Over man/vrouw gesproken. Was Tracy Chapman nou een man of een vrouw? Dat vergeet ik steedsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de schrijver van het boek 'Bartje' is een man. Ik dacht dat die Anne de Vries een vrouw was![]()
(en het meest domme: ik dacht dat de schrijver van het oorlogsboek 'Reis door de Nacht' een man was, meneer Anne de Vries. Maar dat is dus dezelfde schrijver)
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Over man/vrouw gesproken. Was Tracy Chapman nou een man of een vrouw? Dat vergeet ik steeds
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:15 schreef jodelahity het volgende:
Unilever logo is gemaakt van producten... misschien zit ik ernaast hoor maar ik dacht dat het niet zozeer uit producten was maar meer markten waarop ze zich begaven en andere associaties met hun producten... plaats ook maar es die vogel rechtsboven als een product en die palmboom.... (kan er dus naast zitten hoor, is slechts wat me bijstaat of wat ik meen dat me bijstaat)
Bij de naam Kelly weet ik het tegenwoordig soberso niet meer...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van iemand die Kelly van Soest heet verwacht je ook niet dat het een man is.
slinky is een amerikaanse merknaam.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:53 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er van de week achter dat zo'n trapveer of traploper, eigenlijk een Slinky heet.
gek genoeg heb ik dat ookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Over man/vrouw gesproken. Was Tracy Chapman nou een man of een vrouw? Dat vergeet ik steeds
Nou ja, eigenlijk klopt dat antwoord niet. Het jaar 0 bestaat namelijk niet, de jaartelling gaat van 1 voor Christus naar 1 na Christus.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:13 schreef exile79 het volgende:
Als de juf op de basisschool vroeg "Waarom is de eeuw van 1900 tot 1999 de 20e eeuw en niet de 19e?" wist ik dat het antwoord was "Omdat we bij 0 zijn begonnen". Correct. Nooit begrepen waarom. Pas in de brugklas ofzo dat het kwartje viel.
Het Griekse woord "orthos" betekent juist "recht" of "juist".quote:Op zondag 22 februari 2015 13:58 schreef Postbus100 het volgende:
Dat ortho 'afwijkend' betekent. Vandaar orthodontie en orthopedagogiek.
quote:Op zondag 22 februari 2015 14:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Het Griekse woord "orthos" betekent juist "recht" of "juist".
Dus duurde de 20e eeuw van 1901 tot 2000.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk klopt dat antwoord niet. Het jaar 0 bestaat namelijk niet, de jaartelling gaat van 1 voor Christus naar 1 na Christus.
Vandaar ook orthodox: recht in de leer.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Dan ben ik gisteren verkeerd voorgelichtquote:Op zondag 22 februari 2015 14:25 schreef freiss het volgende:
[..]
tot en met 2000. Het nieuwe millennium begon tot onwetendheid van velen pas op 1 januari 2001.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:54 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Dus duurde de 20e eeuw van 1901 tot 2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |