Wat is dit voor fabeltjequote:Op zondag 15 februari 2015 22:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Over een paar jaar eindelijk een donkere Bond
Ik walg van jequote:Op zondag 15 februari 2015 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De dag dat ik stop met kijken.. Een negerbond, haha, nooit niet
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die schooi naar aandacht
het is "We're the Millers"quote:Op zondag 15 februari 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat een humoristische opmerking. hij zei ''de'' in plaats van ''the'', goed gevonden
sorry, is niet met opzet...quote:Op zondag 15 februari 2015 22:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja jij doet vervelend tegen mij
Pierce Brosnan is de enige eckte Bond.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt, dikke emo.gifquote:Op zondag 15 februari 2015 22:33 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik hou een lijstje bij waar jij allemaal van walgtquote:
Nee het was een "kijk mij shinen" moment.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]die schooi naar aandacht
Alsof je ooit nog wat gaat schrijven.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:34 schreef Fylax het volgende:
Klachten m.b.t weblog kunnen btw in het feedback forum
wat is de beste James Bond film?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
James Bond hoort gewoon van het superieure ras te zijn en dat weet jij ook wel
Tumblrkut.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:36 schreef housesoftheholy het volgende:
De reacties zijn wel precies zoals ik had verwacht, stelletje bitchbois
Oke Hoink.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof je ooit nog wat gaat schrijven.
goh, helder lichtquote:Op zondag 15 februari 2015 22:36 schreef housesoftheholy het volgende:
De reacties zijn wel precies zoals ik had verwacht, stelletje bitchbois
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |