abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149726013
Goededag, mijn naam is Viktor en ik ben een student aan de Technische Universiteit in Eindhoven. In ons ondernemerschap vak analyzeren we de mate van innovatie door bedrijven. Om dit te kunnen analyzeren hebben we wat informatie nodig van bedrijven en hun innovaties. Nadat we deze data geanalyseerd hebben, zullen we advies geven om de mate van innovatie in het bedrijf waar u werkt te vergroten. Deze enquête is dus gericht aan werknemers.

De enquete is in het Engels en het invullen zal niet langer dan 10 minuten duren. De informatie die u in deze enquête geeft zal enkel voor dit vak gebruikt worden en zal vertrouwelijk behandeld worden. Uw contact informatie en de naam van het bedrijf waar u werkt, zal enkel aan onze opzichter gegeven worden en zullen niet gebruikt worden voor commerciële doeleinden of aan derden doorgegeven worden.

De enquête is via onderstaande link te bereiken:
https://docs.google.com/f(...)C5uxSuDslZQ/viewform

Indien er vragen zijn over de enquête kunnen die hier gesteld worden of naar mijn e-mail adres gestuurd worden, die bovenaan in de enquête staat.

Bedankt voor uw medewerking.
  Boks-Chick maandag 16 februari 2015 @ 14:29:01 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_149726126
Sorry, maar ik ga je echt geen contactgegevens geven.
Naam van het bedrijf had ik nog tot daar aan toe gevonden, maar mijn adres en telefoonnummer gaat je gewoon helemaal niets aan.
lolwut
pi_149726139
Wat doen mijn naam, adres en telefoonnummer ter zake?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_149726227
Uw naam, adres en telefoonnummer worden gebruikt om u te kunnen bereiken en advies te kunnen geven om de mate van ondernemerschap in het bedrijf waar u werkt te vergroten.

Enkel een naam en e-mail adress of extra vermelding van uw Fok! username waar ik u zou kunnen bereiken, volstaat ook.
pi_149726248
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:31 schreef JaJammerJan het volgende:
Uw naam, adres en telefoonnummer worden gebruikt om u te kunnen bereiken en advies te kunnen geven om de mate van ondernemerschap in het bedrijf waar u werkt te vergroten.
En als mensen dat nou niet willen? ;)
(she/her)
pi_149726356
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:32 schreef Fylax het volgende:

[..]

En als mensen dat nou niet willen? ;)
quote:
19s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:29 schreef BrandX het volgende:
Sorry, maar ik ga je echt geen contactgegevens geven.
Naam van het bedrijf had ik nog tot daar aan toe gevonden, maar mijn adres en telefoonnummer gaat je gewoon helemaal niets aan.
Ik heb het opgeven van contactgegevens optioneel gemaakt, indien u niet bereikt wilt worden of bijvoorbeeld enkel via een e-mail bereikt wenst te worden, dan hoeft deze informatie niet allemaal verstrekt te worden.
  Boks-Chick maandag 16 februari 2015 @ 14:36:47 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_149726366
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:31 schreef JaJammerJan het volgende:

Enkel een naam en e-mail adress of extra vermelding van uw Fok! username waar ik u zou kunnen bereiken, volstaat ook.
Wij zitten hier totaal niet te wachten op jouw advies die nooit veel kan zijn gezien de vragen die in je enquete staan :).

Je kan dan beter een bedrijf specifiek benaderen of je bij hun hierover onderzoek kan doen.

Ik zou op zich je enquete kunnen invullen met bedrijfsnaam, maar doe dat dan uitsluitend om een student te helpen met datavergaring. Niet om lastig gevallen te worden met advies waar ik niet op zit te wachten.
lolwut
pi_149726644
Gast! Whahahahaha
Kom eerst maar eens een half jaartje koffie rondbrengen hier.
pi_149726716
quote:
19s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:36 schreef BrandX het volgende:

[..]

Wij zitten hier totaal niet te wachten op jouw advies die nooit veel kan zijn gezien de vragen die in je enquete staan :).

Je kan dan beter een bedrijf specifiek benaderen of je bij hun hierover onderzoek kan doen.

Ik zou op zich je enquete kunnen invullen met bedrijfsnaam, maar doe dat dan uitsluitend om een student te helpen met datavergaring. Niet om lastig gevallen te worden met advies waar ik niet op zit te wachten.
De bedoeling van deze opdracht is dat we informatie van zoveel mogelijk personen en bedrijven vergaren, die we vervolgens analyzeren om adviezen voor bedrijven te formuleren. Ons advies zal inderdaad niet diepgaand zijn. Een onderzoek specifiek gericht op een bedrijf zal voor het bedrijf tot een veel nuttiger advies leiden, zoals u zelf ook al aangeeft.
Indien u niet lastig gevallen wenst te worden hoeft u geen contactinformatie op te geven. Wij zullen ons advies dan voor ons houden en uw informatie vooral gebruiken om adviezen voor andere bedrijven beter op te kunnen stellen.
  maandag 16 februari 2015 @ 14:53:15 #10
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_149726886
quote:
19s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:36 schreef BrandX het volgende:

Idem hier, probeer het MKB eens
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_149727391
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:53 schreef Mark het volgende:

[..]

Idem hier, probeer het MKB eens
Indien u geen advies wenst, zou ik het nog altijd waarderen als u de enquete in zou willen vullen zonder contactgegevens.
  Boks-Chick maandag 16 februari 2015 @ 15:12:24 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_149727515
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:08 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Indien u geen advies wenst, zou ik het nog altijd waarderen als u de enquete in zou willen vullen zonder contactgegevens.
Inmiddels gedaan :).

Ik wil je in ieder geval complimenteren dat je hier onze vragen beantwoordt, wordt gewaardeerd! ^O^
Succes met je onderzoek.
lolwut
  maandag 16 februari 2015 @ 15:13:25 #13
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_149727550
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:12 schreef BrandX het volgende:
Ik wil je in ieder geval complimenteren dat je hier onze vragen beantwoordt, wordt gewaardeerd! ^O^
Het scheelt vast dat TS al langer hier meeloopt en zich niet speciaal geregistreerd heeft
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Boks-Chick maandag 16 februari 2015 @ 15:14:10 #14
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_149727575
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:13 schreef Mark het volgende:

[..]

Het scheelt vast dat TS al langer hier meeloopt en zich niet speciaal geregistreerd heeft
Dat scheelt idd, en daarom ook dat ik toch zijn enquete heb ingevuld :P
lolwut
pi_149728158
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 15:12 schreef BrandX het volgende:

[..]

Inmiddels gedaan :).

Succes met je onderzoek.
Bedankt voor het invullen :)
Ik had al enige onenigheid verwacht over het contactgegevens gedeelte en het belang hiervan is mij ook nog niet helemaal duidelijk uit de opdracht. De overige informatie van de enquete is in ieder geval van veel groter belang en om daar gebruik van te maken hebben we geen contactgegevens nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')