SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
#LockupDS2![]()
misschien moet je hem eens van stay back af halenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vind ze beiden erg goed.
Fer is wel erg goed bij corners (als je het geluk hebt dat hij in de 16 gaat staan, want dat weet je maar nooit in deze Fifa), heeft er zo wel 8 gescoord in 20 wedstrijden ofzo voor mij.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb nog nooit iets gedaan met instructies en Fer stond dus juist wel in de 16 bij mij anders scoort hij niet zo vaak he. Maar in andere teams gingen figuren als Danny in de 16 staan terwijl Witsel buiten de 16 stond.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien moet je hem eens van stay back af halen
Dat is ook al zo vaak besproken hier dat die corners raar zijn.![]()
Kiid heeft rijstbal gehacked.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik doe altijd run to near post. gaan ze lekker met zijn alle op een kluitje staanquote:Op maandag 16 februari 2015 16:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gedaan met instructies en Fer stond dus juist wel in de 16 bij mij anders scoort hij niet zo vaak he. Maar in andere teams gingen figuren als Danny in de 16 staan terwijl Witsel buiten de 16 stond.
Dat is ook al zo vaak besproken hier dat die corners raar zijn.maar 80% van de corners neem ik kort. dus niet interessant.
En dan afhankelijk van welke speler hem op komt halen maak ik of de solo of geef ik alsnog de voorzet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goh, ik zou zo op zijn ea account kunnen inloggen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Goh, ik zou zo op zijn ea account kunnen inloggen.Rijstbal@hotmail.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ww: BamischijfPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pak kiid gewoon terug joh.quote:
Jordy@feyenoord.nl
ww:ClasieGODPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
MOTM Bony al gekocht?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff gaat net een IF Mertens aan mijn neus voorbij... 20.5K BIN...![]()
Dit is meer een team voor de 100m sprint ipv een voetbalpotje. Serieuze concurrentie voor Usain Boltquote:Op maandag 16 februari 2015 16:43 schreef AntiHero het volgende:
Beetje pace kan geen kwaad toch?
[ afbeelding ]![]()
Ja al een paar keer. Heb er nu maar besloten om er eentje te houden. Als het goed is verdwijnt hij over 2 uur uit de packs. Heb nog geen potje met hem gespeeld.quote:
Heeft iemand hier wel eens met Vermaelen gespeeld? Die past ook prima in mijn team. Hij is verdedigend wel zwakker dan Castan maar de rest van zijn stats zijn wel weer een stuk beter.![]()
Gisteren 100k aan packs: SIF Auba, SIF Aurier, IF Mbemba, IF Chikhaoui, IF Morata. Vandaag MOTM Bony![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef elshaarawy92 het volgende:
Gisteren 100k aan packs: SIF Auba, SIF Aurier, IF Mbemba, IF Chikhaoui, IF Morata. Vandaag MOTM Bony
#LockupDS2![]()
14 packs en 5 IFs, NO FUCKING WAY!quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef elshaarawy92 het volgende:
Gisteren 100k aan packs: SIF Auba, SIF Aurier, IF Mbemba, IF Chikhaoui, IF Morata. Vandaag MOTM Bony
zelfs maver haalt dat niet, ga je moeder voor de gek houden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
14 packs en 5 IFs, NO FUCKING WAY!
zelfs maver haalt dat niet, ga je moeder voor de gek houden.![]()
![]()
Kan je een foto van een blije rijst posten. maar ik geloof je niet.quote:
of je bent een kloon van maver, maar dan zal je wss wel meer dan 100K uitgegeven hebben
#FreeTrapz![]()
Foto blije rijst:quote:Op maandag 16 februari 2015 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kan je een foto van een blije rijst posten. maar ik geloof je niet.
of je bent een kloon van maver, maar dan zal je wss wel meer dan 100K uitgegeven hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto IF's etc.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:15 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Foto blije rijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto IF's etc.:Mooi hoor, ik heb gister 50K uitgegeven heb een 3 IF auriers 2 IF schurrle's IF mertens en een MOTM ToureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja en een IF jardel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mooi hoor, ik heb gister 50K uitgegeven heb een 3 IF auriers 2 IF schurrle's IF mertens en een MOTM Toure
ohja en een IF jardel.
Wat zal ik nu bestellen een kapsalon en pizza of kapsalon en doner?? en een bak friet?![]()
Heb soms echt wedstrijden dat mijn vleugelspelers onzichtbaar zijn. Misschien toch maar weer 4-1-2-1-2 (2) spelen![]()
Ja dan weet je het iig zekerquote:Op maandag 16 februari 2015 17:22 schreef Henrys het volgende:
Heb soms echt wedstrijden dat mijn vleugelspelers onzichtbaar zijn. Misschien toch maar weer 4-1-2-1-2 (2) spelen![]()
![]()
Die had ik een dag voor de UP nog in een pack. Maar hij zal nog wel net boven de discard value waard zijn nu.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:21 schreef Zhano het volgende:
Ik kreeg een IF Lopes, maar kan m niet eens verkopen![]()
Ik heb geen andere keuze dan m houden zolang de webapp down is.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had ik een dag voor de UP nog in een pack. Maar hij zal nog wel net boven de discard value waard zijn nu.![]()
Doumbia CAMquote:Op maandag 16 februari 2015 17:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Had weer even last van tunnelvisie... Zo komt Bony natuurlijk niet aan 9 chem...
[ afbeelding ]
Toch maar Pjanic eruit dan...![]()
![]()
Dan hoop ik dat je geduld hebt.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb geen andere keuze dan m houden zolang de webapp down is.![]()
Ik schat in dat ik eerder weer in NL ben dan dat die webapp het doet ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je geduld hebt.![]()
Damn. Wil een team met hem maken. Maar ben nog wat rotzooi aan het verkopen zodat ik genoeg coins heb. Als die weer uit packs gaat zal die wel weer duurder worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja al een paar keer. Heb er nu maar besloten om er eentje te houden. Als het goed is verdwijnt hij over 2 uur uit de packs. Heb nog geen potje met hem gespeeld.
Heeft iemand hier wel eens met Vermaelen gespeeld? Die past ook prima in mijn team. Hij is verdedigend wel zwakker dan Castan maar de rest van zijn stats zijn wel weer een stuk beter.![]()
Vertel me hoe Eriksen speelt, als je een paar potjes hebt gespeeld.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
UP Eriksen, Dembele en UP Zabaleta.
Zabaleta en Eriksen zijn nog een beetje duur op het moment, zonde van mijn geld.
[..]
Haha ja hij past wel. Maar met zijn 68 passing raak ik hem niet aan.![]()
Mooi team man.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
UP Eriksen, Dembele en UP Zabaleta.
Zabaleta en Eriksen zijn nog een beetje duur op het moment, zonde van mijn geld.
[..]
Haha ja hij past wel. Maar met zijn 68 passing raak ik hem niet aan.![]()
Eriksen is nu nog te duur, ik pik hem volgende week wel voor de helft op. Was Mathieu helemaal vergeten, heb die er ook even bijgezet. Fernandinho uit een ander team gepakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vertel me hoe Eriksen speelt, als je een paar potjes hebt gespeeld.
Tijdelijke oplossing dus
Webapp doet raar. Nainggolan staat LCM gewoon en heeft dus een sterke link met Dries ()
Bedankt man.quote:![]()
![]()
Empire (TV Series 2015– ) - IMDbquote:Op maandag 16 februari 2015 17:55 schreef Rijst het volgende:
ik heb het een btje nagemaakt
[ afbeelding ]
check die, wel tof. hiphop muziek enzo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik kijk nu 24/7 Breaking Bad.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Empire (TV Series 2015– ) - IMDb
check die, wel tof. hiphop muziek enzo![]()
Gebruik Messi bijna niet meer maar als ik hem verkoop ga ik weer packs en andere troep kopen. Gebruik hem hooguit soms als wissel in de 75e minuut![]()
Trouwens echt wonderbaarlijk dat SIF Benzema maar 1mil is nu en SIF Isco maar 250![]()
Ik heb net aflevering 4 gekeken van seizoen 2quote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Halverwege seizoen 2. NIET SPOILEN PLEASEEEE. Jij bent dus verder.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
appels met peren. benzema is 1 van de beste spitsen en isco is een beperkte camquote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef Henrys het volgende:
Gebruik Messi bijna niet meer maar als ik hem verkoop ga ik weer packs en andere troep kopen. Gebruik hem hooguit soms als wissel in de 75e minuut![]()
Trouwens echt wonderbaarlijk dat SIF Benzema maar 1mil is nu en SIF Isco maar 250![]()
Door Better call Saul kijk ik nu BB voor de 2e keer. Blijft master nu je let op al die details.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb net aflevering 4 gekeken van seizoen 2. Jij bent dus verder.
![]()
Daar hoorde ik een vriend ook al over. Maar eerst BB voor mijquote:Op maandag 16 februari 2015 18:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Door Better call Saul kijk ik nu BB voor de 2e keer. Blijft master nu je let op al die details.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Snap het ook niet, SIF Benzema is zo goed. 25 wedstrijden 42 goals.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef Henrys het volgende:
Dat jij dat nog durft te vragen na alle verhalen hier dat jij altijd alle series gaat spoilen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Halverwege seizoen 2. NIET SPOILEN PLEASEEEE
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
is 2e keer dat ie bb kijkt. moet zeggen dat ik wel ff een must resist momentje had. Aantal series spoilen rijst vs poker staat hij met 10-0 voor ofzo.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat jij dat nog durft te vragen na alle verhalen hier dat jij altijd alle series gaat spoilen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ohquote:Op maandag 16 februari 2015 18:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is 2e keer dat ie bb kijkt. moet zeggen dat ik wel ff een must resist momentje had. Aantal series spoilen rijst vs poker staat hij met 10-0 voor ofzo.best kut. Zo verneukte iemand voor mij house of cards best wel
het gaat niet expres bij mijquote:Op maandag 16 februari 2015 18:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ohbest kut. Zo verneukte iemand voor mij house of cards best wel
![]()
Geen idee wie dit isMaar sowieso een goed pack door Ghoulam.
Ik denk dat het Redmond is, maar ik kan me niet herinneren dat ik hem in de club had.
[ Bericht 15% gewijzigd door DarkSonic2 op 16-02-2015 18:41:07 ]![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen idee wie dit isMaar sowieso een goed pack door Ghoulam.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het Redmond is, maar ik kan me niet herinneren dat ik hem in de club had.![]()
![]()
Zuur... Ik krijg de laatste tijd ook alleen maar zaadpacks.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:32 schreef Papadiouf het volgende:
500k pack opening gedaan want yolo, dit waren mijn beste packs![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Reemi ?? er gaat iets niet goed met je kaarten op wefutde oude IFs staan er nog in
#FreeTrapz![]()
Waar dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:10 schreef FCsuarez het volgende:
Reemi ?? er gaat iets niet goed met je kaarten op wefutde oude IFs staan er nog in
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Thanks, nu beter?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb iets te veel costa's als opties
bij de suggestions dus.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die spelers uit de Zwitserse competitie hebben altijd hoge attack positioning, maar deze man heeft wel hele vreemde stats. http://wefut.com/en/player/13931![]()
Jari was ook weer even terug zie ik?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
een random je moeder berichtjequote:Op maandag 16 februari 2015 19:44 schreef Tim86 het volgende:
Jari was ook weer even terug zie ik?
[ afbeelding ]quote:Op maandag 16 februari 2015 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Empire (TV Series 2015– ) - IMDb
check die, wel tof. hiphop muziek enzo'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Penalties 96 & Finishing 59quote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die spelers uit de Zwitserse competitie hebben altijd hoge attack positioning, maar deze man heeft wel hele vreemde stats. http://wefut.com/en/player/13931
Strength 33 & Shot Power 89
Hele vreemde stats inderdaad.![]()
Stats zeggen niks man. Alleen pace. Mijn MOTM Bony word meerdere keren van de bal gezet door Musa.
36 strenght tegen 97.![]()
Wanneer moeten die 2 een duel uitvechten danquote:Op maandag 16 februari 2015 19:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
Stats zeggen niks man. Alleen pace. Mijn MOTM Bony word meerdere keren van de bal gezet door Musa.
36 strenght tegen 97.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gewoon Musa cdmquote:Op maandag 16 februari 2015 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanneer moeten die 2 een duel uitvechten dan![]()
![]()
![]()
futfocusquote:Op maandag 16 februari 2015 19:59 schreef Baris10 het volgende:
Weet iemand Rond hoeveel Ibra nu waard is? PS4Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lolquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Blijkbaarquote:Op maandag 16 februari 2015 20:04 schreef Baris10 het volgende:
[..]
Huh? Gaat niet op basis van de web-app?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF ZivkovicAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daley dusquote:Op maandag 16 februari 2015 21:14 schreef wieisboos het volgende:
http://gfycat.com/SevereTediousCoelacanth![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Is er een custom tactic waarmee je alles kan onderscheppen en dicht op elke speler kan staan? Heb soms wedstrijden dan echt alles onderschept wordt, ik constant 2 man op mij heb en als ik de bal speel en hij wonderbaarlijk aankomt staat er alweer een speler in mijn rug. Echt 0 ruimte.
Snap niet dat EA het een goed idee vond om de balsnelheid ondergeschikt aan spelersnelheid te maken![]()
hihiquote:Op maandag 16 februari 2015 21:48 schreef dolf1010 het volgende:
GODVERDOMME.
Mijn ultimate team account is gereset...
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
alles weg? Coins gekocht?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:48 schreef dolf1010 het volgende:
GODVERDOMME.
Mijn ultimate team account is gereset...
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: