()
Waarom deze vraag?quote:
Voor dat geld een hoekwoning, waar vind je dat? En wij zijn niet zulke stokers. Een trui houdt ook warm.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Woods het volgende:
[..]
Wat is daar zo '' aan
Succes met stoken
Vind je het zo'n gekke vraag dan?quote:
Zoveel mensen, zoveel redenen voor een topic. De een wil wat kwijt, de ander wil steun, weer een ander wil klagen, of juist advies. Of gewoon onzin posten.quote:
Dan mag een moderator hem verplaatsen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:21 schreef Lienekien het volgende:
Alleen is dit R&P. Denk dat het topic dan beter in WGR past.
Schopje WGR lijkt me dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:21 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel redenen voor een topic. De een wil wat kwijt, de ander wil steun, weer een ander wil klagen, of juist advies. Of gewoon onzin posten.
Ik wilde in eerste instantie laten weten dat mijn vriend het heeft aangedurfd om te zeggen dat we geïnteresseerd zijn in een bepaald huis.
Misschien heb ik straks wel een vraag wat betreft het traject (of ergens anders over), dan kan ik die hier stellen. Hoef ik niet (weer) een topic te openen.
Dit is idd gewoon mogelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:03 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Als jouw salaris niet wordt meegerekend in de hypotheek kan de hypotheek volgens mij nog steeds op naam van jullie beiden staan.
Of ergens waar je niet wil wonen of het huis is rommel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dit is idd gewoon mogelijk.
Wij hebben ook net een huis gekocht. Koopakte op beide naam en hypotheek op beide naam aangevraagd.
Helaas bleek bij mijn vriend nog een bkr van een afbetaalde schuld te staan. Hypotheek daarom op mijn naam gezet aangezien we het toch op alleen mijn salaris zouden aanvragen. Koopakte moesten we vervolgens ook alleen op mijn naam zetten.
Kan zijn dat het voor TS anders werkt, maar bij ons moest de koopakte en hypotheek dus overeenkomen.
TS, begrijp ik nou dat jullie de koopakte getekend hebben, maar de hypotheek nog niet is aangevraagd?
Anders kun je best nog eens voor verassingen komen te staan.
Uitstel van ontbindende voorwaarden, de waarborg/bankgarantie die je betaalt. De kosten voor de hypotheekaanvraag/notaris ed.
Zo simpel en makkelijk als jij het doet overkomen vonden wij het iig zeker niet.
Uit nieuwsgierigheid...waar vindt je nog een huis voor 125.000?
We weten dat er nog kosten bij komen. Ook daar hebben we wat voor opzij gezet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dit is idd gewoon mogelijk.
Wij hebben ook net een huis gekocht. Koopakte op beide naam en hypotheek op beide naam aangevraagd.
Helaas bleek bij mijn vriend nog een bkr van een afbetaalde schuld te staan. Hypotheek daarom op mijn naam gezet aangezien we het toch op alleen mijn salaris zouden aanvragen. Koopakte moesten we vervolgens ook alleen op mijn naam zetten.
Kan zijn dat het voor TS anders werkt, maar bij ons moest de koopakte en hypotheek dus overeenkomen.
TS, begrijp ik nou dat jullie de koopakte getekend hebben, maar de hypotheek nog niet is aangevraagd?
Anders kun je best nog eens voor verassingen komen te staan.
Uitstel van ontbindende voorwaarden, de waarborg/bankgarantie die je betaalt. De kosten voor de hypotheekaanvraag/notaris ed.
Zo simpel en makkelijk als jij het doet overkomen vonden wij het iig zeker niet.
Uit nieuwsgierigheid...waar vindt je nog een huis voor 125.000?
Allebei niet waar. Het is een goede plek, in een straat waar geen auto's voorbij komen. Veel winkels zijn "om de hoek". Het is een hoekhuis met best wat grond (ruim 300 vierkante meter) en het enige wat gedaan hoeft te worden is wat behangen/verven en de vloer. En het is laatst verlaagd in prijs, geen kopers voor het oorspronkelijke bedrag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Of ergens waar je niet wil wonen of het huis is rommel.
Ze zei zelf al dat het bij hun anders werkte. Wij hebben vandaag samen getekend op de voorlopige koopakte, maar ik ga niet (in ieder geval niet officieel) meebetalen aan de hypotheek. Of dit dan betekent dat ik niet teken voor de hypotheek is dus iets wat ik even niet begrijp. (Of dat dus twee verschillende dingen zijn, of dat de koopakte tekenen de hypotheek tekenen is.)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef Lienekien het volgende:
Lees je er nou expres overheen dat Sekhmet je uit ervaring vertelt dat beiden op koopakte betekent ook beiden tekenen voor de hypotheek?
Zij zegt dat het KAN zijn dat het voor jou anders werkt, maar ik zou niet weten waarom het bij jou anders zou gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ze zei zelf al dat het bij hun anders werkte. Wij hebben vandaag samen getekend op de voorlopige koopakte, maar ik ga niet (in ieder geval niet officieel) meebetalen aan de hypotheek. Of dit dan betekent dat ik niet teken voor de hypotheek is dus iets wat ik even niet begrijp. (Of dat dus twee verschillende dingen zijn, of dat de koopakte tekenen de hypotheek tekenen is.)
Het was een vraag of het bij jullie anders werkte.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ze zei zelf al dat het bij hun anders werkte. Wij hebben vandaag samen getekend op de voorlopige koopakte, maar ik ga niet (in ieder geval niet officieel) meebetalen aan de hypotheek. Of dit dan betekent dat ik niet teken voor de hypotheek is dus iets wat ik even niet begrijp. (Of dat dus twee verschillende dingen zijn, of dat de koopakte tekenen de hypotheek tekenen is.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |