Ray weg, Klokov mad, en een 'sympathisanten' die ook pikken moesten postenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:53 schreef Questular het volgende:
Wat heb ik gemist in mijn 1 1/2 week afwezigheid?
Hij kijkt nog dagelijks in dit topic en dan gaat ie reacties zetten in mijn foboquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:01 schreef fathank het volgende:
Klokov![]()
Wat een clown. Kon em altijd wel waarderen als user. Maar na dat gemekker over z'n notesEn z'n 180 piemelgifs achter elkaar
"IK WORD HIER NIET SERIEUS GENOMEN IK ZOU EEN PM KRIJGEN ALS IK EEN NOTE ERBIJ HAD@!!!!!!"
*insert 80 posts met piemelgifs
*weg Klokov
hey Weissmanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vond vooral de sympathisanten ... bijzonder.
Wordt fotoboek.fok.nl zeker nog niet geblokkeerd door de proxy van het Pieter Baan-Centrum.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij kijkt nog dagelijks in dit topic en dan gaat ie reacties zetten in mijn fobo
zag sander vanmorgen nog op Haarlemquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja en no1 anderhalve dag later ofzo
Zal ik hem wat notes geven voor het posten in FoBo tijdens zijn ban?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt fotoboek.fok.nl zeker nog niet geblokkeerd door de proxy van het Pieter Baan-Centrum.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zal ik hem wat notes geven voor het posten in FoBo tijdens zijn ban?
whahahhahahquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt fotoboek.fok.nl zeker nog niet geblokkeerd door de proxy van het Pieter Baan-Centrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |