SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
#LockupDS2![]()
misschien moet je hem eens van stay back af halenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vind ze beiden erg goed.
Fer is wel erg goed bij corners (als je het geluk hebt dat hij in de 16 gaat staan, want dat weet je maar nooit in deze Fifa), heeft er zo wel 8 gescoord in 20 wedstrijden ofzo voor mij.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb nog nooit iets gedaan met instructies en Fer stond dus juist wel in de 16 bij mij anders scoort hij niet zo vaak he. Maar in andere teams gingen figuren als Danny in de 16 staan terwijl Witsel buiten de 16 stond.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien moet je hem eens van stay back af halen
Dat is ook al zo vaak besproken hier dat die corners raar zijn.![]()
Kiid heeft rijstbal gehacked.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik doe altijd run to near post. gaan ze lekker met zijn alle op een kluitje staanquote:Op maandag 16 februari 2015 16:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gedaan met instructies en Fer stond dus juist wel in de 16 bij mij anders scoort hij niet zo vaak he. Maar in andere teams gingen figuren als Danny in de 16 staan terwijl Witsel buiten de 16 stond.
Dat is ook al zo vaak besproken hier dat die corners raar zijn.maar 80% van de corners neem ik kort. dus niet interessant.
En dan afhankelijk van welke speler hem op komt halen maak ik of de solo of geef ik alsnog de voorzet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goh, ik zou zo op zijn ea account kunnen inloggen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Goh, ik zou zo op zijn ea account kunnen inloggen.Rijstbal@hotmail.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ww: BamischijfPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pak kiid gewoon terug joh.quote:
Jordy@feyenoord.nl
ww:ClasieGODPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
MOTM Bony al gekocht?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff gaat net een IF Mertens aan mijn neus voorbij... 20.5K BIN...![]()
Dit is meer een team voor de 100m sprint ipv een voetbalpotje. Serieuze concurrentie voor Usain Boltquote:Op maandag 16 februari 2015 16:43 schreef AntiHero het volgende:
Beetje pace kan geen kwaad toch?
[ afbeelding ]![]()
Ja al een paar keer. Heb er nu maar besloten om er eentje te houden. Als het goed is verdwijnt hij over 2 uur uit de packs. Heb nog geen potje met hem gespeeld.quote:
Heeft iemand hier wel eens met Vermaelen gespeeld? Die past ook prima in mijn team. Hij is verdedigend wel zwakker dan Castan maar de rest van zijn stats zijn wel weer een stuk beter.![]()
Gisteren 100k aan packs: SIF Auba, SIF Aurier, IF Mbemba, IF Chikhaoui, IF Morata. Vandaag MOTM Bony![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef elshaarawy92 het volgende:
Gisteren 100k aan packs: SIF Auba, SIF Aurier, IF Mbemba, IF Chikhaoui, IF Morata. Vandaag MOTM Bony
#LockupDS2![]()
14 packs en 5 IFs, NO FUCKING WAY!quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef elshaarawy92 het volgende:
Gisteren 100k aan packs: SIF Auba, SIF Aurier, IF Mbemba, IF Chikhaoui, IF Morata. Vandaag MOTM Bony
zelfs maver haalt dat niet, ga je moeder voor de gek houden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
14 packs en 5 IFs, NO FUCKING WAY!
zelfs maver haalt dat niet, ga je moeder voor de gek houden.![]()
![]()
Kan je een foto van een blije rijst posten. maar ik geloof je niet.quote:
of je bent een kloon van maver, maar dan zal je wss wel meer dan 100K uitgegeven hebben
#FreeTrapz![]()
Foto blije rijst:quote:Op maandag 16 februari 2015 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kan je een foto van een blije rijst posten. maar ik geloof je niet.
of je bent een kloon van maver, maar dan zal je wss wel meer dan 100K uitgegeven hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto IF's etc.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:15 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Foto blije rijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto IF's etc.:Mooi hoor, ik heb gister 50K uitgegeven heb een 3 IF auriers 2 IF schurrle's IF mertens en een MOTM ToureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja en een IF jardel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mooi hoor, ik heb gister 50K uitgegeven heb een 3 IF auriers 2 IF schurrle's IF mertens en een MOTM Toure
ohja en een IF jardel.
Wat zal ik nu bestellen een kapsalon en pizza of kapsalon en doner?? en een bak friet?![]()
Heb soms echt wedstrijden dat mijn vleugelspelers onzichtbaar zijn. Misschien toch maar weer 4-1-2-1-2 (2) spelen![]()
Ja dan weet je het iig zekerquote:Op maandag 16 februari 2015 17:22 schreef Henrys het volgende:
Heb soms echt wedstrijden dat mijn vleugelspelers onzichtbaar zijn. Misschien toch maar weer 4-1-2-1-2 (2) spelen![]()
![]()
Die had ik een dag voor de UP nog in een pack. Maar hij zal nog wel net boven de discard value waard zijn nu.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:21 schreef Zhano het volgende:
Ik kreeg een IF Lopes, maar kan m niet eens verkopen![]()
Ik heb geen andere keuze dan m houden zolang de webapp down is.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had ik een dag voor de UP nog in een pack. Maar hij zal nog wel net boven de discard value waard zijn nu.![]()
Doumbia CAMquote:Op maandag 16 februari 2015 17:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Had weer even last van tunnelvisie... Zo komt Bony natuurlijk niet aan 9 chem...
[ afbeelding ]
Toch maar Pjanic eruit dan...![]()
![]()
Dan hoop ik dat je geduld hebt.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb geen andere keuze dan m houden zolang de webapp down is.![]()
Ik schat in dat ik eerder weer in NL ben dan dat die webapp het doet ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je geduld hebt.![]()
Damn. Wil een team met hem maken. Maar ben nog wat rotzooi aan het verkopen zodat ik genoeg coins heb. Als die weer uit packs gaat zal die wel weer duurder worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja al een paar keer. Heb er nu maar besloten om er eentje te houden. Als het goed is verdwijnt hij over 2 uur uit de packs. Heb nog geen potje met hem gespeeld.
Heeft iemand hier wel eens met Vermaelen gespeeld? Die past ook prima in mijn team. Hij is verdedigend wel zwakker dan Castan maar de rest van zijn stats zijn wel weer een stuk beter.![]()
Vertel me hoe Eriksen speelt, als je een paar potjes hebt gespeeld.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
UP Eriksen, Dembele en UP Zabaleta.
Zabaleta en Eriksen zijn nog een beetje duur op het moment, zonde van mijn geld.
[..]
Haha ja hij past wel. Maar met zijn 68 passing raak ik hem niet aan.![]()
Mooi team man.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
UP Eriksen, Dembele en UP Zabaleta.
Zabaleta en Eriksen zijn nog een beetje duur op het moment, zonde van mijn geld.
[..]
Haha ja hij past wel. Maar met zijn 68 passing raak ik hem niet aan.![]()
Eriksen is nu nog te duur, ik pik hem volgende week wel voor de helft op. Was Mathieu helemaal vergeten, heb die er ook even bijgezet. Fernandinho uit een ander team gepakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vertel me hoe Eriksen speelt, als je een paar potjes hebt gespeeld.
Tijdelijke oplossing dus
Webapp doet raar. Nainggolan staat LCM gewoon en heeft dus een sterke link met Dries ()
Bedankt man.quote:![]()
![]()
Empire (TV Series 2015– ) - IMDbquote:Op maandag 16 februari 2015 17:55 schreef Rijst het volgende:
ik heb het een btje nagemaakt
[ afbeelding ]
check die, wel tof. hiphop muziek enzo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik kijk nu 24/7 Breaking Bad.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Empire (TV Series 2015– ) - IMDb
check die, wel tof. hiphop muziek enzo![]()
Gebruik Messi bijna niet meer maar als ik hem verkoop ga ik weer packs en andere troep kopen. Gebruik hem hooguit soms als wissel in de 75e minuut![]()
Trouwens echt wonderbaarlijk dat SIF Benzema maar 1mil is nu en SIF Isco maar 250![]()
Ik heb net aflevering 4 gekeken van seizoen 2quote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Halverwege seizoen 2. NIET SPOILEN PLEASEEEE. Jij bent dus verder.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
appels met peren. benzema is 1 van de beste spitsen en isco is een beperkte camquote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef Henrys het volgende:
Gebruik Messi bijna niet meer maar als ik hem verkoop ga ik weer packs en andere troep kopen. Gebruik hem hooguit soms als wissel in de 75e minuut![]()
Trouwens echt wonderbaarlijk dat SIF Benzema maar 1mil is nu en SIF Isco maar 250![]()
Door Better call Saul kijk ik nu BB voor de 2e keer. Blijft master nu je let op al die details.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb net aflevering 4 gekeken van seizoen 2. Jij bent dus verder.
![]()
Daar hoorde ik een vriend ook al over. Maar eerst BB voor mijquote:Op maandag 16 februari 2015 18:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Door Better call Saul kijk ik nu BB voor de 2e keer. Blijft master nu je let op al die details.
Snap het ook niet, SIF Benzema is zo goed. 25 wedstrijden 42 goals.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef Henrys het volgende:
Dat jij dat nog durft te vragen na alle verhalen hier dat jij altijd alle series gaat spoilen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Halverwege seizoen 2. NIET SPOILEN PLEASEEEE
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
is 2e keer dat ie bb kijkt. moet zeggen dat ik wel ff een must resist momentje had. Aantal series spoilen rijst vs poker staat hij met 10-0 voor ofzo.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat jij dat nog durft te vragen na alle verhalen hier dat jij altijd alle series gaat spoilen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ohquote:Op maandag 16 februari 2015 18:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is 2e keer dat ie bb kijkt. moet zeggen dat ik wel ff een must resist momentje had. Aantal series spoilen rijst vs poker staat hij met 10-0 voor ofzo.best kut. Zo verneukte iemand voor mij house of cards best wel
het gaat niet expres bij mijquote:Op maandag 16 februari 2015 18:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ohbest kut. Zo verneukte iemand voor mij house of cards best wel
![]()
Geen idee wie dit isMaar sowieso een goed pack door Ghoulam.
Ik denk dat het Redmond is, maar ik kan me niet herinneren dat ik hem in de club had.
[ Bericht 15% gewijzigd door DarkSonic2 op 16-02-2015 18:41:07 ]![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen idee wie dit isMaar sowieso een goed pack door Ghoulam.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het Redmond is, maar ik kan me niet herinneren dat ik hem in de club had.![]()
![]()
Zuur... Ik krijg de laatste tijd ook alleen maar zaadpacks.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:32 schreef Papadiouf het volgende:
500k pack opening gedaan want yolo, dit waren mijn beste packs![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Reemi ?? er gaat iets niet goed met je kaarten op wefutde oude IFs staan er nog in
#FreeTrapz![]()
Waar dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:10 schreef FCsuarez het volgende:
Reemi ?? er gaat iets niet goed met je kaarten op wefutde oude IFs staan er nog in
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Thanks, nu beter?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb iets te veel costa's als opties
bij de suggestions dus.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die spelers uit de Zwitserse competitie hebben altijd hoge attack positioning, maar deze man heeft wel hele vreemde stats. http://wefut.com/en/player/13931![]()
Jari was ook weer even terug zie ik?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
een random je moeder berichtjequote:Op maandag 16 februari 2015 19:44 schreef Tim86 het volgende:
Jari was ook weer even terug zie ik?
[ afbeelding ]quote:Op maandag 16 februari 2015 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Empire (TV Series 2015– ) - IMDb
check die, wel tof. hiphop muziek enzo'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Penalties 96 & Finishing 59quote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die spelers uit de Zwitserse competitie hebben altijd hoge attack positioning, maar deze man heeft wel hele vreemde stats. http://wefut.com/en/player/13931
Strength 33 & Shot Power 89
Hele vreemde stats inderdaad.![]()
Stats zeggen niks man. Alleen pace. Mijn MOTM Bony word meerdere keren van de bal gezet door Musa.
36 strenght tegen 97.![]()
Wanneer moeten die 2 een duel uitvechten danquote:Op maandag 16 februari 2015 19:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
Stats zeggen niks man. Alleen pace. Mijn MOTM Bony word meerdere keren van de bal gezet door Musa.
36 strenght tegen 97.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gewoon Musa cdmquote:Op maandag 16 februari 2015 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanneer moeten die 2 een duel uitvechten dan![]()
![]()
![]()
futfocusquote:Op maandag 16 februari 2015 19:59 schreef Baris10 het volgende:
Weet iemand Rond hoeveel Ibra nu waard is? PS4Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lolquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Blijkbaarquote:Op maandag 16 februari 2015 20:04 schreef Baris10 het volgende:
[..]
Huh? Gaat niet op basis van de web-app?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF ZivkovicAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daley dusquote:Op maandag 16 februari 2015 21:14 schreef wieisboos het volgende:
http://gfycat.com/SevereTediousCoelacanth![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Is er een custom tactic waarmee je alles kan onderscheppen en dicht op elke speler kan staan? Heb soms wedstrijden dan echt alles onderschept wordt, ik constant 2 man op mij heb en als ik de bal speel en hij wonderbaarlijk aankomt staat er alweer een speler in mijn rug. Echt 0 ruimte.
Snap niet dat EA het een goed idee vond om de balsnelheid ondergeschikt aan spelersnelheid te maken![]()
hihiquote:Op maandag 16 februari 2015 21:48 schreef dolf1010 het volgende:
GODVERDOMME.
Mijn ultimate team account is gereset...
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
alles weg? Coins gekocht?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:48 schreef dolf1010 het volgende:
GODVERDOMME.
Mijn ultimate team account is gereset...
![]()
![]()
Paar potjes, maar dat viel nog tegen. Wel alleen maar mega verdedigende teams. KdB viel wel positief op. Zijn dribbel is zo geniaal goed. En al 2 vrije trappen mee benut, eentje van een meter of 35-40quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
United achter tegen Preston
Dat is toch die club waar al die uitkeringstrekkers appeltaart met passoa nuttigen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja meerdere keren coins gekocht.quote:
Ookal de laatste keer al wel een maand geleden is.
Alles is weg, ik kreeg opeens het FUT intro filmpje te zien en vervolgens mijn eerste pack met bronzen spelers.
Nu in de wachtrij om een EA game advisor aan de lijn te krijgen...![]()
En gruwelijke potten mayonaise.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Dat is toch die club waar al die uitkeringstrekkers appeltaart met passoa nuttigen?![]()
Heb je waarschuwingen gehad?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:56 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ja meerdere keren coins gekocht.
Ookal de laatste keer al wel een maand geleden is.
Alles is weg, ik kreeg opeens het FUT intro filmpje te zien en vervolgens mijn eerste pack met bronzen spelers.
Nu in de wachtrij om een EA game advisor aan de lijn te krijgen...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
godver het duurde echt te lang voordat ik die doorhadquote:Op maandag 16 februari 2015 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Dat is toch die club waar al die uitkeringstrekkers appeltaart met passoa nuttigen?![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver het duurde echt te lang voordat ik die doorhadsame
Snap niet waarom ze de scheidsrechter zo erg verneukt hebben in de patch, Je kan gewoon iemand aan zijn shirt naar beneden trekken en als er al gefloten wordt is het nooit geel![]()
Lucky Lowie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
het is patatquote:Op maandag 16 februari 2015 17:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zal ik nu bestellen een kapsalon en pizza of kapsalon en doner?? en een bak friet?#LockupDS2![]()
Gast, heel het spel is kapot wat dat betreft. Ik heb al een paar keer mee gemaakt dat een speler die ik niet eens bestuur een overtreding maakt in de 16 en daarmee z'n tweede geel pakt. Of dat je de overtreding buiten de 16 in zet, oftewel vrije trap dan, maar de speler loopt nog 3 meter door en valt opeens in de 16: penaltyquote:Op maandag 16 februari 2015 22:05 schreef Henrys het volgende:
Snap niet waarom ze de scheidsrechter zo erg verneukt hebben in de patch, Je kan gewoon iemand aan zijn shirt naar beneden trekken en als er al gefloten wordt is het nooit geel
Dat is met shirtje trekken altijd zo debiel..hou je hem vast vanaf de zijlijn, valt hij automatisch zodra hij de 16 in is.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gast, heel het spel is kapot wat dat betreft. Ik heb al een paar keer mee gemaakt dat een speler die ik niet eens bestuur een overtreding maakt in de 16 en daarmee z'n tweede geel pakt. Of dat je de overtreding buiten de 16 in zet, oftewel vrije trap dan, maar de speler loopt nog 3 meter door en valt opeens in de 16: penaltyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vraag me af of Falcao niet permanent beschadigd is door die knieblessure. Is geen schim meer van zijn Atletico vorm. Die deed het daar zelfs beter dan Costa en als je ziet hoe Costa het nu bij Chelsea doet![]()
Of hij kan niet aarden in een land waar het altijd kut weer is.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:22 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af of Falcao niet permanent beschadigd is door die knieblessure. Is geen schim meer van zijn Atletico vorm. Die deed het daar zelfs beter dan Costa en als je ziet hoe Costa het nu bij Chelsea doetMaar diep van binnen lach ik.![]()
die van vorige week was minstens net zo kutquote:Op maandag 16 februari 2015 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
wauw zelden zo'n kutaflevering TWD gezien als die van gister. Niet te geloven![]()
toen gebeurde er tenminste nog iets, deze week lagen ze alleen maar te huilenquote:Op maandag 16 februari 2015 22:27 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
die van vorige week was minstens net zo kut![]()
![]()
better call saul is het enige lichtpuntje atm qua series, oh en vikings want die had ik nog niet gezienquote:Op maandag 16 februari 2015 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
toen gebeurde er tenminste nog iets, deze week lagen ze alleen maar te huilen![]()
![]()
Bansheeeeeeeeequote:Op maandag 16 februari 2015 22:33 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
better call saul is het enige lichtpuntje atm qua series, oh en vikings want die had ik nog niet gezienAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanaf morgen volksverhuizing naar Rome, 4800 man in het uitvak, 300 met de business club en enkele honderden op losse kaarten
#LockupDS2![]()
Leer schietenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:04 schreef Henrys het volgende:
Weer een wedstrijd waar de keeper van de tegenstander 15 reddingen maakt en motm is#LockupDS2![]()
Wat kun jij toch vreselijk zeiken zegquote:Op maandag 16 februari 2015 23:04 schreef Henrys het volgende:
Weer een wedstrijd waar de keeper van de tegenstander 15 reddingen maakt en motm isMaar diep van binnen lach ik.![]()
Vrij regelmatig hebben tegenstanders een team met 1 speler (doorgaans de spits) die geen links heeft naar de andere spelers in het team. Dus 3 chemistry zonder coach en loyalty.
Zit hier nog enig praktisch nut achter deze hype?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wat een pauper mattiesquote:Op maandag 16 februari 2015 23:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee haar lelijke vriendin wilde wegDie was zo lelijk dat niemand r wilde wingen voor me
Ik had je graag geholpen broeder
#LockupDS2![]()
bij voorkeur ras met mayo, pinda en gebakken uiquote:Op maandag 16 februari 2015 23:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
kapsalon + pizza was lekker. Volgende keer "patat" dan maar..
#LockupDS2![]()
Hey Rijst, heb je ook bami?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
bij voorkeur ras met mayo, pinda en gebakken ui![]()
bami en nasi met gebakken uitjes + satesausquote:Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
bij voorkeur ras met mayo, pinda en gebakken ui![]()
![]()
Nou ze had nog net geen snor... Dus kon me er wel wat bij voorstellenquote:Op maandag 16 februari 2015 23:47 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Wat een pauper mattiesIk had je graag geholpen broeder
![]()
Het was een turkse?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nou ze had nog net geen snor... Dus kon me er wel wat bij voorstellen#LockupDS2![]()
Bami en Nasi, op 1 bord?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
bami en nasi met gebakken uitjes + satesausquote:
#LockupDS2![]()
goejen handelquote:Op maandag 16 februari 2015 23:57 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
nee ik bedoel bij beide gerechten doe ik altijd gebakken uitjes + satesaus oja en KROEPOEKbij voorkeur ook het vlees van 3 stokjes saté er doorheen
#LockupDS2![]()
Zijn ook weinig positieve punten aan het spel. Soort heroine het is erg verslavend maar van binnen maakt het je kapotquote:Op maandag 16 februari 2015 23:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat kun jij toch vreselijk zeiken zeg![]()
Why u heff to be mad. Its only a gamequote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zijn ook weinig positieve punten aan het spel. Soort heroine het is erg verslavend maar van binnen maakt het je kapotMaar diep van binnen lach ik.![]()
iam onlie pleying viva.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Why u heff to be mad. Its only a game![]()
twitter:ChuBoi twitterde op maandag 16-02-2015 om 23:32:26The irony: Lovren was actually requested, by you, the same amount of times as Willian. Lovren was only 8 request behind Aubameyang. reageer retweet
#LockupDS2![]()
Heb je een hekel aan Kiid? Die mist nog in je onderschrift.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:46 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
mijn record is 100-100-300 omdat ik veel tegen vrienden speel en dan leave![]()
Het aantal bans is niet meer bij te houdenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:47 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan Kiid? Die mist nog in je onderschrift.#LockupDS2![]()
Het moest er een keer van komen, nu is het tijd voor een nieuwe generatie.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:49 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het aantal bans is niet meer bij te houden![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 17-02-2015 om 01:00:41#MOTM @_OlivierGiroud_, King, Ideye, and Hawsawi are here! #FUT http://t.co/yLgVNLHZ0K reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahahaha baasquote:Op maandag 16 februari 2015 21:55 schreef Tim86 het volgende:
waarom die Hawsawi dan? Ik heb echt geen flauw Ideyequote:Op dinsdag 17 februari 2015 02:44 schreef Tim86 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 17-02-2015 om 01:00:41#MOTM @_OlivierGiroud_, King, Ideye, and Hawsawi are here! #FUT http://t.co/yLgVNLHZ0K reageer retweet
Tevens hallo POTS![]()
![]()
Goedemorgen Kevinquote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom die Hawsawi dan? Ik heb echt geen flauw Ideye
Tevens hallo POTS
De pret is weer voorbij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ondanks het beperkt aantal kaarten dat ik erop heb staan en de krimpende markt toch nog een aardige DSL-deal: SIF Clichy voor 980k. Maar dat is dan ook het enige wat ik verkocht heb in pakweg 5 dagen tijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu weer even bijkomen? Of meteen weer aan de arbeid?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goedemorgen Kevin
De pret is weer voorbij
Ik had gisteravond trouwens weer 4 of 5 potjes op rij waarin mijn spelers zo traag als een slak waren, een draaicirkel van een vrachtwagen en pas na 2 seconden reageerden op de knoppen van de controller.
Nu staan er op fifaaddiction.com een aantal tips om dit tegen te gaan. De laatste tips is de "gamechanger". Je logt in met een gast account en als Fifa is opgestart log je in met je goede account en dan zou het beter moeten gaan. Dit hielp slechts even.
Het enige dat ik nog niet geprobeerd heb is om met de standaardcontrollerinstellingen te spelen. Aangezien dat me sowieso een aantal verliespotten gaat opleveren, ben ik benieuwd of mensen die wel met de standaardinstellingen spelen ook weleens last hebben van dat trage gedoe, waarbij je spelers nauwelijks lijken te reageren, niet vrijlopen et cetera. En nee, dit is geen handicap-rant.![]()
Heb gisteren al een beetje kunnen bijkomen, en gisteravond op tijd gaan slapenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:57 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Nu weer even bijkomen? Of meteen weer aan de arbeid?
Ik had gisteravond trouwens weer 4 of 5 potjes op rij waarin mijn spelers zo traag als een slak waren, een draaicirkel van een vrachtwagen en pas na 2 seconden reageerden op de knoppen van de controller.
Nu staan er op fifaaddiction.com een aantal tips om dit tegen te gaan. De laatste tips is de "gamechanger". Je logt in met een gast account en als Fifa is opgestart log je in met je goede account en dan zou het beter moeten gaan. Dit hielp slechts even.
Het enige dat ik nog niet geprobeerd heb is om met de standaardcontrollerinstellingen te spelen. Aangezien dat me sowieso een aantal verliespotten gaat opleveren, ben ik benieuwd of mensen die wel met de standaardinstellingen spelen ook weleens last hebben van dat trage gedoe, waarbij je spelers nauwelijks lijken te reageren, niet vrijlopen et cetera. En nee, dit is geen handicap-rant.
Het is toch te bizar voor woorden dat je dit soort geintjes moet gaan uithalen, omdat het "gewoon niet loopt" een paar potjes achter elkaarIk heb er ook wel eens last van (of ik denk er last van te hebben). Ik druk op het uit-knopje en ga wat anders doen. "Gewoon niet mijn dag", denk ik dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zag gisteren ook al dat er maar 1,5 miljoen auctions actief waren. Dat tegenover meer dan 4 miljoen een week geledenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ondanks het beperkt aantal kaarten dat ik erop heb staan en de krimpende markt toch nog een aardige DSL-deal: SIF Clichy voor 980k. Maar dat is dan ook het enige wat ik verkocht heb in pakweg 5 dagen tijd
Herkenbaar. Ik heb echt geen zin in dat geneuzel op de console steeds. Daarbij "vergeet" mijn console steeds mijn verkoopprijs, dus die moet ik steeds handmatig weer aanpassen voordat ik hem erop kan zetten. Gedoequote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ook al dat er maar 1,5 miljoen auctions actief waren. Dat tegenover meer dan 4 miljoen een week geleden
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 17-02-2015 08:18:04 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
En het sneue aan dit hele verhaal is dat hiermee wederom hét probleem niet wordt opgelost: de autobuyers. Eerlijke traders zoals jij (voor zover ik weetquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb echt geen zin in dat geneuzel op de console steeds. Daarbij "vergeet" mijn console steeds mijn verkoopprijs, dus die moet ik steeds handmatig weer aanpassen voordat ik hem erop kan zetten. Gedoe) zijn er de dupe van, maar de ABs draaien lekker door
Gisteren een wedstrijdje FUT gespeeld tegen een gast met alleen maar gasten in zijn team met een pace van 86 of hoger....
Alleen maar lopen met de bal, dat is toch geen voetbal meer...
Kwam met 0-1 achter doordat hij er met aubemayang vandoor ging vanaf het middenveld en ik hem simpelweg niet bij kon houden....
Vlak daarna met een frustratie schot van 30 meter ofzo weer teruggekomen en uiteindelijk toch nog gewonnen met 3 - 2...
Wat is er zo leuk aan alleen maar lopen met de bal.... ?The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Dat geldt zo ongeveer overal he: de goeden moeten lijden onder het gedrag van de slechtenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
En het sneue aan dit hele verhaal is dat hiermee wederom hét probleem niet wordt opgelost: de autobuyers. Eerlijke traders zoals jij (voor zover ik weet) zijn er de dupe van, maar de ABs draaien lekker door
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heel raar dat je console hem de ene keer wel vergeet en de keer daarop niet. Ik heb het idee dat dit iets te maken heeft met of je op de companion app/webapp kijkt of niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb echt geen zin in dat geneuzel op de console steeds. Daarbij "vergeet" mijn console steeds mijn verkoopprijs, dus die moet ik steeds handmatig weer aanpassen voordat ik hem erop kan zetten. Gedoe
Verder is het natuurlijk gewoon een pleuriswerk alles listen op die console, als het nou nog eens prijzen onthield. even uitgerekend dat wanneer ik non-rare en rare contracten allemaal de deur uit heb (ze gaan beide voor 450c) dat ruim 400K oplevert
P.s w.b. ouwe carnavaller
#FreeTrapz![]()
Ik ben al te lui om mijn IF's er weer op te zetten, laat staan dat ik contractjes ga zitten verkopenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heel raar dat je console hem de ene keer wel vergeet en de keer daarop niet. Ik heb het idee dat dit iets te maken heeft met of je op de companion app/webapp kijkt of niet.
Verder is het natuurlijk gewoon een pleuriswerk alles listen op die console, als het nou nog eens prijzen onthield. even uitgerekend dat wanneer ik non-rare en rare contracten allemaal de deur uit heb (ze gaan beide voor 450c) dat ruim 400K oplevert
P.s w.b. ouwe carnavaller
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik list een lijstje voordat ik een potje ga spelenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben al te lui om mijn IF's er weer op te zetten, laat staan dat ik contractjes ga zitten verkopen![]()
Verrassend genoeg zijn de TF en Heal all kaarten nog niet heel duur
Tevens heb je op 9 van de 10 IFs loss waarschijnlijk
#FreeTrapz![]()
Ja, dat had ik al voorzien. Ik was te laat met verkopen...ach, ik troost me met de gedachte dat ik op die IF's in reele zin weinig heb verloren (want alles daalt), en dat ik met 2,5 mil cash dus wel vooruit ben gegaan, want daarmee kan ik meer inkopen nu.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik list een lijstje voordat ik een potje ga spelen![]()
Verder heb ik het nog niet zo slecht gedaan met de UP's. SIF Costa, MOTM Eriksen, SIF Isco, SIF De Bruyne, SIF Naldo en een IF Martins.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op papier wel, maar het gaat om de praktijk:quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik list een lijstje voordat ik een potje ga spelen![]()
Al een stuk of 15 IF Cabella's deze week voor 55K verkocht
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik heb er nog een stuk of 8 die op mijn 2e account staan stof te happenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Op papier wel, maar het gaat om de praktijk:
[ afbeelding ]
Al een stuk of 15 IF Cabella's deze week voor 55K verkocht![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn die geupte IFs nog wat waard dan ? Ik zag laatst dat otamendi goedkoper was geworden dan dat hij daarvoor wasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al voorzien. Ik was te laat met verkopen...ach, ik troost me met de gedachte dat ik op die IF's in reele zin weinig heb verloren (want alles daalt), en dat ik met 2,5 mil cash dus wel vooruit ben gegaan, want daarmee kan ik meer inkopen nu.
Verder heb ik het nog niet zo slecht gedaan met de UP's. SIF Costa, MOTM Eriksen, SIF Isco, SIF De Bruyne, SIF Naldo en een IF Martins.
#FreeTrapz![]()
Ik heb het eigenlijk nog niet gechecked, maar ik zou verwachten dat MOTM Eriksen ten minste minder hard in prijs is gedaald als andere IF's zonder UPquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zijn die geupte IFs nog wat waard dan ? Ik zag laatst dat otamendi goedkoper was geworden dan dat hij daarvoor was
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah valt mee zie ik iddquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nog niet gechecked, maar ik zou verwachten dat MOTM Eriksen ten minste minder hard in prijs is gedaald als andere IF's zonder UP800K t stuk toch nog
#FreeTrapz![]()
Iets omhoog gegaan dus (was vorige week 750-770k)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ah valt mee zie ik idd800K t stuk toch nog
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb nog zo'n 4.2M cashquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iets omhoog gegaan dus (was vorige week 750-770k)nog een goed investeringsplan
#FreeTrapz![]()
Wie nu weer?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:11 schreef RijstbaI het volgende:
5 - Het aantal bans dat hier de laatste tijd zijn uitgedeeld. Silent.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
WTF?quote:
Voor iets wat hier gebeurd is, of had hij weer eens fittie in een of ander Feyenoord-topic?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bans worden hier niet besproken, dus niemand die het weetquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
WTF?
Voor iets wat hier gebeurd is, of had hij weer eens fittie in een of ander Feyenoord-topic?
#LockupDS2![]()
Waarom niet gewoon Clichyquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:15 schreef LeBrun het volgende:
Heeft iemand van jullie een fijn team met lacazette? Heb hem voor 800k opgepikt en wil hem liefst in een 433(4) gebruiken maar de L1 links vallen nogal tegen.
Ben niet zo'n fan van 4222 maar dan zou dit kunnen:
[ afbeelding ]
En Pogba als wide CAM zal ik niet doen, Payet is wel nice daar#LockupDS2![]()
Owjahquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Bans worden hier niet besproken, dus niemand die het weet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij weet ook zelf niet waar voor.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je dan toch coins over hebt (getuige MOTM Toure), dan zou ik de NIF Toure nemen, en kiezen voor SIF Isco en IF Carvajal met de coins die daarmee bespaart.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:15 schreef LeBrun het volgende:
Heeft iemand van jullie een fijn team met lacazette? Heb hem voor 800k opgepikt en wil hem liefst in een 433(4) gebruiken maar de L1 links vallen nogal tegen.
Ben niet zo'n fan van 4222 maar dan zou dit kunnen:
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft geen tekst/uitleg gehad?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij weet ook zelf niet waar voor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nope. Alleen dat die niet meer welkom is en maar naar stormfront moet gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij heeft geen tekst/uitleg gehad?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat moest ik even opzoeken, maar best bijzonder. Ik heb Kiid nooit kunnen betrappen op extreme politieke statements.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nope. Alleen dat die niet meer welkom is en maar naar stormfront moet gaan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Opmerkelijk, er wordt hier vaak via DM gewaarschuwd voordat er een ban wordt uitgedeeldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nope. Alleen dat die niet meer welkom is en maar naar stormfront moet gaan.#LockupDS2![]()
Zal wel niet in dit topic geweest zijn denk ik. Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat moest ik even opzoeken, maar best bijzonder. Ik heb Kiid nooit kunnen betrappen op extreme politieke statements.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Opmerkelijk, sinds 2H4U hier is, is het halve forum verdwenen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:23 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Opmerkelijk, er wordt hier vaak via DM gewaarschuwd voordat er een ban wordt uitgedeeldMaar diep van binnen lach ik.![]()
Dank voor de suggesties![]()
Zal IF payet eens proberen, dan heb ik meteen een sterke link voor Lacazette.
MOTM toure en SIF isco heb ik al, en die durf ik met deze gestoorde markt niet weg te doen. Carvajal is wel een mooie IF maar heb geen zin om daar 650k voor te betalen, ik neem de up wel![]()
MOTM Toure en Leroy in een 433 (4) als CMquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:29 schreef LeBrun het volgende:
Dank voor de suggesties![]()
Zal IF payet eens proberen, dan heb ik meteen een sterke link voor Lacazette.
MOTM toure en SIF isco heb ik al, en die durf ik met deze gestoorde markt niet weg te doen. Carvajal is wel een mooie IF maar heb geen zin om daar 650k voor te betalen, ik neem de up welwat een fucking bazen
#FreeTrapz![]()
Misschien moet je 2H4U laten verdwijnenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Opmerkelijk, sinds 2H4U hier is, is het halve forum verdwenen.
#FreeTrapz![]()
Oh, zo was het natuurlijk niet bedoeld. Ik ben groot fan van 2H4U. 2H4Uquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Misschien moet je 2H4U laten verdwijnen![]()
De man van de waarschuwingen
![]()
Maar, het is wel opmerkelijk, al kan het toeval zijn, want als je na een waarschuwing die je van hem altijd krijgt nog niet wil luisteren, dan moet je maar voelen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Een gewaarschuwd kind telt voor 2 zeggen ze wel eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, zo was het natuurlijk niet bedoeld. Ik ben groot fan van 2H4U. 2H4U![]()
![]()
Maar, het is wel opmerkelijk, al kan het toeval zijn, want als je na een waarschuwing die je van hem altijd krijgt nog niet wil luisteren, dan moet je maar voelen.
Maar wat zal clasie goed worden, nu hij gewoon kan trainen en niet aldoor hier is ingelogd
#FreeTrapz![]()
Ik kreeg onlangs twee weken wegens crewbash (ik had hem een kutmod genoemd perongeluk), geen waarschuwing of iets gehad. Dan bevestigd die ban toch alleen maar mijn statement?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, zo was het natuurlijk niet bedoeld. Ik ben groot fan van 2H4U. 2H4U![]()
![]()
Maar, het is wel opmerkelijk, al kan het toeval zijn, want als je na een waarschuwing die je van hem altijd krijgt nog niet wil luisteren, dan moet je maar voelen.![]()
Ik durf hier geen antwoord op te geven. Echter, ik ben ook gebanned geweest zonder waarschuwing. Misschien is hij gewoon een beetje vergeetachtig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:11 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik kreeg onlangs twee weken wegens crewbash (ik had hem een kutmod genoemd perongeluk), geen waarschuwing of iets gehad. Dan bevestigd die ban toch alleen maar mijn statement?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Was half jaar gebanned zonder waarschuwing. Gelukkig kon ik met Yvonne wel gewoon een normaal gesprek houden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik durf hier geen antwoord op te geven. Echter, ik ben ook gebanned geweest zonder waarschuwing. Misschien is hij gewoon een beetje vergeetachtig.![]()
Als er genoeg animo is, wil ik best een verzoek indienen om hier een nieuwe moderator te krijgen. Al deed 2HU4 het echt geweldig. Niks op aan te merken verder. Echt niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was half jaar gebanned zonder waarschuwing. Gelukkig kon ik met Yvonne wel gewoon een normaal gesprek houden.Maar diep van binnen lach ik.![]()
kijk je bij deze post ook angstig naar boven of je geen klappen van de zweep krijgtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als er genoeg animo is, wil ik best een verzoek indienen om hier een nieuwe moderator te krijgen. Al deed 2HU4 het echt geweldig. Niks op aan te merken verder. Echt niet.
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als er genoeg animo is, wil ik best een verzoek indienen om hier een nieuwe moderator te krijgen. Al deed 2HU4 het echt geweldig. Niks op aan te merken verder. Echt niet.
#LockupDS2![]()
Zou je voor 100K alle eredivisie spelers kunnen kopen ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:![]()
waarvoor coins kopen? al een keer een waarschuwing gehad ?
maar wel mooi kut voor je
#FreeTrapz![]()
Lees ook al op het EA forum dat er clubs gereset worden. Dat is geen goed nieuws zeg maar.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
Zou je voor 100K alle eredivisie spelers kunnen kopen ?![]()
geen waarschuwing niksquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
waarvoor coins kopen? al een keer een waarschuwing gehad ?
maar wel mooi kut voor je, log net in en alles is weg... teamnaam is veranderd in Dijon US.
![]()
Sorry Exclusief de IFs natuurlijkquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sorry Exclusief de IFs natuurlijkquote:#LockupDS2![]()
Eens ff kijken of ik al een reset heb. Zo ja dan is het mooi afgelopen met fifa
Denk het niet, want UP Milik en UP El Ghazi zijn nog redelijk duur. En dan nog Rekik, Kongolo, van Rhijn, Kishna etc.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sorry Exclusief de IFs natuurlijk![]()
Willemsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Denk het niet, want UP Milik en UP El Ghazi zijn nog redelijk duur. En dan nog Rekik, Kongolo, van Rhijn, Kishna etc.#LockupDS2![]()
Ik ga ze gewoon sparen![]()
#hoenuttelooskanjebezigzijnPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het zijn 418 spelers (incl informs), succesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:30 schreef FCsuarez het volgende:
Ik ga ze gewoon sparen![]()
#hoenuttelooskanjebezigzijn
#LockupDS2![]()
Je krijgt je points toch terugquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:32 schreef Papadiouf het volgende:
Waar zijn de coins nu het goedkoopsteerst die openen he
#FreeTrapz![]()
welke pointsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je krijgt je points toch terugeerst die openen he
![]()
![]()
![]()
Niet in het begin 20eu aan points er tegenaan geflikkertquote:zonde
@ rijst ik heb er al 115dat scheelt
#FreeTrapz![]()
heb een keer fifa points gekocht aan het begin idd, maar die krijg ik dus ook niet terug.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Niet in het begin 20eu aan points er tegenaan geflikkertzonde
@ rijst ik heb er al 115dat scheelt
![]()
Ik begin ziek te wordenleuk zo 3 dagen voor mijn wintersport.
Die zou je terug moeten krijgenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:37 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
heb een keer fifa points gekocht aan het begin idd, maar die krijg ik dus ook niet terug.![]()
maar dat betekend dus wel dat er een goeie berg IFs verdwijnen
#FreeTrapz![]()
Inderdaad, zou wel een mooie grap zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die zou je terug moeten krijgen![]()
maar dat betekend dus wel dat er een goeie berg IFs verdwijnen![]()
![]()
Ja, lachen. 40 SIF Auriers, 19 IF Schurrles, 10 SIF Sneijdersquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Inderdaad, zou wel een mooie grap zijnen nog 40 andere IF kaarten
Denk dat het voornamelijk om oudere kaarten gaatquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, lachen. 40 SIF Auriers, 19 IF Schurrles, 10 SIF Sneijdersen nog 40 andere IF kaarten
![]()
Stel je voor dat van het toch al minimale aantal SIF sanchez kaarten die er waren nu ook nog eens de helft verdwijnt
Nu vloeit er ook wat cash weg uit de community, dus zal hij nog niet enorm in prijs stijgen. Maar ooit komen de coinsellers en webapp weer online, dan gaan dit soort kaarten skyhigh lijkt mij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ach, wat heb je te verliezen? Niks, want je hebt niks meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:47 schreef Papadiouf het volgende:
Nu met zo'n paki aan het chatten, is het normaal dat hij om mijn security queston antwoord vraagt?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dit mag niet, maar ze doen het tochquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:47 schreef Papadiouf het volgende:
Nu met zo'n paki aan het chatten, is het normaal dat hij om mijn security queston antwoord vraagt?
Is al een keer eerder voorgekomen#LockupDS2![]()
Ze zeggen zelf altijd dat ze er nooit om vragen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:47 schreef Papadiouf het volgende:
Nu met zo'n paki aan het chatten, is het normaal dat hij om mijn security queston antwoord vraagt?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tim kom er maar in met de moeder van Jan Smit
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ach, wat heb je te verliezen? Niks, want je hebt niks meer.![]()
wow, een specialisten team![]()
![]()
Heb je de afgelopen week coins gekocht? Lees dat vooral mensen die de laatste week coins gekocht hebben een reset gehad hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:56 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wow, een specialisten teamMaar diep van binnen lach ik.![]()
ja, zondag. Ach kan er wel me leven, goedkope teams werken toch beter dan al die dure teams.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen week coins gekocht? Lees dat vooral mensen die de laatste week coins gekocht hebben een reset gehad hebben.![]()
Ik begin mijn vertrouwen wel te verliezen in mensen of instanties die zeggen eerst te waarschuwen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
why u heff to be mad. Is only a game.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:06 schreef RijstbaI het volgende:
jullie hadden ook gewoon voor ¤700,- aan FIFA points moeten kopenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb geen waarschuwing gehad. Moet ik me nu zorgen maken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik begin mijn vertrouwen wel te verliezen in mensen of instanties die zeggen eerst te waarschuwen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan heb je waarschijnlijk straks een ban aan je broekquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb geen waarschuwing gehad. Moet ik me nu zorgen maken?
#LockupDS2![]()
200K gekocht vlak voor TOTY, geen waarschuwing niks.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al zou het zonde zijn als ze hem resetten, want al mijn MLS spelerts staan daar
#FreeTrapz![]()
Ik ga alvast leuke andere hobby's bedenkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je was laatst trouwens toch ziek? Zo ja, dan heb ik het overgenomen
Jij hebt dan ook niks gekocht. Nee dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb geen waarschuwing gehad. Moet ik me nu zorgen maken?![]()
Arme kiid,
En een permban hier, en zijn club gereset. Vriendin nog dumpen straks en hij heeft echt niets meer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Net een SIF Aurier verkocht voor 170K, maar ik vrees het ergste voor wat komen gaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
Arme kiid,
En een permban hier, en zijn club gereset. Vriendin nog dumpen straks en hij heeft echt niets meer.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wat vrees je dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Net een SIF Aurier verkocht voor 170K, maar ik vrees het ergste voor wat komen gaat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vrees niks. Als ik een reset krijg dan is het gewoon over met fifa en ga ik andere spellen spelen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Misschien neem ik dan wel een relatie ofzo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:20 schreef over_hedge het volgende:
Ik vrees niks. Als ik een reset krijg dan is het gewoon over met fifa en ga ik andere spellen spelen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hee iedereen ben nieuw hier maar ik ben schijnbaar dus niet de enige waarvan de club gereset is. Alleen het meest storende is ik heb regelmatig coins gekocht maar niet op dit account. Sterker nog niet eens op deze console waar mijn club gereset is. En op de account waar ik regelmatig coins mee gekocht heb kan ik nog vrolijk alles op doen(nu nog).Hallo mensen ik ben Egbert. En ik ben feitelijk een hele lieve jongen.![]()
Ik speelde meer fifa toen ik een relatie had dan nu ik vrijgezel ben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Misschien neem ik dan wel een relatie ofzo.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is wel heel extreem.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Misschien neem ik dan wel een relatie ofzo.![]()
Ik vertrouw echt geen 1 nieuwe meer als zijn eerste post op het forum meteen in dit topic is.
Het is ALTIJD trapz.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik vertrouw echt geen 1 nieuwe meer als zijn eerste post op het forum meteen in dit topic is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met nadruk op nogquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:23 schreef Brute_Egbert het volgende:
Hee iedereen ben nieuw hier maar ik ben schijnbaar dus niet de enige waarvan de club gereset is. Alleen het meest storende is ik heb regelmatig coins gekocht maar niet op dit account. Sterker nog niet eens op deze console waar mijn club gereset is. En op de account waar ik regelmatig coins mee gekocht heb kan ik nog vrolijk alles op doen(nu nog).![]()
![]()
Bazenfeestquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:33 schreef Kamikazie het volgende:
Zo, het zit er weer op voor dit jaar.
#LockupDS2![]()
Oh nee valt mee, zat op het verkeerde accountquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:02 schreef Apekoek het volgende:
Fack?!? Wat is EA aan het doen? Mn hele club leeg, prepare your anus coin buyers hierro![]()
![]()
Carnaval en FIFAquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:33 schreef Kamikazie het volgende:
Zo, het zit er weer op voor dit jaar.?
#FreeTrapz![]()
Neem aan dat als coinbuyers al gerest worden dat onze man met de abdul toch ook wel down en out isquote:
#FreeTrapz![]()
Oh allangquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Neem aan dat als coinbuyers al gerest worden dat onze man met de abdul toch ook wel down en out is
Alle 15 accounts zijn gebanned. Alleen mijn main is er nog steeds hoor![]()
![]()
Oh wist ik niet eenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh allang
Alle 15 accounts zijn gebanned. Alleen mijn main is er nog steeds hoor![]()
Maar 4 dagen mooi feest gehad? dronken geweest enzo en alles.
P.s. Mocht iemand nog een wynne in de club hebbenik zou hem even in de gaten houden
#FreeTrapz![]()
Wat zijn dit voor domme vragen? Nee tuurlijk niet, 4 dagen cola gedronken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oh wist ik niet een![]()
Maar 4 dagen mooi feest gehad? dronken geweest enzo en alles.![]()
Suarez weet wel hoe een gesprek op gang te houdenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oh wist ik niet een![]()
Maar 4 dagen mooi feest gehad? dronken geweest enzo en alles.
P.s. Mocht iemand nog een wynne in de club hebbenik zou hem even in de gaten houden
![]()
Speltip 1 bij vrouwen, als je contact wil houden altijd eindigen met een vraag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Suarez weet wel hoe een gesprek op gang te houdenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sjon ik kreeg zojuist een paar plaatjes door,
Sjon die een kozijn aan het ontwerpen is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjon die aan het sporten is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjon die aan het koken is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjon die facturen aan het nakijken is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjon die afgestudeerd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjon zijn eerste weekendbaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjon zijn eerste stapavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#LockupDS2![]()
Wie heb je voorin staan in dat team? Waarschijnlijk costaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
MOTM Toure en Leroy in een 433 (4) als CMwat een fucking bazen
![]()
Ik kan kiezen uit Sif Aubameyang Sif Benzema Sif Lacazette of Sif Menez (teveel fransen), geen zin om veel coins aan te geven aan een nieuwe spits dus ik probeer een van die vier erin te hybridden.
Zo iets?![]()
![]()
![]()
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Zonder de gevallen strijders blijft het dit niveau vrees ik![]()
![]()
Volgens mij kunnen we beter gewoon allemaal iets vreselijks posten, een soort Fok! Zelfmoord. Dan kan de jongere generatie (zoals door jou gezegd vannacht) zelf weer iets moois opbouwen.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Het spijt me. Ook keelontsteking?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ga alvast leuke andere hobby's bedenken
Je was laatst trouwens toch ziek? Zo ja, dan heb ik het overgenomenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is tijd voor de Wesleys, Robins en Arjens om plaats te maken voor de Clasies, Luc en Memvis. Daar zit momenteel de toekomst in.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we beter gewoon allemaal iets vreselijks posten, een soort Fok! Zelfmoord. Dan kan de jongere generatie (zoals door jou gezegd vannacht) zelf weer iets moois opbouwen.![]()
Ik denk een virusje dat naaiend is, koorts en algehele malaise. Maar dan zal ik het van iemand anders gekregen hebben. Of zelf ontwikkeld hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het spijt me. Ook keelontsteking?
Volgens mij zijn ze bij EA een lijstje aan het afwerken met accounts die een reset krijgen. Ik gok dat ik onderaan de lijst ergens zit te wachten op een doodsteek.![]()
Wat een drama daar. Las ook net dat Milan wordt overgenomen door een Thaiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die hebben best veel spelers uitgeleend.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Volgens mij is half Nederland aan de beurt. Sen had dit weekend ineens 41,4 graden koortsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik denk een virusje dat naaiend is, koorts en algehele malaise. Maar dan zal ik het van iemand anders gekregen hebben. Of zelf ontwikkeld hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik hoop hetquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:07 schreef King.Vegeta het volgende:
Volgens mij zijn ze bij EA een lijstje aan het afwerken met accounts die een reset krijgen. Ik gok dat ik onderaan de lijst ergens zit te wachten op een doodsteek.#LockupDS2![]()
Wij zitten aan het einde van death rowquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:07 schreef King.Vegeta het volgende:
Volgens mij zijn ze bij EA een lijstje aan het afwerken met accounts die een reset krijgen. Ik gok dat ik onderaan de lijst ergens zit te wachten op een doodsteek.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hier (nog) geen reset, wel een waarschuwing gehad. Maar eigenlijk werkt het toch avenrechts zou je zeggen. Veel IF's verdwijnen dus het aanbod wordt kleiner en gaan de prijzen weer stijgen. Bij EA zijn de economics voor dummies vergeten te volgen![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:45 schreef RijstbaI het volgende:
Sjon ik kreeg zojuist een paar plaatjes door,
Sjon die een kozijn aan het ontwerpen is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjon die aan het sporten is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjon die aan het koken is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjon die facturen aan het nakijken is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjon die afgestudeerd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjon zijn eerste weekendbaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjon zijn eerste stapavond:2Happy, DIT KAN TOCH NIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe er iets aan stuur die rat naar de eeuwige rijstvelden
#FreeTrapz![]()
Zou dit het begin zijn van een nieuw leven met wat meer sociale contacten of een leven vol donkere hoekjes waar we eenzaam in gaan huilen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wij zitten aan het einde van death row![]()
Veel coins verdwijnen zo ook uit het spel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:11 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Hier (nog) geen reset, wel een waarschuwing gehad. Maar eigenlijk werkt het toch avenrechts zou je zeggen. Veel IF's verdwijnen dus het aanbod wordt kleiner en gaan de prijzen weer stijgen. Bij EA zijn de economics voor dummies vergeten te volgen![]()
![]()
Er vloeit toch net zoveel cash wegquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:11 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Hier (nog) geen reset, wel een waarschuwing gehad. Maar eigenlijk werkt het toch avenrechts zou je zeggen. Veel IF's verdwijnen dus het aanbod wordt kleiner en gaan de prijzen weer stijgen. Bij EA zijn de economics voor dummies vergeten te volgenmisschien resetten ze alleen degene die veel cash in de club hadden
wat een lichten zullen het zijn daar
#FreeTrapz![]()
Fifa 15 heeft de serie toch wel erg naar de stront geholpen. Zal me nog echt aan mn reet roesten of ik word geband of nietFuck being broke or middle class, go get it all!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: