Die man heeft echt een ernstig gebrek aan zelfkennis jaquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook dat met die wafel
'Ja doe maar extra veel slagroom want het is voor een hele stevige dame'![]()
Waar woont ie ergens dan, elke keer als ik zo'n BoRent wagentje op de snelweg zie, kijk ik of hij erin zitquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken die Marc IRL, ik volg de serie niet, maar wat ik zo her en der lees komt het helemaal overeen zoals ik hem ken..
Sterkte.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken die Marc IRL, ik volg de serie niet, maar wat ik zo her en der lees komt het helemaal overeen zoals ik hem ken..
quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar woont ie ergens dan, elke keer als ik zo'n BoRent wagentje op de snelweg zie, kijk ik of hij erin zit.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:43 schreef Valerie. het volgende:
Ik hoop dat Marc hem ondertussen ergens in heeft mogen steken.
Regio Eindhovenquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar woont ie ergens dan, elke keer als ik zo'n BoRent wagentje op de snelweg zie, kijk ik of hij erin zit.
Dank jequote:
zij is niet de maagd hequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 06:03 schreef Jiang153 het volgende:
tvp
Volg de serie niet echt, maar naar aanleiding van deze clip:
Is mijn interesse toch best wel gewekt. Zien de vrouwen die meedoen aan dit programma er allemaal zo uit of wah...
Dat weet ik, maar ze doen toch mee of zeg je nu dat ze random zomaar opgepikt zijn.quote:
Ze zijn random zomaar ingehuurd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 06:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ze doen toch mee of zeg je nu dat ze random zomaar opgepikt zijn.
Wat hebben hij en ik toch een fijn beroepquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:36 schreef muhahaha het volgende:
Hij gaat van gleuf tot gleuf?
DE natte droom van menig FOK!ker en Marc zelf natuurlijk
He jammer zegquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze zijn random zomaar ingehuurd.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:30 schreef Alcatranz. het volgende:
Ik heb Marc een lange tijd geleden gezien als postbode. Vroeg of hij voor mij ook post had, maar helaas. Op z'n werk weet hij in ieder geval wel gleuven te vinden
Hier ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:07 schreef Broodboor het volgende:
Wat een slechte kwaliteit nu op rtl5, het lijkt wel een Youtubefilmpje :/ Het logo van rtl5 is wel goede kwaliteit dus ligt volgens mij niet aan mijn signaal
Zelfde hier....quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:07 schreef Broodboor het volgende:
Wat een slechte kwaliteit nu op rtl5, het lijkt wel een Youtubefilmpje :/ Het logo van rtl5 is wel goede kwaliteit dus ligt volgens mij niet aan mijn signaal
Zelfde geldt hier voor madelinde (en die gast waarmee ze trouwt)quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:38 schreef Bos81 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |