misschien wel hequote:Op zondag 15 februari 2015 22:13 schreef Aberella het volgende:
Louis Theroux zou een mooie docu kunnen maken over FOK!kers.
Theroux zou ik ook wel een beschuitje mee willen eten om de een of andere reden ;$quote:Op zondag 15 februari 2015 22:13 schreef Aberella het volgende:
die heeft inhammen, is lelijkquote:Op zondag 15 februari 2015 22:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Theroux zou ik ook wel een beschuitje mee willen eten om de een of andere reden ;$
Hij is intelligent en hulpeloos aantrekkelijkquote:Op zondag 15 februari 2015 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die heeft inhammen, is lelijk
Het was een oprechte compliment.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
MAAK NOU GEEN GRAPJES OVER M'N KAPSEL
misschien doet ook hij wel net alsofquote:Op zondag 15 februari 2015 22:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij is intelligent en hulpeloos aantrekkelijk
dat is dan een last die we kunnen delen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien doet ook hij wel net alsof
match made in heaven hoor ik alweerquote:Op zondag 15 februari 2015 22:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat is dan een last die we kunnen delen.
ben jou niet vergeten hoor ;$quote:Op zondag 15 februari 2015 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
match made in heaven hoor ik alweer
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh echtdank je wel.
Ik ben zo gewend dat men de spot met mij drijft![]()
zo voelt dat wel..quote:Op zondag 15 februari 2015 22:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben jou niet vergeten hoor ;$
HET IS GEEN GEZICHT HEquote:Op zondag 15 februari 2015 22:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]![]()
Jammer.. Maar ik snap het wel. ):
Je gezicht heeft wel een rare verminking, zonde.
Ik ga naar de college tour uitzending met hem als gast.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:13 schreef Aberella het volgende:
Slechte woordspelingquote:Op zondag 15 februari 2015 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HET IS GEEN GEZICHT HE![]()
![]()
![]()
ahahahaha ;p pp jaja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |