abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 mei 2015 @ 00:11:20 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152284890
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik ga eens achter de dvd's kijken of er eentje ligt :P
Als je niet wil dat ze daar zit kun je dat toch wel makkelijk blokkeren ook?
PKmix, wat fijn dat ze samen in 1 kooi wonen zeg.
Lucille slaapt nog steeds elke nacht in haar tentje, in haar deken, met haar knuffeltjes O+
Zij poept pas echt 's morgens als ik haar in de kooi zet weer, 1 zo een lekkere dikke drol.
Ze ligt al de hele avond zo op mijn schoot nu:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 mei 2015 @ 08:16:37 #152
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152288213
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat benauwdheid niet weggaat door een pijnstiller, mss wel het vervelende gevoel dat het geeft maar hij zal evengoed te weinig adem kunnen halen. Als ie echt benauwd is door die tumor moet je goed beseffen dat dat elke dag alleen maar erger zal worden :{
Ja, ik realiseerde me later wat je bedoelde. Kloptwat je zegt. De pijnstiller is geen medicijn tegen de benaudwheid maar neemt hopelijk het benauwde gevoel zo veel mogelijk weg.
quote:
Bennie wil natuurlijk ook gewoon trosgierst, dat snap ik wel :D
[...]
Ja, klopt. Die zit nu bij zijn eetbakje, gelukkig.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 mei 2015 @ 08:17:24 #153
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152288224
Noddie zit nu op de bodem en ziet er zwak uit. Hij eet nog wel een trosgierst maar ik ben bang dat dit niet lang meer duurt.

Nu naar een dierenarts rijden en hem laten inslapen vind ik ook niks. Ben bang dat het al over is als we aankomen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_152288439
Sterkte Federer, wat sneu -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 5 mei 2015 @ 08:52:46 #155
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152288601
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:40 schreef _aurum_ het volgende:
Sterkte Federer, wat sneu -O-
Dank je wel. Is heel naar dit. Loop de helft van de tijd te huilen.

Noddie loopt nog wel een beetje maar dat gaat niet zo goed en hij eet af en toe nog een paar hapjes trosgierst. Hij is heel stil.

Konden we het plezier van die dieren maar krijgen zonder het verdriet. Zit nu al te denken over dat ik hem straks misschien al moet begraven en hoe het dan voor die kleine Bennie is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:30:20 #156
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_152290454
Sterkte Federer!
Ik snap het ook af en toe niet hoor. Hier zit de creme de la creme van parkietenvertroetelaars en dan worden wij nog zo gestraft :(
"Go Ahead, Make My Day !!"
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:38:19 #157
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152290656
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:30 schreef Lone_Gunman het volgende:
Sterkte Federer!
Ik snap het ook af en toe niet hoor. Hier zit de creme de la creme van parkietenvertroetelaars en dan worden wij nog zo gestraft :(
Dank je wel. Ja, precies. We hebben hier geloof ik allemaal veel voor die beestjes over.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:57:48 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152291155
Noddie is net overleden. Hij lag op zijn zij achter het rieten hamsterkooitje dat ik in de kooi heb liggen. Dat haalde ik weg. Hij rende erachteraan en ging erin liggen. Hij lag nog wat te ademen, toen piepte hij een paar keer hard en toen was het stil... Ben naar omstandigheden 'blij' dat het toch nog snel ging.

Vind het trouwens ook moedig en sterk van hem dat hij het zo lang heeft volgehouden. Hij heeft meer dan vijf maanden een tumor gehad.

Hij was altijd zo ongelofelijk lief. Hoop dat Bennie er een beetje aan gaat wennen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:07:13 #159
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_152291375
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:57 schreef Federer-fan het volgende:
Noddie is net overleden. Hij lag op zijn zij achter het rieten hamsterkooitje dat ik in de kooi heb liggen. Dat haalde ik weg. Hij rende erachteraan en ging erin liggen. Hij lag nog wat te ademen, toen piepte hij een paar keer hard en toen was het stil... Ben naar omstandigheden 'blij' dat het toch nog snel ging.

Vind het trouwens ook moedig en sterk van hem dat hij het zo lang heeft volgehouden. Hij heeft meer dan vijf maanden een tumor gehad.

Hij was altijd zo ongelofelijk lief. Hoop dat Bennie er een beetje aan gaat wennen.
Sterkte,

Om het maar positief te zien is Noddie nu bevrijd van zijn lijden.
Maar voor nu vooral sterkte.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:12:14 #160
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152291478
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:07 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Sterkte,

Om het maar positief te zien is Noddie nu bevrijd van zijn lijden.
Maar voor nu vooral sterkte.
Dank je wel. Ja, dat is ook zo. Ik ben nu vrij rustig. Heb vanochtend wel veel gehuild. Komt een beetje doordat ik sinds ik hoorde dat hij een tumor had al een beetje afscheid van hem was gaan nemen. Vliegen ging niet meer en hij kon sowieso steeds minder. Dus dat hij naar me toe vloog als ik aan mijn bureau zat of dat hij de kamer door vloog gebeurde al niet meer. En de laatste drie dagen was hij gewoon stil. Mooi dat woord 'bevrijd' van je op Bevrijdingsdag. Klinkt misschien stom, maar 'liever' dat dit gebeurt op Bedrijdingsdag dan met dodenherdenking. Vind deze associatie toch prettiger.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:12:45 #161
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152291487
Hoe is jullie ervaring met een overgebleven parkiet. Wennen die daar snel aan of verschilt dat per partkiet?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:44:55 #162
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_152292264
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:12 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dank je wel. Ja, dat is ook zo. Ik ben nu vrij rustig. Heb vanochtend wel veel gehuild. Komt een beetje doordat ik sinds ik hoorde dat hij een tumor had al een beetje afscheid van hem was gaan nemen. Vliegen ging niet meer en hij kon sowieso steeds minder. Dus dat hij naar me toe vloog als ik aan mijn bureau zat of dat hij de kamer door vloog gebeurde al niet meer. En de laatste drie dagen was hij gewoon stil. Mooi dat woord 'bevrijd' van je op Bevrijdingsdag. Klinkt misschien stom, maar 'liever' dat dit gebeurt op Bevrijdingsdag dan met dodenherdenking. Vind deze associatie toch prettiger.
Die gedachte had ik op mijn eigen manier ook,maar je moet anderen geen gedachtes opleggen, daarom liet ik die toevoeging achterwege. Fijn dat het wel goed over kwam.

Nogmaals sterkte en ik hoop dat Bennie er goed mee omgaat, geen ervaring op dat vlak hier.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_152293288
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:12 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe is jullie ervaring met een overgebleven parkiet. Wennen die daar snel aan of verschilt dat per partkiet?
Heel veel sterkte Federer-fan.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:01:26 #164
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152294369
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:44 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Die gedachte had ik op mijn eigen manier ook,maar je moet anderen geen gedachtes opleggen, daarom liet ik die toevoeging achterwege. Fijn dat het wel goed over kwam.
Dat is mooi gedacht van je. Dank je wel.
quote:
Nogmaals sterkte en ik hoop dat Bennie er goed mee omgaat, geen ervaring op dat vlak hier.
Bedankt. Hij fluit in elk geval en ik geef hem wat extra aandacht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 12:25 schreef joyvke het volgende:

[..]

Heel veel sterkte Federer-fan.
Dank je wel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:07:46 #165
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152294574
Oh och jee, dat is nu dan toch nog snel gegaan, gelukkig maar voor Noddie, je begrijpt wel wat ik bedoel. Ook voor jou trouwens, want je dier zien lijden en af zien takelen is nooit leuk.
Ik voel me een beetje lullig dat ik nog wat zei over die pijnstilling, maar ik ben blij dat je wel snapt waarom ik het wilde zeggen, ik vond het zielig voor arme Noddie.
Dikke kus :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:18:14 #166
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152294869
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh och jee, dat is nu dan toch nog snel gegaan, gelukkig maar voor Noddie, je begrijpt wel wat ik bedoel. Ook voor jou trouwens, want je dier zien lijden en af zien takelen is nooit leuk.
Ik voel me een beetje lullig dat ik nog wat zei over die pijnstilling, maar ik ben blij dat je wel snapt waarom ik het wilde zeggen, ik vond het zielig voor arme Noddie.
Dikke kus :*
Dank je wel. Ja, ben er ook 'blij' mee dat het aan het eind zo snel ging. En iets waar je van houdt zien lijden zonder dat je iets kunt doen, is vreselijk.

Nee, juist goed wat je zei over die pijnstilling. Was ee kritisch vraag, die ik als de situatie omgekeerd was ook had gesteld als ik mijn twijfels had over de juistheid van het medicijn.

Dank je wel. :@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:22:59 #167
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152295028
Vanochtend heb ik nog een spoeddierenarts gebeld. Ik vroeg of ze gelegenheid hadden om aan huis te komen. Hij zei dat ik ook zijn nekje kon omdraaien. :{ "Ja, dat doet een boswachter in een bos ook als hij een ziek dier ziet." Ik zei: "Dat zal wel, maar die heeft toch geen emotionele band met zo'n dier." Vond het wel een beetje wereldvreemde opmerking.

Ben blij dat ik niet naar die dierenarts ben gegaan, want dan was het denk ik een erg nare ervaring geworden. Wat dat betreft ben ik dus 'blij' (ik blijf die aanhalingstekens voorlopig maar even gebruiken) dat het snel ging en dat hij nietnog een paar dagen ziek op de bodem lag. Ik hoop sowieso dat hij door die pijnstiller geen pijn heeft gehad.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:31:45 #168
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_152295254
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:22 schreef Federer-fan het volgende:
Vanochtend heb ik nog een spoeddierenarts gebeld. Ik vroeg of ze gelegenheid hadden om aan huis te komen. Hij zei dat ik ook zijn nekje kon omdraaien. :{ "Ja, dat doet een boswachter in een bos ook als hij een ziek dier ziet." Ik zei: "Dat zal wel, maar die heeft toch geen emotionele band met zo'n dier." Vond het wel een beetje wereldvreemde opmerking.

Ben blij dat ik niet naar die dierenarts ben gegaan, want dan was het denk ik een erg nare ervaring geworden. Wat dat betreft ben ik dus 'blij' (ik blijf die aanhalingstekens voorlopig maar even gebruiken) dat het snel ging en dat hij nietnog een paar dagen ziek op de bodem lag. Ik hoop sowieso dat hij door die pijnstiller geen pijn heeft gehad.
Dat klinkt inderdaad meer als een veearts, niet lullig bedoeld.
Je hebt, hoe stom het voor buitenstaanders ook klinkt, echt een band met zo'n klein beestje.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:32:18 #169
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152295268
:') Oh echt? Wat een stom advies. Als ie lekker had willen cashen was ie zeker wel gekomen, rare da zeg...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:57:39 #170
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152295992
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:31 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad meer als een veearts, niet lullig bedoeld.
Mee eens. Ik moet - maar dat kan toeval zijn - de eerste mannelijke dierenarts met empathie nog tegenkomen. De vrouwelijke dierenartsen die ik ben tegengekomen vind ik wel empathisch.
quote:
Je hebt, hoe stom het voor buitenstaanders ook klinkt, echt een band met zo'n klein beestje.
Ja, ik snapte het ook nooit tot ik er zelf een had.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:32 schreef oh-oh het volgende:
:') Oh echt? Wat een stom advies. Als ie lekker had willen cashen was ie zeker wel gekomen, rare da zeg...
Ja, erg hè. En ik had er best wat voor over gehad om hem langs te laten komen - als hij aardig was geweest.

Klinkt misschien heel gek - ik vind het zelf ook gek - maar ik heb onder de omstandigheden best een beetje vrede met hoe het is gegaan. Noddie is hier bijna zeven jaar (ik had hem sinds juli 2008) heel gelukkig geweest, waarvan zes jaar met Bennie. In het eerste jaar dat ik hem had had ik de kooi 's avonds een keer open laten staan. Toen ik 's ochtends de gordijnen opendeed vloog hij eruit en vloog hij in volle vaart tegen het raam aan. Dat liet toen wonder boven wonder goed af. Daarom ben ik er ook allemaal heel dankbaar voor.

Toen ik hoorde dat hij een tumor had schrok ik heel erg maar vooral het feit dat hij hier is overleden, dat hij tot het allerlaatst bleef eten en dat het aan het eind snel ging, geven me troost. En jullie reacties ook! ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_152296222
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:57 schreef Federer-fan het volgende:
Noddie is net overleden. Hij lag op zijn zij achter het rieten hamsterkooitje dat ik in de kooi heb liggen. Dat haalde ik weg. Hij rende erachteraan en ging erin liggen. Hij lag nog wat te ademen, toen piepte hij een paar keer hard en toen was het stil... Ben naar omstandigheden 'blij' dat het toch nog snel ging.

Vind het trouwens ook moedig en sterk van hem dat hij het zo lang heeft volgehouden. Hij heeft meer dan vijf maanden een tumor gehad.

Hij was altijd zo ongelofelijk lief. Hoop dat Bennie er een beetje aan gaat wennen.
Oohhh ;( Sterkte Ff! :*
I will take the sun in my mouth
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 14:33:29 #172
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_152296994
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:57 schreef Federer-fan het volgende:
Noddie is net overleden. Hij lag op zijn zij achter het rieten hamsterkooitje dat ik in de kooi heb liggen. Dat haalde ik weg. Hij rende erachteraan en ging erin liggen. Hij lag nog wat te ademen, toen piepte hij een paar keer hard en toen was het stil... Ben naar omstandigheden 'blij' dat het toch nog snel ging.

Vind het trouwens ook moedig en sterk van hem dat hij het zo lang heeft volgehouden. Hij heeft meer dan vijf maanden een tumor gehad.

Hij was altijd zo ongelofelijk lief. Hoop dat Bennie er een beetje aan gaat wennen.
:'( sterkte ermee... hoe oud is het beestje geworden?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:17:51 #173
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_152298532
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:04 schreef warrel het volgende:

[..]

Oohhh ;( Sterkte Ff! :*
Dank je wel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:'( sterkte ermee... hoe oud is het beestje geworden?
Bedankt, Drizzt. Noddie is bijna 7 geworden. Hij is geboren op 29 mei 2008.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 17:01:21 #174
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_152302136
Crosspostje van parkietenfun.nl:

quote:
Zijn we weer! Tali vertoont de laatste week nogal apart gedrag:
- ze ging vaak achter de dvd's in m'n dvd-kast zitten en mekkert dan de hele boel bij mekaar omdat ze er niet meer weg kon komen, dus heb ik 4 dvd's uit het rijtje gehaald om haar een in- en uitgang te geven;
- sinds ik dat heb gedaan zit ze daar nu het liefst en knaagt aan alle doosjes, wat ik qua materiële schade abosluut niet erg vind, maar ben bang dat ze plastic binnenkrijgt :-X
- als ik haar er dan weg wil halen klinkt ze heel erg boos (ik kan het alleen typen als een "mrèèèèèhhh!!!"-geluidje) en hapt naar mijn vingers..

Verder speelt ze nauwelijks meer met dingen in haar kooi, af en toe klingelt ze met een belletje en miept en flierpt er vrolijk op los, maar dat duurt hooguit 10 minuutjes, daarna zit ze weer een beetje voor zich uit te staren tot ze me ziet bewegen, dan hangt ze aan de spijlen en tettert dat ze aandacht wil hebben. Dan haal ik haar eruit en zet haar op mijn schouder of naast mijn toetsenbord (waar ze zich dan tegen mijn typende vingers aandrukt en we lekker kunnen kroelen), maar da's ook van korte duur aangezien ze binnen 10 minuten weer "gewoon" achter de dvd's gaat zitten om er aan te knagen of ze van de plank te gooien :-\

Verveelt dat beestje zich kapot of is ze broeds en probeert ze dingen te slopen om een nestje te bouwen? Ze ziet er niet dikker uit dan anders dus denk niet dat ze een ei heeft, er ligt verder ook niks in de kooi. Ze is volgens mij niet ziek, want haar drolletjes zien er gewoon hetzelfde uit en ze valt niet zomaar bol zittend in slaap.

Ik ben de hele dag thuis en Tali mag zowat de hele dag buiten de kooi zitten, behalve wanneer ik ga koken. Ze volgt me ook overal naartoe, waar ik ook heen ga (buiten op balkonnetje roken, dan zit ze op de bank naar me te kijken; in mijn slaapkamer om me om te kleden gaat ze naast me op het bed zitten; als ik naar de wc ga zit ze bovenop de deur naar te me koekeloeren :laugh: en ga zo maar door!)

Na het fiasco met dat lutinopopje, dat zo te zien alweer een goeie 5 maanden geleden is, zit ik toch weer met het idee om haar een (mannelijk) speelkameraadje te geven. Ditmaal ben ik voorbereid met een tweede kooitje, weet alleen niet of het een goed moment is om er een jong beestje bij te halen (heb namelijk geen idee in welk jaargetijde de kwekers/fokkers er voor zorgen dat de beestjes er een ruimte voor krijgen).

Iemand?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:21:48 #175
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152302782
Jongen zijn er nu in elk geval wel volop, maar ik zou geen popje doen maar een man dan hoor.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')