Nee, die net niet, maar wel andere schepen van de Meyer Werf. Die zijn er vaak langer, die worden daar afgebouwd. Meyer bouwt die in D op maximaal formaat, maar grotendeels leeg omdat ze dan minder diepgang hebben en worden dan in de Eemshaven voorzien van inrichting en dan liggen ze ineens flink dieper.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Stimmt.
En Pieter Schelte was een smerige Nazi.
[..]
Tof. Heb je toevallig de Disney Fantasy op plaat? Die is er toen 1 dag geweest. Wat een machtig schip
Ondertussen worden er wel duizenden vogels onthoofd maar daar hoor je niemand overquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo een offshore windmolenpark heeft een bijkomend milieuvoordeel. Omdat er niet mag worden gevist en er eea aan kunstmatig rif wordt neergezet is het een zeer rijke onderwater biotoop.
Hoor dat verhaal vaker, maar is dat ook zo?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ondertussen worden er wel duizenden vogels onthoofd maar daar hoor je niemand over
Dan zouden er honderden foto's moeten zijn van verontruste groen linksers die hoofdschuddend bij duizenden vogellijkjes rond een windmolen staan. Ik heb even gezocht maar vind niks.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoor dat verhaal vaker, maar is dat ook zo?
Ik verdenk GL er dan nog wel van dat ze daar zouden liegen, maar PvdD nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan zouden er honderden foto's moeten zijn van verontruste groen linksers die hoofdschuddend bij duizenden vogellijkjes rond een windmolen staan. Ik heb even gezocht maar vind niks.
Vanwege de impact worden de vogels kilometers ver de atmosfeer ingeslingerd. Je hoort toch wel eens over vallende sterren, brandende vogellijkjes wat ik je brom!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan zouden er honderden foto's moeten zijn van verontruste groen linksers die hoofdschuddend bij duizenden vogellijkjes rond een windmolen staan. Ik heb even gezocht maar vind niks.
Dit is ook uitzonderlijk vervoer natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:12 schreef john2406 het volgende:
Hoever steekt hij, dat blad, eigenlijk uit.
Zie er op blik op de weg voor minder uitsteken bekeurd worden!
Die hebben geen transportvergunning, geen fatsoenlijk functionerende verlichting en een met viltstift gekliederd stukje karton wat een nummerplaat voor moet stellen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:12 schreef john2406 het volgende:
Hoever steekt hij, dat blad, eigenlijk uit.
Zie er op blik op de weg voor minder uitsteken bekeurd worden!
Dan was die auto achterop rijdend een begelijder?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:19 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dit is ook uitzonderlijk vervoer natuurlijk.
Normaliter rijdt er voor en achter begeleiding mee
Ik zeg ook,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan was die auto achterop rijdend een begelijder?
Lijkt me dus er meer fout zat als alleen de achteroprijdende auto niet?
Ik weet het niet, maar stel me voor dat ik wel afgeleid zou kunnen wezen als ik onder zo een blad door zou rijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:22 schreef vipergts het volgende:
Opel rijder in een op zijn minst 11 jaar oude Opel dat zegt al meer dan genoeg.
Het is net zo makkelijk dat iemand die volgauto heeft ingehaald, en vervolgens weer naar rechts is gegaan tussen die volgauto en de vrachtauto.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar stel me voor dat ik wel afgeleid zou kunnen wezen als ik onder zo een blad door zou rijden.
Misschien is het wel te vaak goed gegaan en is er bespaard op de volgauto?
Je kunt je afvragen hoe zwaar je dat moet laten meewegen als je bekijkt hoeveel vogels er dagelijks in de pluimveeindustrie onthoofd worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ondertussen worden er wel duizenden vogels onthoofd maar daar hoor je niemand over
....Oh....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:22 schreef vipergts het volgende:
De nazi bootquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Tegenwoordig is dat dit schip
[ afbeelding ]
Voor de offshore ook, het (ver)plaatsen van booreilanden
Die (ver)plaatst geen booreilanden maar haalt ze juist uit zee. Met als doel ze aan wal te slopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Tegenwoordig is dat dit schip
[ afbeelding ]
Voor de offshore ook, het (ver)plaatsen van booreilanden
Volgens mij zijn ze er al uit en wordt het Pioneering Spirit. Ik had niet gedacht dat ze zouden zwichten en eigenlijk ook niet dat shell zich ermee zou bemoeien. Maar die hebben de Brent Spar waarschijnlijk nog te goed in het geheugen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die (ver)plaatst geen booreilanden maar haalt ze juist uit zee. Met als doel ze aan wal te slopen.
En het ding gaat geen Pieter Schelte meer heten. Allseas is gezwicht en gaat een andere naam verzinnen.
Nerd, is dat een poging grappig te zijn? Ik kan mij erom verbazen hoe groot die bladen zijn, dat zou je niet zeggen van een afstand.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ze snijden em in stukken op locatie, omdat het zo lekker makkelijk is om met 45 meter achter je vrachtwagen door Nederland te kachelen.
Toch blijft vreemd booreilanden aan wal te slopen, ze opblazen en zo een kunstmatig rif maken is erg goed voor de visstand en volgens mij goedkoperquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die (ver)plaatst geen booreilanden maar haalt ze juist uit zee. Met als doel ze aan wal te slopen.
En het ding gaat geen Pieter Schelte meer heten. Allseas is gezwicht en gaat een andere naam verzinnen.
Jammer dat de meeste mensen zich niet herinneren dat Greenpeace daar de boel zo liep te flessen en dat de media daar kritiekloos in meeging.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:54 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Maar die hebben de Brent Spar waarschijnlijk nog te goed in het geheugen.
De gebeuren met de Brent Spar is voor mij de reden geweest om nooit meer iets met Greenpeace te maken willen hebben. Daarvoor was ik ze nog best gunstig gezind.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jammer dat de meeste mensen zich niet herinneren dat Greenpeace daar de boel zo liep te flessen en dat de media daar kritiekloos in meeging.
hahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:22 schreef vipergts het volgende:
Oost Groningen, daar lappen ze de autos op die de Polen onderweg lieten staanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:22 schreef vipergts het volgende:
Snelweg gaat prima, en ze rijden vooral snachts volgens mijquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:41 schreef Luxuria het volgende:
Wow hoe vervoer je zo'n ding, daar kun je toch geen normale bochten mee nemen?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |