dat is totaal niet de bedoeling.quote:
wie zegt dat het (scheldwoord)films zijn?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef BozeHaas het volgende:
Kutflims kijken omdat je een actrice aantrekkelijk vindt![]()
Wel die met de eckte James Bond hè.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
niet gewoon elke keer weer James Bond kijken
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wel die met de eckte James Bond hè.
je mag trouwens wel wat meer moeite doen voor je weblog.quote:
jaquote:Op zondag 15 februari 2015 22:32 schreef eend112 het volgende:
Der mann heb je meet de millers gezien?
nee koop maar voor jezelfquote:Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
koop je morgen koffie voor me op cs?
Over smaak valt niet te twisten.quote:
Over een paar jaar eindelijk een donkere Bondquote:Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wel die met de eckte James Bond hè.
Dat is de bedoeling?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je mag trouwens wel wat meer moeite doen voor je weblog.
ik heb even gekeken en het enigste wat jij erop zet is een klein stukje tekst met een filmpje.
quote:Op zondag 15 februari 2015 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want dan heb je 95% kans dat jennifer aniston erin speelt en die is aantrekkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dag dat ik stop met kijken.. Een negerbond, haha, nooit nietquote:Op zondag 15 februari 2015 22:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Over een paar jaar eindelijk een donkere Bond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |