Ik ook. Die sullige look is het helemaalquote:Op zondag 15 februari 2015 22:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Theroux zou ik ook wel een beschuitje mee willen eten om de een of andere reden ;$
Ja. Ik had al gedreigd met schuurpapier in zn kringspier.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hehe.. je snapt wat ik bedoel hopelijk
ja echt naar is datquote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef TARDIS. het volgende:
Vroeger, op msn leidde de combi ' : @ ' tot, tegenwoordig tot
.
Als ik dus tegenwoordig : @ typ dan denken de mensen ey die TARDIS. is kkmad, maar dat is dan niet zo, dan bloos ik.
Ik vind het ook nog steeds verwarrendquote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef TARDIS. het volgende:
Vroeger, op msn was leidde de combi ' : @ ' tot, tegenwoordig tot
.
Als ik dus tegenwoordig : @ typ dan denken de mensen ey die TARDIS. is kkmad, maar dat is dan niet zo, dan bloos ik.
Mijn felicitaties!quote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef TARDIS. het volgende:
Ben overigens niet echt verloofd hoor jongens, alleen maar online.
Omdat?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jongen schrijft over 2 weken niets meer.
Zou sneu zijn..quote:Op zondag 15 februari 2015 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jongen schrijft over 2 weken niets meer.
maarre .. jij zou toch op date met Hermann, hoe zit dat? Was hij vanmiddag nog wel heel stoer over aan het vertellenquote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja. Ik had al gedreigd met schuurpapier in zn kringspier.
Hou ik liever privé.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maarre .. jij zou toch op date met Hermann, hoe zit dat? Was hij vanmiddag nog wel heel stoer over aan het vertellen
:squote:Op zondag 15 februari 2015 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lieg niet je weet dat m'n hart bij jou ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |