In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Oh in dat geval heb ik ook nog nooit van hem gehoord. Logisch.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij schrijft zijn naam niet eens goed, droeftoeter.
Mooi dat je het toegeeft.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh in dat geval heb ik ook nog nooit van hem gehoord. Logisch.
Dartsen nog gevolgd Stijn? 118 gemiddeldquote:
GGMM en ik hebben niet gekeken.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dartsen nog gevolgd Stijn? 118 gemiddeld
Dit hoort in SPT.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dartsen nog gevolgd Stijn? 118 gemiddeld
Niemand met zelfrespect heeft gekekenquote:Op zondag 15 februari 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en ik hebben niet gekeken.
De adrenaline zit nog in mijn lichaam, wat een genot zeg.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en ik hebben niet gekeken.
Wat een domme teksten van jou.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Niemand met zelfrespect heeft gekeken
Ik heb met meer adrenaline geluisterd naar de diepzinnigheid van Frank Heinen.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De adrenaline zit nog in mijn lichaam, wat een genot zeg.
Maak anders een fantopic.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb met meer adrenaline geluisterd naar de diepzinnigheid van Frank Heinen.
Sjek is een beetje frusti dat Ajax er niet zoveel van bakt dit jaarquote:Op maandag 16 februari 2015 02:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha Sjek wou even laten zien dat PSV kaarten moest krijgen
Arno Vermeulen, Bert van Marwijk, Jan Mulder en Kees Jansma.quote:Op maandag 16 februari 2015 07:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb de show gemist gisteravond. Was het een topshow?
Nee, maar wel Willem Vissersquote:
Leuk.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_die_eredivisie.html
xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |