Daar is daadwerkelijk een discussie over? Dat is pas burgerlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:18 schreef iBenny het volgende:
Het succes van die reclame is denk ik meer te danken aan de discussie of het een meisje of een jongen is.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:20 schreef Inbox4me het volgende:
Ik had er nooit bij stilgestaan dat de "ruimte" zo heet, omdat er veel ruimte is...
akq?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:30 schreef Postbus100 het volgende:
Dat Phil niet de achternaam maar de voornaam is van dr. Phil...
Dit iddquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:30 schreef Postbus100 het volgende:
Dat Phil niet de achternaam maar de voornaam is van dr. Phil...
quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:06 schreef eQuaL het volgende:
Procent/percent.
Bedacht me laatst tijdens het douchen opeens dat het woordje cent natuurlijk slaat op 100.
Dus 5 procent, 5 per 100
Algemene Kennisquiz, is een topic op FOK!quote:
Bestaan ze nog? Als groep dan, als familie zullen ze niet zo snel ophouden te bestaanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat de Kelly Family in Duitsland woont(in de buurt van Keulen).
Geen idee. Maar de vader van de Kelly Family doet vandaag mee met het WK wokken (in een wok van de bobsleebaan) op de duitse tvquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bestaan ze nog? Als groep dan, als familie zullen ze niet zo snel ophouden te bestaan
Een wok gemaakt van bobsleebaanquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Maar de vader van de Kelly Family doet vandaag mee met het WK wokken (in een wok van de bobsleebaan) op de duitse tv
Klopt in Gymnich.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat de Kelly Family in Duitsland woont(in de buurt van Keulen).
Die stond al in de OP...quote:Op maandag 16 maart 2015 09:19 schreef Fiorano het volgende:
M'n vriendin kwam erachter dat BP voor British Petrol staan en niet BenzinePomp
Oh sorry dat ik niet voor elke post de OP door lees, dom van me.quote:
best wel, jaquote:Op maandag 16 maart 2015 09:28 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik niet voor elke post de OP door lees, dom van me.
Dan leer je vandaag ook nog dat hij niet de vader is maar de een na oudste als t goed is. Vader Kelly is al jaren dood.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Maar de vader van de Kelly Family doet vandaag mee met het WK wokken (in een wok van de bobsleebaan) op de duitse tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |