Maar boots on the ground in Libië? Vraag me af of de publieke opinie in de Noord Europese landen (want ver van je bed) daar op zit te wachten..quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:32 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat de publieke opinie geen genoegen zal nemen met een beetje in de Med ronddobberen
de Italianen al helemaal niet
Met als nadeel dat we straks een onzichtbare vijand in Europa hebben rondlopen. Beetje guerilla oorlog, of heet dat alleen zo als de guerilla de verdedigende partij is/was?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niets is beter dan IS die gaat aanvallen. Dan weet je precies wie je een kogel door de kop moet jagen en daar zijn we best goed in. Stukken beter dan IS.
Zij hebben alleen een voordeel als ze op kunnen gaan in de menigte.
Natuurlijk niet. Hoewel het in Tunesië wel redelijk schijnt te gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:12 schreef whuahahaha het volgende:
Is het toeval dat het in landen gebeurt waar het Westen de dictator weg wou hebben? (Irak, Syrie, Libie)
Nee, enkel wanneer Italië wordt aangevallen. Niet wanneer de pastavreters zélf op oorlogspad gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:55 schreef Eenskijken het volgende:
voor de mensen die het vergeten zijn: als italië in oorlog raakt, doet de hele NAVO meteen mee. Duitsland, Frankrijk, Nederland, Engeland, Amerika. BAM
Precies. Keer of 5 doen en niemand vaart nog over.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:41 schreef Morendo het volgende:
Overigens mogen Italianen wel eens beginnen om die overstekende bootjes lek te schieten. Dan vermijd je al het meeste gevaar.
Een natte droom, zelfs de meest fanatieke jihadist beseft zelf ook wel dat dat onrealistisch is. Maar dromen mag natuurlijk altijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het was toch al voor zover duidelijk dat IS de wereld wil veroveren van het midden oosten tot aan Zuid Europa. Er was eens een docu ben even kwijt waar ik het zag. Maar zij lieten zien wat IS wou en dat is een soort wereldrijk dat heel Noord Afrika, Zuid Europa en een groot deel van Azië in hun macht kwam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |