En als mensen dat nou niet willen?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:31 schreef JaJammerJan het volgende:
Uw naam, adres en telefoonnummer worden gebruikt om u te kunnen bereiken en advies te kunnen geven om de mate van ondernemerschap in het bedrijf waar u werkt te vergroten.
quote:
Ik heb het opgeven van contactgegevens optioneel gemaakt, indien u niet bereikt wilt worden of bijvoorbeeld enkel via een e-mail bereikt wenst te worden, dan hoeft deze informatie niet allemaal verstrekt te worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:29 schreef BrandX het volgende:
Sorry, maar ik ga je echt geen contactgegevens geven.
Naam van het bedrijf had ik nog tot daar aan toe gevonden, maar mijn adres en telefoonnummer gaat je gewoon helemaal niets aan.
Wij zitten hier totaal niet te wachten op jouw advies die nooit veel kan zijn gezien de vragen die in je enquete staanquote:Op maandag 16 februari 2015 14:31 schreef JaJammerJan het volgende:
Uw naam, adres en telefoonnummer worden gebruikt om u te kunnen bereiken en advies te kunnen geven om de mate van ondernemerschap in het bedrijf waar u werkt te vergroten.
Enkel een naam en e-mail adress of extra vermelding van uw Fok! username waar ik u zou kunnen bereiken, volstaat ook.
De bedoeling van deze opdracht is dat we informatie van zoveel mogelijk personen en bedrijven vergaren, die we vervolgens analyzeren om adviezen voor bedrijven te formuleren. Ons advies zal inderdaad niet diepgaand zijn. Een onderzoek specifiek gericht op een bedrijf zal voor het bedrijf tot een veel nuttiger advies leiden, zoals u zelf ook al aangeeft.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wij zitten hier totaal niet te wachten op jouw advies die nooit veel kan zijn gezien de vragen die in je enquete staan.
Je kan dan beter een bedrijf specifiek benaderen of je bij hun hierover onderzoek kan doen.
Ik zou op zich je enquete kunnen invullen met bedrijfsnaam, maar doe dat dan uitsluitend om een student te helpen met datavergaring. Niet om lastig gevallen te worden met advies waar ik niet op zit te wachten.
Idem hier, probeer het MKB eensquote:Op maandag 16 februari 2015 14:36 schreef BrandX het volgende:
Wij zitten hier totaal niet te wachten op jouw advies die nooit veel kan zijn gezien de vragen die in je enquete staan.
Je kan dan beter een bedrijf specifiek benaderen of je bij hun hierover onderzoek kan doen.
Indien u geen advies wenst, zou ik het nog altijd waarderen als u de enquete in zou willen vullen zonder contactgegevens.quote:
Inmiddels gedaanquote:Op maandag 16 februari 2015 15:08 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Indien u geen advies wenst, zou ik het nog altijd waarderen als u de enquete in zou willen vullen zonder contactgegevens.
Het scheelt vast dat TS al langer hier meeloopt en zich niet speciaal geregistreerd heeftquote:Op maandag 16 februari 2015 15:12 schreef BrandX het volgende:
Ik wil je in ieder geval complimenteren dat je hier onze vragen beantwoordt, wordt gewaardeerd!![]()
Dat scheelt idd, en daarom ook dat ik toch zijn enquete heb ingevuldquote:Op maandag 16 februari 2015 15:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Het scheelt vast dat TS al langer hier meeloopt en zich niet speciaal geregistreerd heeft
Bedankt voor het invullenquote:Op maandag 16 februari 2015 15:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Inmiddels gedaan.
Ik wil je in ieder geval complimenteren dat je hier onze vragen beantwoordt, wordt gewaardeerd!![]()
Succes met je onderzoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |