Het komt dan ook van "all hands", alleen is de betekenis niet handen binnenboord, maar iedereen het dek op om mee te helpen.quote:Op zondag 5 april 2015 17:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat het "Alle hens aan dek is" in plaats van "Alle hands aan dek". Ik dacht, alle handen binnenboord ofzo.
Ik sms nog gewoon,zelfs met een "domme"telefoon........heb je daar ook commentaar op,omdat het niet hip genoeg is ofzo?quote:Op zondag 5 april 2015 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij sms't omslachtig met een smartphone? Why?
Uhm nee. Met zo'n telefoon kun je niet anders dan 'omslachtig' sms'en. Met een smartphone heb je snellere methodes tot je beschikking.quote:Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik sms nog gewoon,zelfs met een "domme"telefoon........heb je daar ook commentaar op,omdat het niet hip genoeg is ofzo?
Ik vind dat T9 woordenboek gedoe omslachtig,krijg er moordneigingen vanquote:Op zondag 5 april 2015 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm nee. Met zo'n telefoon kun je niet anders dan 'omslachtig' sms'en. Met een smartphone heb je snellere methodes tot je beschikking.
Ik sms ook nog, trouwens. Niet iedereen in mijn omgeving heeft whatsapp. Alleen doe ik dat niet omslachtig met 2 is A, B of C.
Blijkbaar valt mijn toevoeging omslachtig steeds weg ...
T9, dat is toch ook iets van niet-smartphones?quote:Op zondag 5 april 2015 18:12 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik vind dat T9 woordenboek gedoe omslachtig,krijg er moordneigingen van
Ja kloptquote:Op zondag 5 april 2015 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
T9, dat is toch ook iets van niet-smartphones?
Dat is dus geheel het punt niet.quote:
Ja, maar wat de betekenis is?quote:Op zondag 5 april 2015 18:32 schreef Leandra het volgende:
Nee joh, je ziet dat speed-tekentje bij het potlood toch wel?!
Ja, dan kan ik uit een paar woorden kiezen, maar meestal weet hij het juiste woord wel door de zinsopbouw, het heet niet voor niets een smartphone hèquote:Op zondag 5 april 2015 18:52 schreef Copycat het volgende:
Maar dat kan dus ook raap zijn, of paar?
Ooit, ooit ga ik het begrijpen. Jaaaaaaren later.
Vreselijk irritant ja, ik schakel dat altijd meteen uit. En ik heb geen smartphonequote:Op zondag 5 april 2015 18:12 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik vind dat T9 woordenboek gedoe omslachtig,krijg er moordneigingen van
Ben blij dat ik niet de enige ben zonder smartphonequote:Op zondag 5 april 2015 19:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vreselijk irritant ja, ik schakel dat altijd meteen uit. En ik heb geen smartphone
Ze bestaan nogquote:Op zondag 5 april 2015 19:28 schreef Dunnevandale het volgende:
Ben blij dat ik niet de enige ben zonder smartphone
quote:Op zondag 5 april 2015 17:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat het "Alle hens aan dek is" in plaats van "Alle hands aan dek". Ik dacht, alle handen binnenboord ofzo.
Oh, my badquote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Chule het volgende:
Ik weet nu natuurlijk wel hoe je moet naambellen, maar zo'n 15 jaar geleden niet.
Tevens de eerste zondag na de eerste volle maan van de lentequote:Op zondag 5 april 2015 22:41 schreef Plausibel het volgende:
Ik heb vandaag begrepen dat pasen altijd op een zondag en een maandag valt.
Nooit geweten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |