abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2015 @ 17:47:57 #51
174940 W00fer
Maar echt
pi_151334282
Op die con's was er toch ook zo'n dating ding? Was dat er nu ook weer?
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 3 april 2015 @ 17:53:30 #52
403731 De-Dwerg
Hey kijk achter je
pi_151334401
Niet op deze, is bij elke con wel anders.
Dit is in Engels als je niet kijkt
pi_151334462
Zozo eckte hosseltips hiero.
pi_151337964
Iedere keer als dit topic omhoog komt, hoop ik op de aankondiging van een nieuwe serie. Weer teleurgesteld...
  vrijdag 3 april 2015 @ 22:47:35 #55
403731 De-Dwerg
Hey kijk achter je
pi_151345494
Misschien grappig om te weten.

Ze belden mij vorig jaar, het gesprek ging zo:

IHHNNG: Hey wij gaan misschien en seizoen 3 maken en wouden weten of jij geintreseerd was?

Dwerg: Ik wil best wel weer mee doen.

IHHNNG: Wij dachten om met jouw naar het buitenland te gaan. Waar zou jij nog wel eens naar toe willen gaan?

Dwerg: Amerika lijkt mij leuk, Japan lijkt mij interesant.

IHHNNG: Oh, oh jij valt dus op Aziatische vrouwen?

Dwerg: Ja waarom niet?

IHHNNG: We nemen we weer contact met jouw op als wij meer weten.

Dus misschien wel naar het buitenland gegaan als er een seizoen drie kwam (denk eigenlijk van niet, anders was er wergens wel nu een promo opgedoken).
pi_151345619
Ik heb ook geen oproep ofzo op tv gezien dat ze weer deelnemers zoeken. Dat was vorig jaar wel zo volgens mij. En zo lang duurt het tv seizoen ook niet meer. Maar als ze volgend jaar terugkomen en het groot aanpakken is het ook prima. Kunnen ze From Russia With Love combineren met dit programma :P

En als jullie eenmaal eenmaal dit programma ontgroeid zijn meteen door naar Passie in de Polder _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151356113
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:47 schreef De-Dwerg het volgende:

IHHNNG: Hey wij gaan misschien en seizoen 3 maken en wouden weten of jij geintreseerd was?

IHHNNG: Wij dachten om met jouw naar het buitenland te gaan. Waar zou jij nog wel eens naar toe willen gaan?

Dus misschien wel naar het buitenland gegaan als er een seizoen drie kwam (denk eigenlijk van niet, anders was er wergens wel nu een promo opgedoken).
dus ze gaan er automatisch vanuit dat jij nog maagd bent? of is het een ' hoe is het nu met..' seizoen? :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:46:14 #58
403731 De-Dwerg
Hey kijk achter je
pi_151357736
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 13:34 schreef Apotheose het volgende:

[..]

dus ze gaan er automatisch vanuit dat jij nog maagd bent? of is het een ' hoe is het nu met..' seizoen? :P
Denk optie 1
pi_151357996
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb ook geen oproep ofzo op tv gezien dat ze weer deelnemers zoeken. Dat was vorig jaar wel zo volgens mij. En zo lang duurt het tv seizoen ook niet meer. Maar als ze volgend jaar terugkomen en het groot aanpakken is het ook prima. Kunnen ze From Russia With Love combineren met dit programma :P

En als jullie eenmaal eenmaal dit programma ontgroeid zijn meteen door naar Passie in de Polder _O_
Ik mis echt al die programma's :'(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_151358135
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 14:46 schreef De-Dwerg het volgende:

[..]

Denk optie 1
Je zult wel niet over financiën mogen praten maar waarom zou je weer meedoen aan seizoen 3?
Levert het je echt veel positieve feedback op en zelfvertrouwen? Of vind je het gewoon geinig om mee te doen aan een tv programma? Ik kan me voorstellen namelijk dat als je negatieve feedback krijgt van mensen op straat ofzo dat je dan zoiets hebt van neuh dat hoeft niet meer voor mij.
  zaterdag 4 april 2015 @ 16:08:09 #61
403731 De-Dwerg
Hey kijk achter je
pi_151359947
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 15:03 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je zult wel niet over financiën mogen praten maar waarom zou je weer meedoen aan seizoen 3?
Levert het je echt veel positieve feedback op en zelfvertrouwen? Of vind je het gewoon geinig om mee te doen aan een tv programma? Ik kan me voorstellen namelijk dat als je negatieve feedback krijgt van mensen op straat ofzo dat je dan zoiets hebt van neuh dat hoeft niet meer voor mij.
Voor de lol vooral, het is grappig om met een camera ploeg rond te lopen en dan te zien hoe mensen reageren. Ik probeer de neagtive feedback te negeren, en als het gebeurt is het meestal achter mijn rug om (mensen denken dat ik hun niet hoor als ik mijn oordopjes in heb, maar mijn muziek staat nooit zo hard) of in het privé.

Het geeft ook een soort boost aan je zelfvertrouwen.
pi_151360663
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 16:08 schreef De-Dwerg het volgende:

[..]

Voor de lol vooral, het is grappig om met een camera ploeg rond te lopen en dan te zien hoe mensen reageren. Ik probeer de neagtive feedback te negeren, en als het gebeurt is het meestal achter mijn rug om (mensen denken dat ik hun niet hoor als ik mijn oordopjes in heb, maar mijn muziek staat nooit zo hard) of in het privé.

Het geeft ook een soort boost aan je zelfvertrouwen.
Deze reactie verbaast mij enigszins wel :{

In hoeverre heb jij door dat het progamma valt onder het kopje trash tv, net zoals oh oh cherso, Barbie of andere leedvermaak programma's? Puur bedoelt om mensen neer te zetten zodat de tv kijker denkt "maar gelukkig ben ik niet zo kansloos"
hardcoholic
pi_151361176
Marcel, ik zag je lopen op Comic Con vorige week. Samen met een crew-meisje. Maar het was spitsuur bij de merchandise stands, dus het was te moeilijk om je in te halen. Daarna heb ik je niet meer gespot.
  zaterdag 4 april 2015 @ 17:14:20 #64
403731 De-Dwerg
Hey kijk achter je
pi_151362003
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 16:46 schreef CaptainCab het volgende:
Marcel, ik zag je lopen op Comic Con vorige week. Samen met een crew-meisje. Maar het was spitsuur bij de merchandise stands, dus het was te moeilijk om je in te halen. Daarna heb ik je niet meer gespot.
Was er beide dagen, dat crew meisje is een vriendin van mij, en voordat mensen zeggen dat ik achter haar moet aangaan ze heeft al duidelijk aangegeven dat ik niet haar type ben.
pi_151381479
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 16:28 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Deze reactie verbaast mij enigszins wel :{

In hoeverre heb jij door dat het progamma valt onder het kopje trash tv, net zoals oh oh cherso, Barbie of andere leedvermaak programma's? Puur bedoelt om mensen neer te zetten zodat de tv kijker denkt "maar gelukkig ben ik niet zo kansloos"
Ik ben dan Marcel wel niet, maar wel iemand die smult van dit soort programma's. Of het echt trash tv is? Voor mij niet zo zeer. Ik kijk tv om vermaakt te worden en dat word ik bij IHHNNG. Maar weer niet op zo'n manier dat ik medelijden heb met die figuren. Dat is bij bijvoorbeeld Superfans wel anders. Nou ja, de enige die er echt om vraagt om op straat te worden nagekeken is Bo-Rent Marc.
  † In Memoriam † zondag 5 april 2015 @ 11:27:56 #66
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_151382166
Eens, het is gewoon alledaags entertainment door mensen die, volgens mij, grotendeels een rol spelen of zich in ieder geval, al dan niet tegen betaling, voor het karretje van de regisseur laten spannen. Eigenlijk niet zo heel veel anders dan GTST of andere soaps.

Ik vermaak me er wel mee, zonder dat ik iedereen echt zielig vind.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 5 april 2015 @ 11:28:04 #67
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_151382173
Wel een concept dat op een bepaald moment uitgewerkt is, daarvoor is het ook weer net iets teveel doorgestoken kaart en te weinig authentiek. Zie Barbie, Echte Meiden in de Jungle, Oh oh Cherso en nog 10 andere inwisselbare concepten.

Eén seizoentje IHHNNG zit er nog wel in, denk ik. En dan liefst weer met Marcel, Marc en de andere semi-BN-ers. Plausibel-meisje heeft er al een schnabbeltje aan over gehouden. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 5 april 2015 @ 13:16:42 #68
403731 De-Dwerg
Hey kijk achter je
pi_151385177
quote:
99s.gif Op zondag 5 april 2015 11:28 schreef Cynix ® het volgende:
Wel een concept dat op een bepaald moment uitgewerkt is, daarvoor is het ook weer net iets teveel doorgestoken kaart en te weinig authentiek. Zie Barbie, Echte Meiden in de Jungle, Oh oh Cherso en nog 10 andere inwisselbare concepten.

Eén seizoentje IHHNNG zit er nog wel in, denk ik. En dan liefst weer met Marcel, Marc en de andere semi-BN-ers. Plausibel-meisje heeft er al een schnabbeltje aan over gehouden. :Y
Zou best zelf nog wat bij willen schanbbelen, heb alleen geen idee waar ik moet beginnen.
pi_151385624
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 13:16 schreef De-Dwerg het volgende:

[..]

Zou best zelf nog wat bij willen schanbbelen, heb alleen geen idee waar ik moet beginnen.
Zelf mailen of bellen met programma's lijkt me. Maar dan zullen het wel van die make over of afvalprogramma's zijn die je willen hebben vrees ik. En die zullen ook wel niet betalen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 5 april 2015 @ 14:11:58 #70
403731 De-Dwerg
Hey kijk achter je
pi_151386551
Na, dan gaan we gelijk voor Holands net top model.
  zondag 5 april 2015 @ 16:49:30 #71
174940 W00fer
Maar echt
pi_151391492
Net als Dave Roelvink DJ worden. Of wie weet wil een gamebedrijf je wel hebben. Of comics signeren. Of heel Amerikaans, schrijf een boek.
pi_151417603
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:47 schreef De-Dwerg het volgende:

IHHNNG meets From Russia with love _O_
pi_151426956
Ik vrees dat het gedaan is met IHHNNG, anders had Ewout wel in RTL Late Night gezeten.

Wel hoop ik dat we Marcel nog terugzien in een ander programma. Misschien is een datingshow iets voor hem?
pi_151427226
quote:

[..]

Zo moeilijk is dat toch niet? We lopen tegen het einde van het televisieseizoen aan, dus aanbod is mager.

www.sbs6.nl/programmas/kandidaten-gezocht/

http://publieksservice.rtl.nl

www.ncrv.nl/leden/kandidaten-gezocht

http://over.bnn.nl/formulieren/19
pi_151431167
quote:

[..]

Kijk eens naar de BN'ers die meedoen bij Expeditie Robinson, jij bent zeker minstens zo bekend, daar kan je vast wel aan meedoen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')